Chinees Specialiteiten Restaurant Orchid

7,2
Erg voordelig
John D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Wij waren voor de derde keer bij Orchid en hebben weer heerlijk gegeten. Het all you can eat menu is een ware verrassing. Er is ruim voldoende keuze uit vis, vlees en groenten-ge rechten, dus voor ieder wat wils. De bediening is prima en het personeel zeer vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Voor ons de afhaal Chinees omdat deze bij ons in de wijk zit.
Het eten is er erg goed en de service is ook prima. Het personeel is sly it'd zeer vriendelijk. We hebben er nog nooit binnen gegeten, alleen afhalen.
Bij het afhaal gedeelte ziet het er erg simpel uit.
Alie M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
All you can eat formule. Voor een vast bedrag. Je bestelt steeds twee gerechten en daarna kun je weer bijbestellen. Prima eten. Milieuvriendelijk: om te voorkomen dat eten weggegooid wordt geeft men aan dat je wel je bord leeg moet eten, anders moet je een toeslag betalen. Prima! Mensen die maar raak bestellen omdat het toch voor één prijs is komen dan bedrogen uit. Een goed restaurant!
Ruud X.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Heerlijk vers klaargemaakt eten,met name de vele kleine gerechtjes
Bediening is vriendelijk en vlot
De buitenkant van het restaurant stoot een beetje af,maar eenmaal binnen krijg je geen spijt
Prima prijs/prestatie
Huurneman88 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Een zeer aan te raden restaurant, heerlijk eten, vriendelijke bediening, een goede sfeer en een prima locatie. Het all-you-can-eat menu is uitstekend, veel variatie, goed verzorgt en ontzettend lekker. Veel en lekker eten, voor weinig geld. Het is voor herhaling vatbaar!
Highlander84 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Gisteren met een groep vrienden hier all-you-can-eat wezen eten. Leuk concept, wat mij betreft beter dan een 'normale' Chinees waar je vaak (te)veel van hetzelfde gerecht krijgt.

Eten is lekker en vers bereid, en daarnaast ook nog eens heel goedkoop. Het personeel is vriendelijk en attent.

Leuke tent, eigenlijk geen minpunten kunnen ontdekken.
Renevanbeekum .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Traditioneel restaurant: "De gebruikelijke chinees". Het eten is goed verzorgd, de bediening is zeker vriendelijk en behulpzaam. Maar de smaak van het eten is m.i. toch wat aan de Hollandse kant. Wat vlak en saai.
Janpaul1965 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Onze buurt chinees! De beste die je kunt wensen. Vriendelijke mensen, eten is altijd goed. Zowel in restaurant als afhalen. Eet je in het restaurant dan kun je kiezen voor all you can eat en krijg je per gang een kleinere portie. Zodoende kun je zo veel mogelijk lekkers van deze goede Chinese kok proeven. De satésaus is 'the best there is'!!
Fijnproever1994 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Leuk en gezellig restaurant aan de vliet. Het interieur is knus en niet heel speciaal maar het eten is kortweg GEWELDIG! All you can eat is een echte aanrader: €16,50 voor onbeperkt VERS eten en dan zit er achteraf ook nog koffie/thee of een dessert bij.

À la Carte zijn vooral de Tipan gerechten en het Menu Orchid een aanrader! Ik heb er nu al vaak gegeten en ze zijn nog lang niet van me af! Ondanks dat het een kleine zaak is, maken ze ruimte voor feesten en partijen (ik ben er zelf een aantal keer met de voetbal geweest).

Personeel is zeer vriendelijk en attent! Ze komen vaak aan tafel om te vragen of alles naar wens is en zijn altijd in voor een grap en een grol!

Alleen wel aan te raden om te reserveren van te voren, omdat het soms erg druk kan zijn! Maar dat is ook niet gek met zulk lekker eten!

Ga zo door!
Ilona2 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Ondertussen zijn we bij dit restaurant al een paar keer geweest. Dit keer voor het eerst het all you can eat menu. Ik houd namelijk niet van dit soort concepten, maar ben prettig verrast door wat we kregen en hoe het in zijn werk ging. We bestelden iedere keer een paar gerechtjes en hoefden niet te lang te wachten. We kregen kleine, mooi uitziende verse porties van goede kwaliteit. Er was keuze genoeg. De bediening hield goed in de gaten wanneer je een volgende ronde wilde bestellen. Het is dan wel een simpel interieur, maar er staan iedere keer verse bloemen.
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
een leuk restaurant, mooi opgemaakte gerechtjes ook fijn voor een kleine eter dat je niet vol zit na een bord van hetzelfde maar veel variatie. voor ieder wat wils. in een leuk klein oud restaurantje langs de vliet in leidschendam. goede bediening, jong en vriendelijk. somige gerechtjes zeer verfijnt.
Ilona2 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
We hebben het duurste menu besteld, menu Orchid, en dat is voor 2 personen 50 euro. Soep met bijzonder gemarineerd rundvlees, dim sum als tweede voorgerecht. Onderdeel van het hoofdgerecht waren eend met sinaasappel en garnalen die beide erg lekker waren. Daarna ijs met warme kersen toe. Alles was perfect. Bediening vriendelijk. Decor is erg simpel, maar dat maakt niet meer uit als je zo goed en goedkoop eet.
Hella M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Voor de derde keer bij Orchid geweest en het was gewoon weer heerlijk. Voor 15.50 allemaal kleine hapjes, je kunt op die manier van alles proeven. De gado-gado en de eendeborstfilet springen er echt uit. Wij bestelden apart nog wat dim-sum (uiteraard tegen bijbetaling) en ook dat was super lekker!
De inrichting is inderdaad niet geweldig, maar door de persoonlijke aandacht zit je toch gewoon lekker op je gemak te eten. Prijs/kwaliteit: prima!
Saskia71 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Bij Orchid werden we blij verrast nadat we het all you can eat menu hadden besteld. Vaak heeft dit de klank van voedsel waarbij het alleen om de kwantiteit gaat. Zoniet bij Orchid waar alles vers is en het heel gezellig is om met allerlei verschillende kleine gerechtjes de chinese keuken te verkennen.

Het interieur is verzorgd doch eenvoudig zoals dat meestal is in een chinees restaurant.

Het personeel is vriendelijk en snel en houdt goed in de gaten of er nog wensen zijn.

Prijs kwaliteit verhouding is super en het eten lekker en laagdrempelig, wij bezoeken dit restaurant vaak om deze redenen.
Megteld D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Twee keer in een maand eten afgehaald en het was superlekker, vers, nasi beter gevuld dan bij menig ander Chinees restaurant, kerriehoekjes zijn om je vingers bij op te eten, de babi pangang met heerlijke saus en de bami was ook super. Kortom, ze zien me zeer zeker vaak terug.
Manho L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Eten en service is erg goed! Krokante kip, sate, ossenhaas gerechten. Het decor is wat oud, maar toch gezellig en knus!!
Eetbaal .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Heb eten afgehaald: heerlijk malse ossenhaas, een lekker pittig en sappig garnalengerecht en een 'kakel'verse en gevarieerde vegetarische Tjap Tjoy met heel veel verschillende groenten. Alles vers bereid en uitstekend van smaak. We hebben gesmuld.
Klaartje .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Sinds het restaurant met afhaal mogelijkheid in de wijk is gekomen ,hebben wij hier al geregeld eten gehaald.Het eten is goed van smaak,krijgt genoeg.We eten hier met vier personen van.De gerechten die wij meestal nemen zijn nasi speciaal met sate en kip,babi pangang met bami en foe yog hai kip.Maar ook de nasi rames is erg lekker.Als je telefonisch besteld hoef je niet lang te wachten.De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.Met andere woorden wij zijn tevreden over restaurant Orchid.
Herosaro .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
We hebben nu zo'n 8 keer bij dit restaurant gegeten en dat zegt eigenlijk al genoeg. Iedere keer lijkt het nog verser en lekkerder. Je kan onbeperkt genieten van heerlijke chinese gerechten. en dat voor net 15 euro. De bediening is erg vlot en gezellig en de sfeer is er altijd goed. Aangezien wij zo vaak geweest zijn zien we dat er elke keer weer iets aan het interieur is veranderd en de chinese sfeer ook steeds meer hier in terug te zien is.We gaan hier nog vaak eten dat is 1 ding dat zeker is. groetjes van de familie Noppert en Buijs.
Peter-v .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Sinds de opening halen wij regelmatig eten bij Orchid en de kwaliteit is altijd goed, gezien de drukte bij het afhalen vindt de rest van de wijk dat blijkbaar ook. Wij hebben diverse gerechten
uitgeprobeerd zoals bijvoorbeeld Peking eend, diverse Szechuangerechten, Babi Pangang, Bami, Nsi, Sate, gebakken banaan etc. Wij vinden de gerechten stuk voor stuk smaakvol en van prima kwaliteit. Onlangs heb we op zaterdag avond gegeten in het restaurant. Het eten was zoals verwacht goed en ook de bediening was vlot en vriendelijk.
Het interieur en het terras kunnen nog wel wat extra aandacht gebruiken zodat het geheel wat meer in balans komt.