Chinese Muur

Schaepmanstraat 93 6702 AR Wageningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chinese Muur

Sheila_stn .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Ik (en mijn gezin) ben al een tijdje een vaste klant bij restaurant de Chinese muur. De gemoedelijke en vriendelijke sfeer doet het bij ons altijd goed. De eigenaren zijn zeer toegankelijk en zijn altijd in voor een praatje, ze kennen hun klanten ook erg goed.

Het eten smaakt heerlijk en de producten zijn altijd vers. Het is hier keer op keer weer uitstekend! Ook met eventuele dieet/allergie wensen kan rekening gehouden worden! Het eten is niet duur en het buffet kost maar 12.90 per persoon! Daar zit voor ieder wat wils bij! Gerechten zijn goed op smaak en lekker warm.

Er is veel persoonlijke aandacht, wat ik belangrijk vindt. Het achtergrond muziekje past goed bij het restaurant. Wij zullen hier zeker nog vaak komen eten, ik ben zeer tevreden!!
Esthervdvliet .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Wij hebben vanavond bij de Chinese Muur gegeten, eigenlijk hebben wij níét gegeten. Wat is dit een vreselijk slecht restaurant! Het eten was koud, vet, uitgedroogd, smakeloos, etc... Bediening door een gezette jongeman was klungelig. De glazen waren halfvol en om de haverklap kwam men vragen of we nóg iets wilden drinken.
In het totaal sfeerloze, ongezellige restaurant staat niets op tafel, geen smaakmakers zoals ketjap, sambal, peper, helemaal niets!
Geen muziekje op de achtergrond, volkomen stil in het bijna lege restaurant, zodat je de conversatie van een tafel verder (of je dat you wilde of niet) letterlijk kon volgen. Heb zelf muziekje op m'n telefoon aangezet, maar dat hielp niet echt.
Wij zijn echt niet super kritisch ofzo (de prijs was nl. vrij laag), en we hebben wel eens vaker ergens gegeten voor dit soort prijzen, echter nog nooit zo slecht!
Erika L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
wij zijn doordat we in wageningen in een hotel logeerden gaan eten bij dit restaurant en hebben genoten van een lopend buffet.veel keuze en heerlijk gegeten alles was echt top en het verassende was dat er ook ijs bij zat en dat voor maar 12.90 pp en glas drinken ook maar 1.60 dus super goedkoop en heel erg goed
we komen zeker een x terug als we in de buurt zijn.
de service was ook dik in orde.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Vorige week een bezoekje gebracht aan dit restaurant op basis van internet recensies en zijn niet teleurgesteld. Super vriendelijke bediening! En eten was prima!