Chinees-Indisch Restaurant Lotus

Meer informatie over restaurant Chinees-Indisch Restaurant Lotus

Voordelig
Remy T.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ik weet niet waar de negatieve reacties vandaan komen over dit restaurant maar wij hebben hier erg goed gegeten en zijn erg goed behandeld! Ook onze dochters werden heel erg leuk behandeld!
Ze hadden allebei een kindermenu saté, ze zijn echt niet de makkelijkste qua eten. De saté met satésaus vonden ze erg lekker, niet te pittig precies goed.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het restaurant blinkt niet uit in zijn gerechten. We hebben hier nu tweemaal gerechten afgehaald, de eerste keer was het doorsnee en de tweede maal eigenlijk slecht.

Saté ( van varkensvlees) was flauw van smaak in een berg bijna gestolde saus.
Tjap tjoi, erg veel taugé die overgaar was wat ervoor zorgde dat het gerecht wat bitter smaakte en waterig werd.
Babi Pangang, geen aanrader, het vlees was te veel doorbakken en de saus erg zoet.
Gado Gado was echt heel slecht. Weer erg veel taugé, veel te gaar, weinig andere groenten en een gebakken eitje wat zurig smaakte. De stukjes kroepoek, die nu eenmaal bij dit gerecht horen, waren soppig.
Nasi was smakelijk.

Bediening is vriendelijk, maar kan wat vlotter.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Wij waren hier voor een afhaalmaaltijd.Het eten is hier wat je bij de meeste Chinezen treft; zeker niet slecht maar ook niet buitengewoon . Enig minpuntje was de gaargekookte saté wat vervolgens in de smakeloze satésaus gaat,voor satésaus ook ergg licht van kleur..
De bami ,nasi en andere gerechtjes waren oké hoor.
Bediening verdient een dikke pluim hier,zij nemen alle tijd voor je om je goed voor te lichten en te helpen met je keuze!! Voor de snelle trek prima om een maaltijd af te halen
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk bereid eten in meer dan voldoende porties. De keus is ruim. Bediening is super vriendelijk en altijd bereid een stapje extra te zetten voor je. Wij wonen in de buurt en komen hier regelmatig, een aanrader.
Jansdevries .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ik kom hier al van kind af aan. Zal denk ik al bijna 20 jaar zijn... Altijd uitstekend eten en supervriendelijke bediening! Je kunt van de kaart kiezen maar ook de kok de vrije hand geven, echt super! En ook de wok is overheerlijk! De scherp gekruide garnalen en de pekingeend zijn zeer zeker de moeite waard om eens te proberen! Ik kan niks anders dan lof hebben over dit restaurant.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Al sinds jaar en dag kom ik bij deze Chinees, en nog nooit heb ik mezelf betrapt op negatieve gedachten... de zeer vriendelijke eigenaar / eigenaresse zorgen ervoor dat je je gelijk op je gemak voelt! Het eten is echt altijd een genot, en ook portie-grootte is echt super te noemen als je stevige trek hebt. M'n vrouw en ik zijn er sowieso over uit, dat de loempia's hier echt lekker zijn.
Navraag tijdens een prettig gesprek met de eigenaar leert ons dat de loempia's hier ambachtelijk en vers gemaakt worden.. waar zie je dat nog!? Wij hebben a la carte gegeten, maar op dat moment kon men ook wokken volgens een all-you-can-eat formule, waar drankjes en alles bij in zit.. dat moeten we de volgende keer maar proberen.

Wij komen op zeker terug! en ik kan iedereen hartelijk aanraden hier eens eens te gaan proeven.

Groetjes Alex
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016

Groetjes Alex
PRotteveel .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Een zalige indiche chinese rijsttafel gegeten voor twee personen. We konden door het weer lekker buiten zitten en dat is altijd prettig. Prima bediening en goede service, Ook binnen ziet er alles heel netjes uit, inclusief toiletten.
Het eten was niet top maar voor een zomerse avond met een glas prima witte wijn erbij en gratis water was het goed. Een keur aan lekker gerechten met als begin een soep, daarna banaan en ananas in deeg en sate als tussen gerecht. Daarna kwam de schaal met vele gerechten en nasi en bami erbij. Een veelvoud aan gerechten voor een prima prijs.
Marcel-1980 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Wij hebben als familiegroep gegeten. We hebben een Chinees Indische rijsttafel gehad.
Eten heerlijk en heel goed verzorgd, bediening correct. In één woord een gezellig en zeer goed eten voor een redelijke prijs. De eigenaar had de inrichting erg gezellig gemaakt, (kaarsen en verse bloemen op tafels) Een aanrader.
Jantiennes .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Ontvangst was zeer vriendelijk, bediening was uitstekend, en de arme kok was maar alleen. Maar het eten was er daarom niet minder lekker om, we hebben dan ook met smaak gegeten en alles was uitstekend verzorgd. De zaak zat helemaal vol en dit zegt genoeg voor dit restaurant. Gelukkig hadden we gereserveerd anders hadden we moeten wachten tot er tafels vrij waren. Ga zo door, wij komen zeker terug.

Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Samen met mijn echtgenote zijn we bij dit Chinees-Indisch restaurant naar binnen gegaan voor een snelle maaltijd. Voor mijn echtgenote een Bami speciaal en voor mij de Bami Sate. Beide gerechten werden snel opgediend, en voor de verandering ook nog eens goed op temperatuur. Behalve dat de sate uit varkensvlees bestond (en onze verwachting was dat het kip zou zijn) valt er over de kwaliteit niet veel meer te zeggen (niet slecht, maar ook boven verwachting). Voor het eten daarom een zeven. Hoewel we vlot bediend werden vonden we de (waarschijnlijk de eigenaar) gastheer een beetje nors over komen, daarom een 6. Tot slot heeft het interieur al zijn beste tijd gehad, en niet zo modern, daarvoor ook een 6. Voor de maaltijd incl. 2 biertjes betaalden wij 30 Euro.