China

Erg duur
Erg lang
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Een bezoek aan dit restaurant is in één woord te vangen: "Waardeloos". De soep was nog redelijk van smaak maar werd niet netjes opgediend. Een voetbadje kregen we er gratis bij. Hierna hebben we bijna een uur moeten wachten op het hoofdgerecht, dat vervolgens niet gelijktijdig werd opgediend. Toen de nasi werd gebracht, was het vlees alweer koud. Opnieuw laten opwarmen. De geroosterde eend was niet krokant en erg vet. De nasi was lauw en klef en de portie was voor 2 personen te klein. Al snel een nieuwe portie bij besteld, maar ook dat duurde weer zo lang dat de rest van het eten koud werd. Absoluut niet van genoten. Slechte afsluiting van een weekje vakantie in Cadzand-Bad. Er werden allerlei slappe excuses aangevoerd om de zaak goed te praten. Mij zien ze hier nooit meer terug.
René M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Omdat het restaurant er niet zo sfeervol uitziet, besloten we ons diner (voor het hele gezin) af te halen. Het eten was redelijk tot goed, maar bij thuiskomst bleken diverse gerechten te ontbreken. Dat betekende dus nogmaals 2 x 10 minuten lopen voor het ophalen en thuisbrengen van de ontbrekende gerechten, terwijl het eten koud stond te worden. Tot mijn verbijstering moest ik desondanks 3 euro bijbetalen omdat we voor een van de ontbrekende gerechten (die telefonisch wel degelijk waren besteld) nog niet betaald zouden hebben. Een compensatie voor de gemaakte fouten en de gevolgen daarvan, al was het maar via het afzien van die extra betaling, had mij logischer geleken. Kortom: slechte verwerking van de bestellingen en geen enkel gevoel voor service!
Markproeftgraag .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
Een typische Chinees. Wij kozen de rijsttafel en werden niet teleurgesteld. De kippensoep was misschien wel iets te vet. Alle gerechten van het hoofdgerecht voldeden aan de verwachting. Enkel de pindasaus van de sat? werd overheerst door een pikante smaak waardoor je de pinda's niet meer proeft. De bediening was hartelijk en de tijd tussen de gangen perfect. Enig echt minpuntje. Bij het dessert leek het of er van die chemische chocolade-saus uit een plastic fles op de Dame Blanche zat. Ik weet dat het menu echt wel goed zit qua prijs, maar zo'n saus is echt wel eighties. Ik hoop dat ze genoeg mensen aanspreken. Naast ons was er enkel een ander gezin aanwezig.