China

Korenmarkt 5 6001 EM Weert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
vriendelijke bediening lekker gegeten veel variatie ook de soepen en nagerechten zowel wokken,op de plaat of gewoon
en voor weinig geld
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Prima wokrestaurant zonder fratsen tegen een zeer goede prijs. Het aanbod is zeer ruim en alles is duidelijk supervers. Jammer dat er niet altijd gevraagd wordt met welke type saus er gewokt moet worden maar de wokchef maakt goede keuzes. Naast het ruime aanbod van vlees, vis en groente dat gewokt kan worden is er ook een klein buffet met wat Indische / Chinese snacks and sate. Als dessert zelf lekker diverse smaken schepijs pakken.
Dorisjohanna .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Hebben daar twee keer gegeten op 11 en 12 december. Beide keren werden wij geweldig verrrast door het overheerlijke eten en de zeer vriendelijke bediening. Prijs, prestatie is geweldig. Waarbij de prijs vergeleken met andere vergelijkbare restaurants laag te noemen is. Komen hier, als wij in de buurt zijn, ongetwijfeld terug.
Kudamati .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Net als drie jaar geleden werden we bij binnenkomst hartelijk ontvangen en direct naar een tafeltje gebracht die we zelf ook zouden uitzoeken. De mooie inrichting past goed bij het soort restaurant. De bediening is erg attent. Van de vegetarische rijsttafel zijn niet alle gerechtjes helemaal op smaak, maar we hebben weer lekker gegeten. Het restaurant is zeker een aanrader als je niet teveel wil uitgeven. Het vermelden waard is ook de manier waarop ze het "wokken" en "a la carte" eten prettig hebben weten te combineren.