Chinees specialiteitenrestaurant Shanghai

Meer informatie over restaurant Chinees specialiteitenrestaurant Shanghai

Dinsdag t/m Zaterdag 14:00 - 22:00

Marian K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
wat een leuk concept in dit restaurant. Je kan er all you can eat van de kaart doen. Je kan dan onbeperkt 3 keer een gerecht kiezen. Veel keuze, veel smaken, echt heel lekker. Weer eens heel iets anders dan een doorgaans chinees.
Petronella H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Gaan geregeld bij Shanghai eten en het blijft overheerlijk . Vaak met collega,s en vaak met de kinderen . Allemaal vinden ze het fantastisch eten daar . De bediening is enorm vriendelijk .
Onze favorite is All you can eat,alles wat we proberen is heerlijk .
Als je 1 maal gaat blijf je terugkomen . Een aanrader !!!!
Yannick5 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Gisteren weer eens met vrienden gegeten bij Shanghai. We komen er vaak, zeer vriendelijk bediening en het eten is van een top kwaliteit. De combinaties van de gerechten voorzien van diverse kruiden en smaken passen perfect en is van een hoge kwaliteit. Elk gerecht heeft zijn eigen smaak.Geweldige ervaring. Zou hier iedere week kunnen eten. We komen al sinds vele jaren bij de heer Ciau en dat is niet voor niets. Een goede aanrader voor een ieder die wel eens een goede chinees wil aandoen. Familie ga door op dezelfde voet.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Leuk kleinschalig restaurant op een hoekje met veel glas waardoor je lekker naar buiten kunt kijken.
Supevriendelijk personeel! Echt hele vriendelijke mensen die je heel vriendelijk helpen en een leuk praatje maken, hele fijne mensen!

Eten is goed en lekker divers. Je mag per ronde 3 gerechtjes bestellen en het zijn goede kleine porties zodat je van alles wat kunt proeven. Wij waren met z'n drietjes en dan is het leuk dat je met z'n allen een beetje combineert en wat proeft. De Teppan gerechten worden ook geheel in stijl geserverd op een gietijzeren schaal welke ter plekke aan je tafel wordt geflambeerd. Smaak is goed en de gerechten zitten vol met lekkere verse groenten en worden op vele heerlijk manieren bereid!

Decor is typisch Chinees. Wel mooie schilderijen met lampjes erin, ziet er allemaal heel netjes en gezellig uit, hier komen wij zeker nog vaker terug!
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Met familie van het all you can eat concept gebruik gemaakt. Het was helemaal top! Goede kwaliteitsproducten en alles is smakelijk. Sinds de eigenaar weer persoonlijk aanwezig is, is de bediening weer optimaal. Wijn is goed betaalbaar en de karaf water werd niet berekend. Het ijs is, in tegenstelling tot bij veel Chinese restaurants, wel erg lekker. Nu nog het bonbonnetje bij de koffie ipv het geijkte koekje en snoepje en het is boven de top.
Mocht iemand echt iets bijzonders willen: Het verrassingsmenu is echt een aanrader.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Top Chinees met een erg goed all you can eat principe . Je kan van een uitgebreide kaart allerlei kleine hapjes bestellen. Die stuk voor stuk echt Chinees en speciaal zijn . Vriendelijke bediening. Standaard babi pangang kan natuurlijk ook .
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Gezellig restaurant, zeer attente en vriendelijke bediening. Bij het opnemen van het drankje kwam er gelijk een schaaltje met warme cassave kroepoek op tafel. Zowel de miehoen Singapore als de bami compleet waren prima. Heerlijk gegeten en hadden geen plek meer voor een nagerecht.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Leuk concept. 3 hapjes per keer en net zo Lang eten tot je genoeg hebt. Vriendelijke bediening die graag een praatje maken.Erg lekkere combinaties. Hier komen we nog wel een keer
JJWG W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Eten regelmatig in dit restaurant. Prima eten en een goede en constante kwaliteit.
Bediening perfect; het echtpaar, dochter en personeel doen het fantastisch en scheppen een persoonlijke band.
Een echte aanrader in Wateringseveld/Den Haag.

Hans en Cathy Welling