Chinees Indisch Restaurant Yoe Yi

Moriaanseweg West 60 3222 AD Hellevoetsluis Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chinees Indisch Restaurant Yoe Yi

Coolboarder .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Absoluut niet lekker gegeten. Gerecht nr 59: Geen kruiden te proeven. Slijmerig.
We eten veel bij Chinees-Indonesische restaurants, maar zo slecht als deze hebben we nog niet eerder gehad.
De mensen die voor dit restaurant zeer hoge cijfers hebben gegeven, hebben volgens weinig kennis van de Chinees-Indonesische keuken.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Hier op 11-10-2015 gegeten gelukkig was er nog net een tafel vrij. Op zondag is er lopendbuffet aar dat is niet echt ons ding en wij hadden smiddags al tapa,s in oostvoorne gegeten dus voor a la carte gekozen. Heerlijke verse kroepoek bij binnenkomst. De You li soep met veel krab en garnalen is een aanrader. Verder goed gegeten tegen zeer betaalbare prijzen. De beniening was heel attent en vriendelijk.
Mverduijn .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
We hebben bij deze zaak voor het lopend buffet gekozen, meer om te kijken wat er zoal te bieden was.
Ik moet meegeven, er was voor iedereen wel wat wils.
We hadden een heerlijke soep vooraf, daarna verschillende keuzes van het buffet, en als toetje heerlijk schepijs met slagroom en warme chocolade.
Alles was prima, vriendelijke bediening, nette zaak en de rekening viel zeker niet tegen.
Al met al... zeker de moeite nog een keer waard !!
Monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Voor het eerst hier gegeten, Erg lekker.
Aardige bediening,
Lekker buffet, met redelijk wat keus. De pittige zelfgemaakte kroepoek, was erg lekker!
En ijs met warme pisang na, wat wil je nog meer?
Anke-Thea D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Ik kom hier regelmatig, een keer of 5-8 per jaar. Er zijn meer Chinese restaurants in Hellevoetsluis. We kiezen bijna altijd deze. Zegt genoeg toch? Er is één ding heel bijzonder hier: je krijgt bij binnenkomst een groot bord kroepoek. Niet zomaar kroepoek. Deze is huisgemaakt, vers afgebakken en smaakt heerlijk kruidig en pittig. Ik ken geen betere kroepoek!
Escroquerie .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Een klein en knus restaurant waarbij je geen last hebt van hongerige mensen bij de afhaal.

De bediening was erg gastvrij: de deuren werden voor ons opengehouden bij aankomst en de jassen opgehangen. De bediening vroeg af en toe wel iets te veel om een drankje zonder overleg met elkaar, want de eerste had het nog niet gevraagd en de tweede stond naast ons.

Het wokbuffet was voldoende met andere gerechten dan dat ik gewend ben, een aangename verassing.
De voorgerechtjes vond ik wat karig, jammer, maar daar kan aan gewerkt worden. De soep was wel erg lekker met verse kruiden naast de ketel. Helaas was de kroepoek zo goed als op.
Het vlees was lekker mals en van goeie kwaliteit met knapperige groenten.
Het ijs was erg basic, maar omdat je zelf chocoladesaus, slagroom, etc. kon toevoegen goed op smaak te brengen.

Een aanrader voor een ieder die gewoon lekker wil wokken voor een zeer goeie prijs! Houd er wel rekening mee dat het personeel zelf om 8 uur gaat eten in het restaurant. Zelf had ik er weinig last van.