Chinees Afhaal Restaurant Nouveau Sien Sien

6,8
Erg lang
Syreeta S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
De klant is hier totaal geen Koning.Ze laten je veel te lang wachten. Ze komen ook niet uit zichzelf zeggen dat het
eten wat verlaat is.Geen excuses krijg je, geen begrip, helemaal niks.Dit is ook niet de eerste keer.Het eten vind ik lekker, maar de mensen die daar werken kennen absoluut geen fatsoen.Ik heb ze ook een e-mail gestuurd en ze reageren helemaal niet.Zo kan je toch geen klanten behandelen?Ik hou niet van klagen, maar na de zoveelste keer zo behandeld te worden ben ik het echt zat.Ik ben al jaren een vaste klant, maar het wordt hoog tijd voor mij om een andere restaurant te zoeken!
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Dit restaurant is eigenlijk een afhaalrestaurant, maar er zijn een aantal tafeltjes waardoor je toch gewoon kunt gaan zitten. Voor de sfeer hoef je daar niet te zitten.
De bediening is alleraardigst. Ik heb er inmiddels zo een stuk of 15 keer gegeten en dat is niet zomaar. De porties zijn goed en de kwaliteit van het eten is echt uitstekend. De Tjau Min is aan te raden. Deze bijna dezelfde recentie had ik eerder geschreven, maar omdat ik er pas weer gegeten heb en alleen de meest recente recienties tellen, wil ik dat dit goede restaurant op de Iens kaart blijft staan.
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
De bediening is alleraardigst. Ik heb er inmiddels zo een stuk of 12 keer gegeten en dat is niet zomaar. De porties zijn goed en de kwaliteit van het eten is echt uitstekend. De Tjau Min is aan te raden.
Jacq06 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Als ik Chinees thuis laat bezorgen bestel ik altijd bij Sien Sien. Snelle bezorging en goed eten. Af en toe probeer ik een ander thuisbezorg restaurant maar dat is altijd een afknapper.
Angelique A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
gisteren besteld. het eten was echt bedroevend slecht.
kant en klaar magnetron bak uit de supermarkt is echt 10x beter.
vroeger was alles echt goed . maar nu is zelfs de sate en de babi pangang
niet te eten.
wie kookt er ??? de afwas hulp ???
echt een afrader