Chinees Specialiteiten Restaurant Azië

Zuidhaven 33 4761 CR Zevenbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chinees Specialiteiten Restaurant Azië

George V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Wij komen met enige regelmatig hier bij Azia in Zevenbergen, en hebben het altijd naar ons zin.
Het is iedere keer weer een verassing, daar wij telkens de kok vragen om iets verrassends op tafel te zetten en dat lukt hem altijd!! Daarnaast vriendelijke bediening. En het restaurant is modern met een licht aziatische inslag.
Voor ons een plek om regelmatig terug te komen
Erbo .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Zaterdag 19 juli hebben wij Dim Sun, Babi Pangang en Tjaptjoi bij Azië gegeten
Wat een aparte ambiance
Goed van smaak, sauzen apart geserveerd en erg lekker
Met zorg en vriendelijkheid bediende de eigenaresse ons
De eigen gemaakte sambal was voortreffelijk
Echt een aanrader dit restaurant
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Vanavond hier met 19 personen gegeten.
Ondanks dat wij om14 uur gereserveerd hadden en ons menu (iedereen menu B) vooraf kenbaar hadden gemaakt, duurde het enige tijd (19.00 uur terwijl 18.00 uur was besproken) voor we konden eten. Het 'buffet' stond klaar op 2 kleine tafels, voorgerechten en hoofdgerechten werden gelijktijdig geserveerd.
Er was netjes geregeld dat de menu's vooraf afgerekend werden en de drankjes na afloop per persoon berekend zouden worden. Iedereen kreeg hierbij een briefje met zijn/haar eigen consumpties, echter ging het met het bedienen van de drankjes e.e.a. fout, er bleven 3 cola over, er kwam thee en koffie tekort, waardoor niet iedereen tegelijk iets te drinken had en een proost uitbrengen gebeurde terwijl nog niet iedereen iets te drinken had.
Er was ruime keuze uit Pangsit, Gebakken banaan, loempia, rijst, nasi, bami, chinese bami, babi pangang, ossehaas, sate en dit werd waar nodig bijgevuld. Helaas waren de stukken vlees van de sate te groot en was het te droog, de overige gerechten waren lekker en warm opgediend.
Ook bij het afrekenen bleek het personeel niet gewend is aan grote groepen, hetgeen jammer is, omdat het restaurant anders veel hoger zou scoren.