China

Oosteind 13 9331 AE Norg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 11:30 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Bomenelf .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij hadden ons verheugd op een ouderwets lopend buffet bij de chinees. Bij binnenkomst kregen we nauwelijks welkom . De bestelde aperitieven lieten lang op zich wachten. De bestelde Spa-rood bevatte wel erg weinig koolzuur.
Of we eerst nog een soepje vooraf wilde gebruiken? Ja graag. Maar waarom moeten we hier 20-25 minuten op wachten? De tomatensoep was overigens goed. Toen een schaaltje kroepoek voorgezet gekregen. Dikke vierkante (fabrieks?) plakken waar geen smaak aan te ontdekken viel. Dan maar vol goede moed naar het buffet. Op de amateuristische kaartjes bij de gerechten kon je lezen wat er in de warmhoudschalen zat. Echter bij een flink aantal schalen waren de brandertjes reeds uit gegaan en waren de gerechten niet meer warm. Bij de pangsit ontbrak de karakteristieke saus. Het deeg van de gebakken banaan en ananas was te klef en zacht. Hetzelfde gold voor de kleine mini loempiaatjes. Is het frituurvet niet heet genoeg? Sommige gerechten waren op en werden ook niet bijgevuld. Pas na opmerkingen hierover werd er aangeboden om nog eea uit de keuken te laten komen.
De bediening was verder niet adequaat en alert.
Uiteindelijk werd de prijs van een biertje voor alle ongemak van de rekening afgetrokken.
Al met al was het een bedroevende ervaring. Dit eten smaakt zeker niet naar meer....
Els D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Wij kwamen op een vrijdag namiddag, tegen 17.30 uur (na winkelen) heel onverwacht voor het lopend buffet.
Omdat er die dag niet veel reserveringen waren, bood de eigenaresse aan, om het eten op tafel te zetten. Wij kregen alles wat wij maar wilden, het eten was goed, lekker en vers. Wij hadden bij een jonge blanke serveerster een drankje besteld, maar zij vergat het ons te geven...dus toen de eigenaresse ons vroeg, of we ook nog willen drinken, zeiden we, heel graag en dat we het al eerder besteld hadden. Toen bood de eigenaresse haar excuses aan en zei meteen dat de koffie na het eten gratis is. Lopend buffet op vrijdagavond kost 9.95 euro p.p. geen drinks. Goedkoper is nergens en echt heel goed.
Sjaak22 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
wij kwamen hier voor het lopend buffet door omstandigheden aan de late kant om 8 uur terwijl het restaurant om 21.00 gaat sluiten maar dit was geen probleem je kon merken dat het eten geregeld ververst werd dus niet later op de avond eten wat al een paar uren opstaat ,omdat de rest van de klanten klaar waren met het buffet werd ons aangeboden om de gerechten die opwaren vers op te dienen op tafel na erg lekker en genoeg gegeten te hebben konden we nog rustig nazitten zelfs na sluitings tijd werd je de zaak niet uitgekeken
kortom een zaak met lekker vers eten ,waar de klant nog koning is en dat voor weinig geld
genoeg eten en fris voor € 12.95 p.p

Rears .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Zeer, zeer slecht. Het eten van het buffet was koud, vet en smerig. De kroepoek vooraf was slap(!). De drinkglazen waren vies en stonken. De serveersters (drinken) waren erg traag en onvriendelijk. Na klagen bij de eigenaresse kon er niet eens een excuus van af.