China

6,1
6,3
Jolienholmer .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vanavond gelijk tijdig met heel veel anderen gegeten bij China. Het zat bij binnenkomst helemaal vol. Wij hadden het laatste tafeltje. Het personeel liep zich de benen uit het lijf, om het iedereen naar de zin te maken. Inderdaad duurde het even voordat het eten aangevuld werd,maar dan wacht je toch even. Het duurde ongeveer 10 minuten en toen was het eten weer aangevuld, en was de keuze weer volop. Ondanks dat het enorm druk was bleef het personeel vriendelijk en deed hun best, zij zijn zeer klantgericht. Wij hebben al wel veel slechtere bediening, eten en aanvulling meegemaakt in andere restaurants. En ja houd als klant een beetje rekening met de speciale dag die het vandaag was, Vaderdag. Nogmaals complimenten aan de kok en de bediening wij hebben weer heerlijk gegeten.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Geduld was er genoeg Jolien. Ook meer dan tien minuten. Maar dat duurde absoluut veel langer. Sterker nog toen de have zaal leeg was toen werd het pas optimaal aangevuld.
Druk prima, maar als je dan een reservering krijgt voor 15 personen en je kan dat niet handlen moet je dat aangeven en vragen of men wat later kan komen. Het excuus dat de keuken het druk heeft met de afhaal tov de klanten die in de zaak dineren is natuurlijk erg slecht.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
All you can eat buffet was waardeloos. Lege bakken opgedroogd eten. Het eten had bovendien geen smaak. Aanvullen werd nauwelijks gedaan. Sushi was weggezwommen. Twee uur lang niet bijgevuld. Daarna werd er bijgevuld maar dat was te laat, het restaurant was toen bijna leeg. Slechts één soort sushi. Sporadische drankbediening aan tafel. Toen we hier een opmerking over maakten zeiden ze enkel sorry, we hadden het druk met afhalers... Maar een behoorlijke tegemoetkoming zat er niet in.
het is vaderdag.... duurde wat langer kon niet sneller, eten moet bereid worden en wel vers. maar ja 10 minuten tot 15 minuten is geen twee uur. Nogmaals onze excuses, maar kon niet sneller. Wij geven geen compensatie voor het vermijden van recensies.

Reactie van proever:

Jammer deze opmerking ... Blijkt maar weer dat jullie niet echt klantgericht werken. Buffet aanvullen met enkele balletjes en de rest om acht uur is toch echt niet iets wat klanten al niet eerder hebben geschreven als recensie.. Klanten in je restaurant laten wachten op afhalers lijkt mij toch echt de verkeerde prioriteit. Maar goed kennelijk komen jullie met deze handelswijze en rommel weg, ik hoop niet dag ik vanavond ook nog ziek wordt, want ik moet eerlijk zeggen dat mijn maag nu al begint te protesteren. Ik zal niet schromen om de keuringsdienst van waren in te schakelen.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We bestelden 2 x het maandmenu, het betreft een afhaalervaring. Daarbij zaten de gebruikelijke gerechten, zoals Foe Yong Hai, Babi Pangang en satéstokjes met saus.
Alle sauzen waren wateriger en hadden weinig eigen smaak. Het vlees was niet knapperig, maar een zachte en weke vleesachtige substantie. De soepen waren ook waterig met een flauwe smaak. Alleen de kroepoek was goed te eten. Maar ja, daar kun je ook niet veel aan verprutsen.
Terwijl we telefonisch hadden besteld moesten we ter plaatse zeker nog een half uur wachten in een overvol afhaalhalletje. Wel kregen we een glas drinken naar keuze aangeboden om het leed te verzachten.
Het restaurant heeft de aankleding en stijl zoals gebruikelijk bij een Chinees, geen chique of aparte uitstraling. Dat kan anders, wel betreft het hier een Chinees in een dorpse omgeving.