Chinees Indisch Wokrestaurant Golden City

5,1
6,1
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Het eten was lekker vooral de voorgerechten en het toetje.. Lekkere witte zoete wijn. Service mag iets klantvriendelijker.. Interieur vernieuwd ziet er mooi uit. We kregen ook nog eens 12% korting deze maand!
Sjomp .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het eten was goed maar weinig keus.
De borden de glazen en het bestek was echt vies!
De serveerster sprak erg zacht we moesten haar 3 x hetzelfde vragen.
Het decor was smerig er staat zo'n kamerscherm waar de vet vlekken en vegen op zitten.
De toiletten zijn gedateerd.
De tafels staan erg dicht op elkaar.
Het eten is duur 2 volwassenen en 1 kind €80.- nou ik kan je vertellen wij hebben nooit voor zo'n bedrag genuttigd.
YvonnevtO .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wat een ongelooflijk klantonvriendelijke dame stond er achter de afhaalbalie. Ik vroeg saus apart van babi pangang, maar ze gaf aan dat dit niet kon omdat het weinig saus was, vervolgens zei ze dat de bakjes erg duur zijn. (Je weet wel.. Die plastic bekers a 3ct!) Onbegrijpelijk. Het eten smaakt erg hetzelfde, ok, maar veelal dezelfde smaak. Plakkende balie, Klantonvriendelijk. Ben benieuwd hoe lang ze dit nog kunnen volhouden.
San27 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
De saus bakjes bij de wok worden echt niet elke dag schoongemaakt. Dikke plakkerige randen bah!!! Alles oogt vies bij het bakken, de koks moeten zich echt schamen dat hun werkplek er zo ranzig uitziet.
Sushi staat niet gekoeld. Er is weinig keus overal lig maar een beetje van.
De wc zijn oud en vies!!
Dit restaurant moet echt wat aan de hygiëne doen!!!!