Chinees Indisch restaurant Jade

Dorpsstraat 141-143 2761 AL Zevenhuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chinees Indisch restaurant Jade

Zie voor actuele reis informatie www.9292.nl Halte Dorpsstraat Zevenhuizen: Buslijn 175 Gouda. Buslijn 175 Rotterdam. Halte Burgemeester Klinkhamerweg: Buslijn 177 Gouda. Buslijn 383 Krimpen aan den IJssel busstation. Buslijn 177 Zoetermeer West.. B
  • : Gratis parkeren in de buurt met parkeerschijf.

AFHALEN: woensdag t/m maandag van 16:00 uur t/m 22:00 uur.
Restaurant: Lunch: Alleen op afspraak maandag en woensdag t/m zaterdag 14:00 uur t/m 15:30 uur
Restaurant: Diner: woensdag t/m maandag van 16:00 uur t/m 22:00 uur.
Dinsdags gesloten, behalve al

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Lo W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Interieur "old school" chinees, uitgebreide menukaart. Restaurant zeer rustig, afhaal redelijk druk. Op het menu staan naast de standaard "chinese" Kantonese, Szechuanese en Mongoolse gerechten. Deze keer de Mongoolse Ti Pan kip geprobeerd en die was uitstekend.
D. C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Ongelofelijk hoe deze eigenaar zijn klanten wegkijkt!
De Daging Smoor ontbrak in de Nasi Rames maar wij als klanten waren volgens hem te kieskeurig! Achteraf , toen alle Nasi Rames op was, kregen we een klein bordje van het vrouwtje. Maar deze man kon de kritiek niet aan en zei dat wij als klanten maar weg moesten gaan?? Te kieskeurig?? Werkelijk waar ongelofelijk. Wij komen hier NOOIT maar dan ook NOOIT meer terug! Wat een blaaskaak die man! En veel te duur voor die lage kwaliteit! Zeer teleurstellend!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Op aanraden van een vriend hier een tussenstop gemaakt. Het interieur kan zo in het museum maar ziet er zeer verzocht en schoon uit. Dit is het soort interieur wat ik mij herinner uit de mijn jeugd alleen de Chinese lampionnen ontbreken jammer genoeg.
De huidige uitbaatster zit er pas sinds juli 2015 maar mij werd verteld dat het restaurant zelf al meer dan 30 jaar bestaat.
Gekozen voor een wngtang soep en Peking eend. met als toe een Dom Caffe.
De eend was niet te draag en goed op smaak en knapperig.
Een aanrader
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Regelmatig bezoeken wij Jade als we langs Zevenhuizen rijden. Erg goed personeel, uiterst vriendelijk en correct. Meneer de Man (eigenaar) geeft je bij binnenkomst een rondje van de zaak en bij het weggaan geeft hij je een hand. De naam van vaste gasten weet hij uit zijn hoofd, complimenten!
Het eten is erg lekker, wij zijn met name fan van de "krokant gebakken ossenhaaspuntjes" heerlijk!
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Na een lange file op de A12 hongerig de afslag Zevenhuizen genomen en gekozen voor Jade. Het interieur kan zo in het museum, van de gordijntjes kan bouillon worden getrokken. Maar het maakt niet uit: wat uit de keuken komt is uitstekend en zeker niet 'standaard' en de menukaart is zeer uitgebreid. Een aparte vermelding verdient de voorbeeldige bediening en vriendelijke begroeting. Hier kom ik zeer zeker terug.