Chinese Muur

Wilhelminalaan 1 4941 GJ Raamsdonksveer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chinese Muur

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Mijn vrouw en ik zijn zondagavond wezen eten van de kaart wat wij altijd gewend zijn werden wij altijd super goed ontvangen maar dat was vanavond niet het geval ik zei tegen mijn vrouw hoe gaan ze dit oplossen wij zaten aan een klein tafeltje mijn vrouw had kip ANNANAS besteld en ik een tipan wij krijgen ieder een schaal voor onze neus geen warmhoud platen zoals wij gewend waren die zijn later op dat kleine tafeltje nog bijgezet maar toen was de helft inmiddels al lauw vandaar dat ik de helft heeft laten staan jammer jammer een min punt verder was het eten kwalitatief goed vriendelijke groet Kees van Veen van Bergenstraat 3 Geertruidenberg 0162-515638. Keesanja@casema.nl
Jovanlijssel .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Lekker eten in een prima ambiance met goede bediening.
De zaak ziet er nu weer fris en modern uit.
Hier kun je gerust gaan eten. Een aanrader.
Elma D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Eten was heerlijk, iedere keer 3 gerechtjes bestellen (All you can eat) dat mag dan 5 keer en ook kun je nog bijgerechtjes bestellen (mie, nasi, bami etc.) We hebben 3 rondes gegeten en dan nog keus uit de nagerechten (ijs, vers fruit, soesjes e.d.). Was heerlijk. Bediening prima en attent, decor leuk na de verbouwing. De moeite waard een avondje Chinese Muur.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Afgelopen zaterdag met 8 man gegeten bij de verbouwde Chinese muur in Raamsdonksveer. Sfeer, kwaliteit en service waren prima echter, bij het serveren van een ronde drank werd door de serveerster enkele glazen bier gemorst (lees omgevallen) op de kleding van 2 personen. Deze mensen moesten daarna nog, met natte kleding dus, 75 km rijden naar huis.
Dergelijke voorvallen kunnen overal gebeuren, maar alleen een klein excuus van de serveerster vind ik wel erg "mager". Kleding moet uiteraard naar stomerij, het ongemak van die natte kleding enz, enz.
Lois123 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
De verbouwing is heel mooi geworden. Super lekker nieuw all you can eat concept en top personeel. Zeker de moeite waard om snel weer terug te komen!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Vanavond hier gegeten sinds een jaar. Het viel mij op dat bij aankomst wij dachten dat ze dicht waren. Geen kaarsje dat brandt. De geur verraadde dat ze toch open zijn. De vuilnisgeur bij de entree is niet prettig. Alle kaarsjes zijn uit. Er wordt gevraagd of wij een brandend kaarsje willen. Ja dat is gezellig! Een kapot stuk behang dat vorig jaar al los hing is nog niet gerepareerd. Mijn tante struikelde over een stuk tapijt dat al een poosje los zit. Het aquarium ziet er troosteloos uit. Er wordt beslist geen geld gespendeerd aan de onderhoud.

Over het eten kan ik kort zijn. Niet slecht/niet goed. Een groenteprutje wat bij alle gerechten gebruikt wordt. Eenheidsworst. Alles smaakt hetzelfde. De paprika is nog rauw. Als er gezegd wordt dat de groenten hard zijn, wordt er gezegd dat de groenten altijd hard zijn. Dat hoort zo! Volgende keer zeggen dan geef ik het door aan de kok. Tja...De koffie was goed. De trommel met suiker/ snoepjes ziet er onverzorgd uit. Alles ligt door elkaar. Geen lepel in de kandijsuiker.

De hele zaak ziet er eigenlijk troosteloos uit. Vergane glorie. Op 21 september gaan we toch ergens anders eten wanneer mijn oom 82 wordt. Jammer.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Na een korte vakantie wilden we weer eens iets "Indisch" eten. Volgens de bediening zat er bij de Nasi Rames alleen Babi Pangang en een ei, dus werd het een Indische rijsttafel bij de Chinese Muur. Dat viel wel tegen. Er waren gerechten bij die helemaal niets met de Indonesische keuken te maken hebben (bijvoorbeeld Foe Yong Hai) en de rest was teveel doorgekookt, slap van smaak of werkelijk verzopen met pindasaus (de Gado Gado en de sate). Kortom, wel aardig van smaak, maar niet echt lekker "indisch". Een tegenvaller dus. Pluspunt is de bediening: aardig, op tijd en attent. Volgend keer hier de Chinese keuken proberen en ergens anders de Indonesische!
RonaldHa .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Dit is voor mij een Chinees die zich echt onderscheidt. Mals vlees, lekkere nasi, prima soepje en een ijsje toe. Niet al te duur kortom ga zo door
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Met m'n moeders verjaardag lekker gegeten bij de Chinese Muur,we mochten kiezen waar te eten... ik heb vroeger in Raamsdonksveer gewoond en was benieuwd of de Chinese Muur nog de Chinese Muur van toen was en dat was gelukkig ook zo.
We hebben gewokt en dat was heerlijk, niet te opdringerig met drankjes en een prima bediening, graag nog een keer.