Chinees Indisch Restaurant Kota Radja

Markt 8 7741 JM Coevorden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chinees Indisch Restaurant Kota Radja

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rik W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We eten regelmatig in dit restaurant. Het personeel is vriendelijk en zeer gastvrij. Het eten is vootreffelijk. De keuken houdt rekening met je persoonlijke wensen. Werkelijk perfect. We blijven hier maar komen.
Een aanrader voor liefhebber van lekker Chinees.
Ajmdegraaff .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Tijdens een weekendje weg met ons zootje (bijna 2) in Coevorden hier gegeten. We zochten eigenlijk een eetcafe wat kindvriendelijk was maar na de feestdagen bleek veel dicht te zijn in Coevorden. We zijn toen hier beland en samen met 2 andere tafels waren we de enige gasten. De afhaal was wel heel druk. Het eten kwam snel en werd geplaatst op warmhoudplaten. Voor ons zoontje fijn want die heeft nog niet zoveel geduld ;-) ze hadden voor hem ook een kinderstoel maar geen speelgoed of kleurplaat of zoiets. Het eten was lekker maar niet bijzonder goed onze eigen Chinees vind ik authentieker. Alles gaat verder heel gestroomlijnd de meiden in de bediening worden behoorlijk streng gestuurd door de bazin en dat voel je als gast. Omdat de afhaal vlakbij zit kan je in het restaurant steeds horen wat er klaar is dit word namelijk heel hard geroepen. Dit zou ook wat minder kunnen naar mijn mening. Voor die avond prima even snel wat gegeten maar zou er niet naar terug gaan.
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
De wijn was goed maar het eten was heerlijk, tipan ossenhaas en tongfilet gegeten, personeel is vriendelijk, de inrichting van het restaurant is heel mooi.
Sylvia013 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Het ECHTE Indonesische eten! We bestellen altijd de vlees- en visrijsttafel. De grote verscheidenheid aan geuren en smaken brengt ons altijd weer in verrukking. Deze keer onze dochter Kim meegenomen die smulde van ieder gerecht. De frissehuiswijn smaakt er voortreffelijk bij. De jonge, enthousiaste bediening heeft kennis van zaken en is erg goed op elkaar ingespeeld. Een absolute aanrader! Wij komen graag snel weer terug.
Rik W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
We hebben nu 3 maal gegeten bij dit restaurant. We zijn laaiend enthousiast over het eten. De wens om het eten goed pittig te maken wordt bij deze Chinees zonder mokken of morren gemaakt. De gastvrouw is gezellig en geduldig.