Chinees-Indisch Restaurant China

• Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg kort
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Nog een echte chinees zonder poespas met een klassiek interieur en heerlijke gerechten, een fijne sfeer en vriendelijk bediening, een AANRADER !!
Wendywester .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zaterdag hier voor het eerst gegeten. Zeer goed van smaak en kwaliteit. Kleine zaak , de inrichting inderdaad wat gedateerd maar het is er schoon en fris en ook het heeft iets fijns ouderwets. Vriendelijke bediening en voordelig. Een echte aanrader. Dit wordt ons vaste adresje als we in de buurt zijn!
KarelKo .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Interieur is gedateerd, maar ook wel weer passend. Bediening is super attent en het eten is gewoon smaakvol.
Niet spannend, maar doordat het zo oudbollig is ben ik zeer positief verrast
Wendie_and_friends .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Het is een jaren 60 ambiance, rustige sfeer, vriendelijke bediening. Het eten is heerlijk, vooral de Tie pan. Ruime porties.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
We komen hier vaak, zowel om af te halen als om lekker te gaan zitten om te dineren. De kleinschaligheid van dit leuke restaurantje samen met de altijd vriendelijke eigenaar, de typische inrichting en de goede kwaliteit van het eten, zorgen ervoor dat we elke keer weer naar China gaan. Erg leuk hier is dat de saus zonder problemen aangepast kan worden. Onze dochter krijgt altijd een kroepoek of een snoepje. De garnalen zijn hier goed, in tegenstelling tot andere Chinese restaurants waar het maar afwachten is hoe vers ze zijn. De ossehaas is heerlijk mals. Onze favorieten zijn de tipan-gerechten.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Een klein chinees restaurant (6 tafels), fraai gelegen in het centrum van Nijkerk. Er is tevens een afhaaldeel.
Binnen is het alsof de tijd heel lang heeft stilgestaan. Dat geldt zowel voor de inrichting (o.a. de bekende goudkleurige ophangprofielen van het systeemplafond) als de menukaart (de standaard gerechten met kip, varkensvlees en garnalen).
Wij proberen de topspecialiteit van het huis: menu China. Een combinatiegerecht van kip, babi pangang en grote garnalen in de bijbehorende sauzen. Prima klaar gemaakt, maar geen bijzondere kookkunsten of presentaties. Het is zoals het al vele jaren is. Als topspecialiteit hadden we er meer van verwacht.
De bediening door een chinees is correct. Gelijktijdig worden de afhaalklanten bediend door dezelfde man, maar dat is goed mogelijk omdat het rustig is in het restaurant.
Jc P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Super Restaurantje! Bediening en service staan hoog in het vaandel, zeer smakelijke menu's en ook nog eens een schappelijke prijs!
Oh ja...laat de kipsate stokjes niet links liggen... die zijn nergens in NL zoooo lekker! Top!
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Al 20 jaar kom ik bij "De gastheer van Nijkerk" Restaurant China. Het eten is heerlijk! De kipsaté is een aanrader voor de kleine maag. De Tipan Zwartebonensaus is een feest op zich, dat komt op een hete gietijzeren plaat naar je tafel toe. Lekker, goed en zeer gastvrij!
S L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Heerlijke gerechten en met liefde klaargemaakt. De tjaptjoi met rundvlees. veel, vers en lekker. Al meer dan 40 jaar een begrip in de regio. En dan voor zeer schappelijke prijzen met de crises een uitkomst voor allen! Klantvriendelijke bediening bovendien! Waar vind je dat nog?
Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
5 jaar geleden ontdekt en ik kom er nog steeds graag langs. De uitbater is een gezellige man voor wie geen enkel verzoek te veel is, en die altijd vriendelijk is. Het restaurant moet het vooral hebben van afhaal, maar het decor is prima in orde en langsgaan om in het restaurant te eten is dus zeker geen straf.

De kaart is in die vijf jaar niet of amper geevolueerd, maar de kwaliteit van het eten is gelukkig ook al die tijd stabiel gebleven. Favorieten zijn de tomatensoep, de tipan-gerechten en de Foe Yong Hai.