China

6,8
7,1
Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant China

mikael .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Onlangs hier eten afgehaald op een doordeweekse avond.
Wij moesten ruim een half uur wachten op onze bestelling zonder dat het fysiek druk was. Volgens de eigenaresse waren er veel telefonische bestellingen. Het eten vonden wij ondermaats en duur. De Tjap Tjoy bestond bijna uitsluitend uit taogé. De Bami Rames zat in één bak met daarin een laag bami met daarop een paar hompen (deels taai) vlees en wat verdwaalde slappe boontjes uit blik en wat snippers kool. Wij hadden hier nog een portie saté bij waarvan de kip(filet) erg droog was. Teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar. Ruim 24 euro neertellen voor deze ondermaatse gerechten is echt overbetaald.
Ackie A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Al meer dan 10 jaar geleden was ik hier voor het laatst. De reden om niet meer te gaan was de kwaliteit van het eten. Kreeg recent de tip om het toch nog eens te proberen en ik ben blij dat ik die tip opgevolgd heb.
Eten was heerlijk, in ons geval babi pangang en vegetarische tjap tjoy met nasi en bami. Inrichting is wat gedateerd maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door het eten
jjverhelst .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Ik was één dag in Valkenburg met een vriend, wij zochten naar een chinees en vonden deze, wij werden met veel gezelligheid ontvangen het eten is heel lekker en de bediening was van hoge kwaliteit. Alleen de decor was veel te druk, volgens mij hebben ze heel China leeg gekocht. En er werd traditionele Chinese muziek afgespeeld niet echt heel fijn, het is erg onprettig. De wc is ook goed schoon

Jammer dat het zo rustig was in het restaurant want op het decor na is China heel goed
Brambij .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Na een vakantie van 3 weken door Hongarije en Roemenië, wilde wij afsluiten dit weekend in Valkenburg. Na een dagje vermaak in deze plaats wilde wij met 6 mensen uit eten. Even gegoogleld na wat recenties op Chinees restaurant kwamen we hier uit. Lekker gegeten keurige bediening, gewoon hoe het hoort te zijn.
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Met een grote groep eten we hier elk jaar voorafgaan de grote papiergeldverzamelbeurs in de nabijgelegen Polfermolen. We bestellen dan een aantal traditionele gerechten uit de Chinees-Indische keuken. De traditie uit Nederlands Indie komt dan - voor sommigen - weer een beetje terug. Ook de traditionele inrichting draagt bij aan de wat nostalgische uitstraling. Ze kennen ons en weten dat we de gerechten graag vers klaargemaakt hebben. De kok gaat aan de slag en wij praten bij over wat er in de tussentijd is gebeurd onder het genot van een drankje en wat kleine kroepoekjes. Heel traditioneel de onderzetters met de waxinelichtjes in het midden van de lange tafel, de gerechten erop en iedereen proeft wat van alle gerechten. Oud bruin, speciale thee, tonic en witte wijn erbij. Het werd gezellig. De droge witte wijn was verrassend goed en zeer betaalbaar. Geslaagd, lekker vers klaargemaakt en met nostalgisch-herkenbare smaken.
JohanSmit19 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
We hebben hier afgehaald, foe yong hai,nasi en bami.
Het eten is heel lekker, alleen waren ze vergeten extra peper bij te doen.

Service is perfekt .Decor is goed
Piltaz .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Gisterenavond gegeten in Restaurant China, Wij hadden een diner besteld bestaande uit het bekende Babi Pangang, Foe yong hai en Koe loe yuk, Tjap tjoy en Bami en Nasi. Alle gerechten hebben ons erg goed gesmaakt bediening was ook gastvrij en vriendelijk wij komen hier zeker nog terug .De sfeer vond wij aangenaam . Prijs kwaliteit is naar onze mening boven verwachting.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Het eten is traditioneel hollands/chinees. Maar dat neemt niet weg dat de kwaliteit prima was en de smaak erg lekker. Vlees smaakte prima. De service was alleen niet al te snel en je moet best lang op je bestelling wachten. Decor is ook best standaard maar was wel gezellig.