Chinees Restaurant Sunrise

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vanavond hier gegeten. Volgens ons wordt het vlees bereid dan ingevroren en in de magnetron weer opgewarmd. Niet te eten. Vlees veel te droog(pekingeend, varkenshaas) om over de groenten maar niet te spreken. Nog nooit bij een chinees zo slecht gegeten en toch een hoge rekening. Eens maar nooit weer.
Caprioni .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Vandaag babi pang gang gehaald. Nog nooit zo'n slecht en doorgebakken vlees gegeten. Echt zonde van mijn €20. Vlees was ontzettend droog, hard en veel te heet van smaak. Proefde alsof t al 4 keer was opgewarmd.
De-Gastronoom ..
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Op zondagavond verwacht je een aardig gevuld restaurant, maar niets was minder waar. Drie tafels, waarvan één tafel het na het hoofdgerecht voor gezien hield. Smakeloos en koud was hun commentaar. Zo erg was het bij ons niet, ons eten was namelijk wel warm. De smaak differentiatie was rode saus en andere saus. Erg dik. De bediening schonk ondertussen scheutig de wijn naast de glazen zonder zich te excuseren en hadden vooral aandacht voor de vaste bierdrinkers aan de bar. Na opzichtig zwaaien konden we nog koffie bestellen, mijn Irish koffie werd daarna overigens prima aan tafel "gebrouwen". Alles bij elkaar sfeerloos en niet heel bijzonder.
F V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
In de afgelopen maanden (sinds lange tijd) weer eens van wat de 'afhaal' gerechten geproefd. Vooral het maandmenu is 'voordelig'.
We zijn jaren niet meer geweest omdat het echt slecht werd. Wellicht met de komst van een nieuwe eigenaar zijn de uitgangspunten verbeterd.
Gewoon goed.
Bediening is alleraardigst.
Etenmetrob .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2014
Geweldig gegeten.
Als voorgerecht koos ik reepjes kip met mango.
Mijn echtenote had geen voorgerecht besteld ,toch werd voor haar een bord neergezet om te delen.De hoeveelheid was daar ruimvoldoende voor.
Lekker gebakken kip met verse mango ,gewoon goed.
Voor mijn vrouw als hoofdgerecht een "hotpot" met drie soorten vis en verse groenten. Zeer smakelijk.
Als hoofdgerecht had ik Jacobsschelpen met roerbakgroente in een lichte saus.De roerbakgroente was suppervers en precies goed gebakken de saus was verfijnd en verrukkelijk.
Bij deze gerechten smaakt witte rijst het beste om niets aan de smaak te veranderen door nassi of bami.

Zeer voor herhaling vatbaar.
Bij beide gerechten is witte rijst de beste.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Jammer dat er, ondanks de vermelding op het menu, geen chinees bier was toen ik met mijn vrouw een hapje kwamen eten. De Peking Eend salade als voorgerecht was prima maar het hoofdgerecht, kip Sichuan, was wat gewoontjes. Vooral de specifieke smaak ontbrak. Wel scherpe prijzen. Zoals verwacht draaide de keuken harder voor de 'afhaal' dan voor het restaurant op deze zondagavond.