Chinees Restaurant Chengdu

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Chinees Restaurant Chengdu

Eduardo M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Dit is het aller slechtste Chineese restaurant. Loempia's was niet meer dan bladerdeeg met twee stukjes wortel.
De bami was niet vers en 80% mihoen. Ook de Peking eend was ontzettend slecht zonder enige smaak.
Ga hiet niet eten ajb.
Jim P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Van 't weekend bij restaurant Chengdu gegeten samen met mijn zus. We houden beide van nieuwe dingen proberen en kwamen op aanraden van een kennis hier terecht. Uiteraard gingen we voor de hot pot. Een leuk concept. We hebben zo'n beetje alles wel geprobeerd en alles smaakte voortreffelijk. De service was erg goed, we hoefden nergens lang op te wachten en het personeel was erg vriendelijk. Qua prijs vind ik het zeker naar verhouding. Ik heb heerlijk kunnen genieten en me redelijk vol gegeten voor een schappelijk bedrag. Zeker een aanrader!
Jim P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Gister een heel leuke avond bij Chengdu gehad, we kregen een tafel op een mooi plekje, hoewel de tafel eigenlijk gereserveerd was. Wij kozen voor de Hotpot met twee soorten bouillon, de ingredienten (vis, vlees, groente) kun je zelf halen, vooral de makreel was heerlijk, de aardappel wordt helaas bijna niet gaar. Daarnaast kun je a la cart allerlei kleine gerechtjes bestellen. De crispy duck is echt een aanrader. Later op de avond werd het wat drukker en moesten we af en toe wat langer wachten omdat er maar 1 persoon bediende. De inrichting is wat gedateerd, en in de serre was het in het begin behoorlijk fris. Al met al hebben we een goede avond gehad.
anflex A.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
ik ben hier ook geweest en ik moet zeggen dat het erg goed was,het is geen high class restaurant maar gewoon een simpel chinees restaurant.
ik heb een hotpot gedaan en die was heel erg goed en lekker en wat nieuw is,is een bbq aan tafel.
zowel de hotpot en de bbq was onbeperkt en erg lekker je kon bij de hotpot kiezen tussen spicy not spicy of gewoon allebei ik heb gekozen voor allebei.
je kon bij het buffet van alles onbeperkt pakken van gewoon kip tot kippen voeten.
ook beef,garnalen,lam,kippenmaagjes enz enz er was dus genoeg variatie ook was alles gewoon vers.
de eigenaar was heel erg beleefd en deed er echt alles aan om het goed naar je zin te maken maar ook het andere personeel was erg aardig en vriendelijk.
het decor was gewoon simpel niet super lux maar ook niet armoedig eigenlijk gewoon normaal.
ik ga hier zeker weten vaker eten want alles wat ik op die andere tafels zag,zag er erg goed en smakelijk uit maar dat niet alleen er zaten heel erg veel chinezen te eten en dat vind ik een goed teken.
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Ik heb hier nu verschillende malen eten afgehaald, en de kwaliteit is consequent matig tot slecht. Gewoon niet lekker. Steeds dacht ik, ok, wat kan er fout aan een portie nasi, de vorige keer hadden ze misschien even een off-day, maar nu weet ik het zeker: hier zien ze mij niet meer terug.
SCdAA .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Een echte Chinees waar veel Chinezen komen. In tegenstelling tot reviews (ook op andere sites) is er voldoende keuze en valt het met orgaanvlees ontzettend mee. Rolletjes rund-, varkens- en lamsvlees, garnalen, surimi, Chineze champignons, paksoi en andere groentes geven voldoende variatie. We hadden een hotpot met een neutrale en met een pittige bouillon waardoor je ook wat dat betreft kan variëren. Daarnaast kun je je eigen sausje samenstellen. Het personeel is vriendelijk en stelt je op je gemak (de helft van onze groep was een uur te laat maar dat was geen probleem, zo werden we telkens gerustgesteld). We hebben na het eten nog vakantiefoto's van een van ons zitten kijken. Hoewel het restaurant inmiddels al leeggelopen was, was er geen enkele druk dat we op moesten schieten. Al met al een prima restaurant, waar je zeker heen moet als je eens écht Chinees wilt eten.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Gisteren de HotPot gegeten. Zag er indrukwekkend uit, met interessante specerijen er in. De Pot bestond uit een milde en een (behoorlijk) pittige bouillon. Je kon zelf onbeperkt kiezen uit een veelheid aan ingredienten. Die bestonden uit typisch chinese producten als kippe magen, kippe klauwen, pens etc. Voor de doorgewinterde chinees vast een delicatesse, maar voor de gemiddelde westerling niet te eten. Er was geen rijst, en het duurde een half uur voor er iets als noedels beschikbaar kwam (die koud waren en ook niet naar onze smaak). Interieur erg vergane glorie. Wel apart waren de enorme felgekleurde ventilatoren, neem aan dat dit in china zeer gewardeerd wordt. Half karafje water voor 5,- vonden we wel wat duur.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Of het nu door de overkill aan grouponners kwam of niet, de bediening was erg slecht. Een half uur wachten op je drankje en vervolgens een uur op het eten en weer een half uur om te kunnen pinnen. Eten was overigens prima, echt chinees zoals je ook in de Nieuwmarktbuurt eet.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Met een groupon gegeten. Erg lekker en zeker waar voor het geld. We hadden een 7gangen menu. voor 12e per persoon. Wil nog een keer terug voor de fondu.
Rivka R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
We kwamen met z'n vieren met een grouponactie om 20:00 binnen.
De fonduepan zag er veel belovend uit. De serveerster nam ons mee naar het buffet voor wat uitleg. Het rauwe gedeelte voor in de fondue bestond uit heeeel veel orgaanvlees. Kippehart, kippemaag,kippelever, varkenspens. Echt chinees maar totaal niet voor ons. Er was ook varkensvlees, rundvlees en lmsvlees. Na het eten van het lam dacht ik zelf te gaan bl"eren.(zo'n sterke schapensmaak. de soep was op en werd niet aangevuld. de side dishes waren allemaal bijna op en werden met bidden en smeken aangevuld. niet eens alles maar twee dingen. de rijst was koud. Rob Geus zou zeggen "kansloos" . Het restaurant zag er velopen uit. Het tapijt was vies en verleten. Er lagen tal van droogloopmatten op de gaten. zag er echt niet uit. Ik heb me nog nooit niet vol gegeten in een restaurant, maar ben daarna de stad in gegaan en heb een heerlijk patatje gegeten. )