Chinees Restaurant Vathorst

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
- Altijd vriendelijk
- Het eten is heerlijk
- saus apart? Nasi zonder ve-tsin? Geen probleem! Doen ze zo voor je. Iets waar veel Chinese restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen.
Michaelasdf .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Goed chinees restaurant om af te halen. Tip: bestel dan wel één van de drie afhaalmenu's (A, B of C). Lekkere menu's met vanalles wat voor een normale prijs. Vooral het stoofvlees valt bij ons altijd erg goed in de smaak
Vincent M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
De chinese van onze buurt, altijd lekker om daar eten af te halen! De inrichting van de zaal is niet top, maar het belangrijste is het eten en de goed service !
Mirjamvs69 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Ontzettend lief personeel! Helaas vond ik de bami gebombardeerd met blokjes ham, de sate is lekker, maar was een beetje koud.
De inrichting mag iets vernieuwd worden.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Hier eten afgehaald. Eten was niet lekker bami en nasi zat een vieze bijsmaak aan. De loempia's smaakte nogal zurig. Alle andere gerechten waren flauw van smaak. Nee hier gaan we geen tweede keer meer halen.