China

Burgemeester Grothestraat 38 3761 CN Soest Nederland Kaart

Over restaurant China

Japanse en Chinese smaken hand in hand

Zullen we vanavond Japans of Chinees eten? Bij dit restaurant hoef je niet te kiezen! Er is een Chinese en een Japanse kaart, zodat je een kijkje kunt nemen in beide keukens. Van de kruidige gerechten uit de Chinese keuken tot de elegante Japanse gerechten. Al meer dan 30 jaar is dit restaurant een begrip in Soest. Je proeft meteen waarom!

Meer informatie over restaurant China

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gpisuisse .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lluteijn .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
gewoon goed lekker eten voldoende keuze ,goed ontvangst gezellig maar niet druk op woensdag
ik gaa zeker nog een keer terug
Ggvdh .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gekozen voor menu A, zelf uitzoeken van een ´beperkte kaart´: ruime keuze uit diverse voor- en hoofdgerechten, beperkte keuze uit de nagerechten. De prijs 29,50 euro.
De soep was lekker, de hoofdgerechten, 2x China Yuk waren uitstekend. Nagerechten thee en cappuchino prima.
Al met al een aanrader !
Mptolboom .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk Japans gegeten en genoten van een goede wijn. Attente bediening en gezellige sfeer. Voor de zondagavond vonden we het aan de rustige kant.
J V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ben er ziek van, sluit deze tent aub. Saté saus smaakt naar plastic, babi pangang smaakt naar niets, witvis is van de Albert heijn, ook nog op het menu als witvis met hemelse smaken, alstublieft, close. Zeker geen 50€ waard. Service is slecht.
ria.reitsma .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben het mix Japans/Chinees menu gekozen met onze AH restaurant kaart. Leuk dat dit kan, de een houdt meer van Japans en de ander van Chinees. Waren lekkere gerechten en per persoon 29,50 (2e gratis!).
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ik heb meerdere keren bij China gegeten en ook wel maaltijden mee naar huis genomen.
Ik ken geen Chinees met een betere Babi Pangang! Voortreffelijk!
De Loempia (er zijn verschillende) is lekker gevuld met vlees of kip.
Kwaliteit = 10. Prijs = Dáár kom je voor terug.
Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ze hebben nu een anders concept van de AH actie, vorig jaar was het keuzemenu A, B of
C en moest je beide hetzelfde eten. Nu heb je een keuzemenu wat we prima vonden. Genoeg keus. Ook een pluspunt is dat je nu Japans kunt eten o.a. sushi
Al met al een heel gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.............top!
Victormarcin .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We kwamen op een rustige dag eten, de bediening is zeer vriendelijk en attent. Het eten was erg lekker vooral de sushi verraste ons positief daar we ons eigen favoriete restaurant hebben qua sushi.
Acoppens .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, en van het begin tot het einde was alles echt prima, de bediening was heel vriendelijk.zag er allemaal heel goed uit,en was heel netjes.
Aryan V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een hartelijke ontvangst in een zeer verzorgd restaurant. We genoten van het AH menu dat gezien de lage prijs meer dan voldoende uitgebreid is.
IvLeeuwen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zeer keurige bediening, die duidelijk plezier in hun vak hebben. Het eten was erg lekker en de borden waren mooi opgemaakt. De prijs/kwaliteit verhouding is in dit restaurant prima in orde. Zeker voor herhaling vatbaar.
Corienwo .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ah menu genomen was goed en lekker. Hebben 4 gerechten gedeeld.
Suzi vooraf, was uitstekend. Wijn wat zuinig ingeschonken. Snap eerdere negative reacties niet.wij hebben een zeer positieve ervaring opgedaan. Een aanrader!
Familiebouman .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het was niet echt sprankelend, niet gedurfd. Misschien kwam het door het AH- menu, maar het was een beetje te doorsnee-achtig. Erg jammer. Er was zeker meer van te maken.
Famosa .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Vanwege de Albert Heijn actie hier gegeten. Ze hadden voor de actie een keuzemenu € 29,50 per persoon en waarvan dan 1 persoon gratis. Ik vond het beperkt en ze hebben het keuzemenu uitgekleed. Als ik naar de afhaal chinees ga ben ik net zoveel kwijt voor 2 personen en is de keus ruimer. Ik bestelde een glas witte wijn bij het eten, iets meer dan een bodempje... Bij de 2e bestelling gezegd dat ik wel een normaal geschonken glas wijn verwacht, deze kreeg ik dan ook. Eten viel tegen voor ons geen China meer.
Mph2702 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Speciaal voor de AH actie heeft restaurant China een zéér beknopte spijskaart gemaakt, dat vonden wij jammer. Wij hadden liever gewoon uit het normale menu kunnen kiezen, desnoods tegen een iets hogere prijs dan dat we nu moesten betalen. Voor de rest is het een netjes restaurant met vriendelijke bediening.
Terlouwg .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Geef dieetwensen duidelijk door, om fouten bij de bediening te voorkomen. Hoewel wij doorgegeven hadden dat wij vegetariër zijn, kwamen ze toch met tomatensoep met vlees aan.
M.roefs .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Een gezellig restaurant met beleefde bediening met lachende gezichten. Dat vind je niet overal. Het eten was erg lekker en zeer mooi opgemaakt. Je kon zien dat er veel aandacht aan besteed was.
Echt een aanrader om dit restaurant te bezoeken.
Rvanherwaarden .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het eten was prima maar de bediening ging heel langzaam.
Het duurde anderhalf uur voordat we ons eten hadden.
Dat hadden ze beter moeten organiseren.