Chinees restaurant Panda

Meer informatie over restaurant Chinees restaurant Panda

Erg gunstig
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Dit is echt by far de beste Chinees waar we gegeten hebben en we eten best vaak buiten de deur (vooral rotterdam). Je proeft en merkt dat alles vers wordt bereid en dat ze met passie koken - het is dus niet die goedkope Chinees die je gewend bent, en toch zijn ze super voordelig! De bediening/eigenaren (stel) zijn echt de meest gastvrije en aardige horecamensen ever en ze zorgen dat het je aan niks ontbreekt - echte aanrader!!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Afgelopen vrijdag hebben we hier gegeten, de klassieke Chinese en Chinees-Indische gerechten. De kaart is niet heel uitgebreid, maar bedient alle smaken. We namen het Panda-menu, een combinatie van 2 gerechten. Mijn wederhelft had heerlijk krokante babi pangang spek met de saus apart, zodat ie lekker krokant bleef, samen met tsja sieuw; ikzelf had een verrukkelijke (gewone) babi pangang en malse kipsaté. De porties zijn gelukkig van een normale grootte, zodat je met een goed gevoel je bordje leeg kan eten, zonder veel eten weg te laten gaan, en/of over de rand te moeten eten. De ambiance is modern, een leuke kleurige bank aan een zijde, en bistrotafels in de rest van het restaurant. De bediening is attent, de gastvrouw heeft echt hart voor de zaak en bekommert zich om haar klanten! De prijs/kwaliteitsverhouding is erg gunstig, en we komen graag snel weer!
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
De bediening is vriendelijk. We hebben deze zomer meerdere keren hier gegeten en ze wisten nog wie we waren. Het eten is heerlijk, goed verzorgd. Ook vegetarisch kun je hier prima eten. Voor herhaling vatbaar!
bonovertigo .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
wij ziin op woensdag 10 september hier wezen eten ,we hadden de dagschotel, het koste maar 12euro 50,maaaaar zo lekker gewoon een bord met eten maar wat voor eten ,heerlijke bami ,babi pangang,sateh stokjes.en niet droog .atjar en kroepoek.zeer vriendelijk personeel ook nog .en een mooie gastvrije zaak om te zitten ....voor herhaling vatbaar .m.vr gr fam colenbrander uit deventer
Andrea E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben hier binnen 2 weken 2keer gegeten en 2x super tevreden!
Dit restaurant heeft geen standaard dingen te bieden, maar verse zelfgemaakte producten, en zo hoort het! Ook het personeel is erg vriendelijk en we zijn op onze wenken bediend!

Een echte aanrader!
Angel72 D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk gegeten, fijne en vriendelijke gastvrouw. De bediening is vlot en correct.
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding!
Daarnaast is er ook een afhaalmogelijkheid.
Dit restaurant is een aanrader!
Frans1968 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben voor de tweede keer heerlijk gegeten bij het nieuwe Chinees restaurant Panda. Onbeperkt buffet voor weinig geld! Er ligt van alles. Het ziet er netjes en fris uit. Vriendelijke bediening. Een zekere aanrader.
Martha W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het eten was koud er was geen bami.Ik moest tien minuten wachten tot er weer bami was en dat was ook koud.Het vlees dat ik had was niet gaar.
Stibosch .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Ook ruime keuze voor vegetariërs. Niet zo vettig als dat je bij veel lopende buffetten ziet. Personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader.
Henry258 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Na een aantal jaar geen Chinees te hebben gegeten op Terschelling, waren we zeer benieuwd naar het nieuwe restaurant, wat in de plaats is gekomen voor het kattenvleesrestaurant wat er eerst was gevestigd.

Het ziet er allemaal zeer aantrekkelijk uit als je graag even lekker wilt Chinezen.
Helaas is de lol er vrijwel meteen af op het moment dat je naar het buffet loopt. Daar tref je een zeer klein hoekje aan met allerlei gerechten die uitgedroogd waren of nog moesten worden bijgevuld. Wij waren een van de eersten in het restaurant. Dat verklaard de uitgedroogde sauzen. Haal er even een lepel doorheen! Kleine moeite.
Dit is ook typisch een etablissement waar het personeel toch wel betaald krijgt.... Waarom dan moeite doen.

Wij waren zo teleurgesteld dat we een bord hebben gevuld en binnen 20 minuten stonden we weer buiten. Hier wil ik geen vakantieavond aan verspillen.

Decor prima, personeel wel vriendelijk maar meer ook niet, presentatie eten kansloos ( maar wel smaakvol als je om het vet heen kan eten ) .
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Zalig en onbeperkt gegeten. je kan zelf kiezen wat je eet. goede en vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader waard. Als we weer op Terschelling zijn komen wij zeker terug.
Genieter_ .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wij kwamen hier voor het buffet en hebben heerlijk gegeten. Er ligt van alles: van vlees tot fruit en alles vers uit de keuken. De bediening is vriendelijk en er hangt een prettige sfeer waar het decor ook een handje bij helpt. Een goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Hier gegeten of eigenlijk niet. Bij het lopend buffet was alles op! Ze bleven ons maar vertellen dat het werd bijgevuld en na een uur was dit nog steeds niet het geval. Gelukkig konden ze nog wel een zak kroepoek open trekken en die bijvullen. Als je geen eten kan bieden, neem dan ook geen mensen aan! Het was 7 uur en toen al geen eten meer.. en dan is het ook nog eens vakantie! Gelukkig waren de oven snacks thuis erg lekker. Geen aanrader! Nemen voortaan weer chinees mee vanaf harlingen.
Gisela V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij het nieuwe Chinees restaurant op Terschelling. De bediening in vriendelijk en de keuken uitstekend. Echt een aanwinst voor Terschelling!
Groet, Jos en Hans
PaulDirks .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Goed gegeten. Het eten is net iets anders dan bij de klassiek Chinees (en daarom juist goed). Op verzoek werd er voor enkele vegetariers in de groep een aangepast maaltijd gemaakt. Het interieur zag er fris en modern uit.
MissKoopje .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Zalig en onbeperkt gegeten van het lopend buffet. Echt heel lekker en niet duur. Mooi vlees, vers fruit, groenten in grote diversiteit. Loempia's waren zo lekker, heb er 3 op!
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Wij Gerda en Harry Geeraets hebben hier heerlijk gegeten buffet, de bediening was zeer vriendelijk en het eten was zeer goed er lag echt van alles als we weer terug komen op terschelling gaan we hier zeker weer eten

met vriendelijke groet
Gerda en Harry Geeraets
Trudi53 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Absolute vooruitgang ten opzichte van het vorige Chinese restaurant. Prijs/kwaliteit is goed. Hele sympathieke bediening en eindelijk weer eens mijn favoriete bami! Vraag me af of de ruimte rondom het buffet niet te krap is bij een vol restaurant. Mooie aanvulling op het aanbod van restaurants op het eiland.
hansenlidydevries .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant,echt een aanrader,authentieke smaken,super vriendelijke lieve gastvrouw,eten met liefde en verse kruiden bereid,heel bijzonder,geen 13in dozijn buffet