Chinees Indisch Restaurant Lotus

Boterdijk 2 9765 EA Paterswolde Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Chinees Indisch Restaurant Lotus

De oosterse keuken is al lang geleden naar het westen gekomen. Dat geldt ook voor Paterswolde: Lotus is hier dan ook al ruim 30 jaar een begrip. Prachtig gelegen op de grens van Drenthe en Groningen. Een kwalitatief goede keuken waar je à-la-carte van kunt genieten. Voor degenen die graag af en toe de benen strekken: je kunt ook kiezen voor het lopend buffet. Parkeren doe je hier gratis en direct voor de deur.

Halve fles mineraalwater

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Chinees Indisch Restaurant Lotus

Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Afgelopen zaterdag ben ik met een vriend wezen eten bij Lotus. We hebben gekozen voor all in, zodat we onbeperkt gebruik konden maken van het buffet en daarbij zo veel drinken konden bestellen als we maar wilden We hebben lekker gegeten. De bediening was ook heel behulpzaam en gaf ons ook goed advies van wat we vooral moesten eten. We komen zeker vaker terug als we nog eens in Eelde zijn.
anita K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Top!!
Ramon M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Perfecte service, lekker eten en een g
Francien H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Warm en gastvrij ontvangen in een prachtig en schoon restaurant. Gegeten van het buffet (weekend) en gebruik gemaakt van de mogelijkheid om in de keuken hapjes te laten bereiden (ossenhaas en zalm). Alles bijzonder smakelijk. Kleine porties op het buffet. Lekker vers! Voor de kinderen ook genoeg om te kiezen en de toetjes vielen bij hen ook zeer in de smaak. Na een gezellige avond uitgezwaaid door de familie en gereserveerd voor de week erna om mijn verjaardag te vieren!
Rowan D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Inrichting keurig en strak afgewerkt. Eten in buffetvorm. Zeer goed verzorgd. Geen grote uitgedroogde bakken maar wat kleinere voorraad die prima ververst wordt. Teppanyaki gerechten kan je bestellen bij het personeel en wordt dan aan tafel geserveerd.
Ik kom hier zeker vaker weer.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Verfijnd. Zo eet je bij Lotus in Paterswolde.
Dit Chinees - Indisch restaurant bestaat 30 jaar. In december 2012 is het roer compleet omgegooid. Van een traditionele Chinees is het restaurant omgebouwd naar een eigentijdse buffet variant. Het interieur oogt fris modern Oosters. Centraal staat een keur aan gerechten uitgestald. Werkelijk alles wat je bij een Chinees verwacht is er te vinden. Twee soorten soep, bijna 15 verschillende voorgerechten, een “koude” keuken” en een rijke keuze aan traditioneel Chinees-Indisch voedsel zoals tjap-tjoy babi pangang en rendang. Gevaar van een buffet is dat je teveel opschept. Maar zelfs als je je hier flink inhoudt eet je waarschijnlijk nog teveel. Zo aantrekkelijk ziet alles er uit. Een Chinees beoordeel je op zijn geroosterde eend. Die is buitengewoon lekker. Knapperig korstje, zacht van binnen, veel smaak.

Daarnaast biedt Lotus nog een tweede optie. Op verzoek bereidt de kok Tappanyaki op de hete plaat. A la carte dus. Dit is bij de prijs inbegrepen. All you can eat! Ik probeer de zalm, de ossenhaas, gebakken groenten, de lamszadel en de pangafilet. Allemaal voortreffelijk. Zeer verfijnd van smaak. Voorwaarde is dat je niets laat staan voor je het volgende gerechtje bestelt. De kok komt even later zelf informeren of het lekker was en blijft daarna nog even voor een praatje. “Waar komt u vandaan”? Bij vertrek staat de complete brigade klaar om ons in de jas te helpen en uit te zwaaien. Buitengewoon gastvrij en vriendelijk.

Duur? Nee. De keuze is “€ 19,75” of “€ 27,50” per persoon. Kinderen tot drie gratis en oudere kinderen betalen € 1,50 per levensjaar. Zeer sympathiek. Daarbij is alles inbegrepen. Dus ook het dessert. Bij het “hoge” tarief is ook nog alle drank inclusief. Bier, wijn of fris zoveel je wilt. Ongelooflijk. Zo veel kwaliteit en gastvrijheid voor zo weinig geld. Omrijden waard!