Chindothai

Struytse Hoeck 320 3223 DE Hellevoetsluis Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chindothai

Christine T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Al jaren halen we hier een paar keer per maand de heerlijkste maaltijden en/of de verrukkelijkste broodjes. Veel verschillende soorten vlees en vis. Ik heb nergens eerder zo'n lekkere moksiesaus gegeten. De porties zijn goed groot en de keuze is groot. Ook spekkoek, bara's en pasteitjes worden verkocht. De huisgemaakte sambal is super. Je kan er eventueel je gerecht opeten, maar het is erg krap. Het tafeltje is een blad aan de muur met een kruk eronder. Het is dan ook vooral een - heel goed - afhaalrestaurant.
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Haal hier al jaren 2x per maand op een vrijdag me eten.
ik heb ondertussen bijna alles wel geprobeerd en heb er geen klachten over.
haal altijd wat anders soms de wat chinezen hapjes soms wat Indische en zo nu en dan een bakje Roti. nog nooit spijt gehad om wat te halen
Ook is de service altijd goed en snel aangezien het altijd druk hier is.
De aanrader hier is de pittige kippenpoot.
over het decor valt niet zoveel te zeggen aangezien het meer afhaal is.
je kan er wel zitten maar is krap
Jennifer G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij halen regelmatig hier een samengesteld menu. 2soorten vlees met rijst/bami erbij. Vlees smaakt prima, goed eten. Vooral de rendang(rundvlees mild pittig) eet ik hier geregeld. Let op als je van pittig houdt zit je hier goed ;) . Binnenkort gaan we de roti eens proberen!
Ilona2911 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Chindothai is al jaren mijn favoriet. Het eten hier is verslavend! Ook hun zelfgemaakte sambal heb ik standaard in mijn koelkast staan. De roti is heerlijk, woensdag is het "Roti dag" ; Roti in de aanbieding. De rijsttafels zijn ook heel erg goed, zoals de proever voor mij al schrijft; de smaken zijn heel duidelijk te onderscheiden. Mijn persoonlijke favorieten zijn de hete kip (Indonesisch), Roti, bakkeljauw en natuurlijk de roti. Ook een klein assortiment aan boemboes, specerijen en bijgerechten te verkrijgen.
CenA-International .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Gisteren een Indische rijsttafel meegenomen (€16,50) en een roti. Wij zijn vaak in Suriname op vakantie en in Nederland vonden we tot nu toe Indonesia in Rotterdam het beste Indonesische restaurant. Maar zo'n heerlijke rijsttafel als we gisteren in Chindothai gegeten hebben, hebben we nog nooit ergens geproefd. De smaken van de vlees- en groentesoorten waren heel goed en verschilden duidelijk van elkaar. In dit meeneemrestaurant was de rijsttafel beter dan in alle gewone Indonesische restauranten die we kennen en de roti was rijker gevuld en smakelijker dan in meeneemrestaurants in Paramaribo. Zeer vriendelijke en snelle bediening. En toch goedkoop.