China

Kerkstraat 33 6981 CL Doesburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China

Nanette .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
In de winkelstraat van Doesburg vind je China. Wij hebben hier op vrijdagavond gegeten van het buffet. We werden erg vriendelijk ontvangen en konden eerst kiezen uit drie soorten soep. Daarna konden we gebruik maken van het buffet. Voor de prijs (€ 12,50 p.p.) was er voldoende keuze. Vooral de kip in knoflook was erg lekker. Er waren meerdere kipgerechten en twee vegetarische gerechten. Dus als je vegetarisch eet is het misschien handiger om van de kaart te kiezen.
Toen ik als nagerecht wat vruchtjes wilde pakken kwam er een vriendelijke dame vragen of ik ook ijs en slagroom wilde. Wat een service.
Kortom: goed eten voor weinig geld en erg vriendelijk personeel.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Een driegangenbuffet voor 12,50 euro, waar vind je dat nog? Buiten de randstad dus! Vooraf de keuze uit drie verschillende soepen. De tomatensoep was 'ouderwets' lekker, de haaienvinnensoep helaas een smakeloze gelei. De gerechten van het buffet waren goed van kwaliteit, en er was veel keuze. Natuurlijk de bekende babi pangang en fou yong hai, maar ook rundvlees op verschillende manieren klaargemaakt, en gekruide visfilet met groente. Alles was recent bereid en werd op tijd aangevuld. Als dessert kon men zelf een fruitsalade (deels vers, deels uit blik) opscheppen. Desgewenst spoot de bediening daar nog een flinke dot slagroom overheen. Het personeel was vriendelijk maar niet altijd alert. Het restaurant is ouderwets, klassiek ingericht, met het bekende aquarium. De akoestiek was zodanig dat de andere gasten wel erg goed te verstaan waren. Het is een prima plek om een goedkoop doch lekker hapje te eten.
Celco .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
De menukaart op hun website bestudeerd hebbend, togen wij naar Doesburg voor een afhaalmenu, welk wij wilden nuttigen bij ons verblijf op Landgoed Avegoor, op 10 minuten rijden.

De dame aan de telefoon was welwillend bij ons menu wat plastic bestek en borden te leveren. Wij kozen voor het keuzemenu van 17 euro, waar je met 2 a 3 personen van kan eten. Babi pangang spek, tjap tjoy met kipfilet, koe loe kai en mini-loempiaatjes met miehoen en udang goreng met witte rijst. Wij kregen er kroepoek extra bij. Het was op het precieze afgesproken tijdstip van afhalen klaar, terwijl ik de auto even op de parkeerlichten voor het restaurant liet staan.

Wij hebben er van gesmuld. De babi spek en gebakken garnalen waren lekker krokant. De miehoen had een lekkere "wok-smaak", en was perfect.

Vrijdags en zaterdags hebben ze er buffet voor 12,80 per persoon. Als we weer eens op Landgoed Avegoor verblijven komen we hier beslist terug.
Een aanrader!