China

Burgemeester Grothestraat 38 3761 CN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant China

Japanse en Chinese smaken hand in hand

Zullen we vanavond Japans of Chinees eten? Bij dit restaurant hoef je niet te kiezen! Er is een Chinese en een Japanse kaart, zodat je een kijkje kunt nemen in beide keukens. Van de kruidige gerechten uit de Chinese keuken tot de elegante Japanse gerechten. Al meer dan 30 jaar is dit restaurant een begrip in Soest. Je proeft meteen waarom!

Meer informatie over restaurant China

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m Donderdag: 15:00-22:00
Vrijdag t/m Zondag: 12:00-22:00

*muv reserveringen en feestdagen
Meer informatie over onze openingstijden:

Jouw recensie over het restaurant China

lorri.granger G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Er was niet veel keus meer voor de beschikbare restaurants van de AH actie. Hadden eerst nog wat twijfels.
We hebben met 4 personen genoten van het eten en alles daaromheen. Zeker een aanrader dus!
T. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Al een keer eerder hier gegeten met de restaurantactie en dat was goed. We hadden nog wat kaarten liggen, dus de keuze was snel gemaakt. Ook dit maal hebben we heerlijk gegeten. De medewerkers zijn zeer aardig, beleefd en service gericht De enige 'tegenvaller' dit keer was de rekening. Tot mijn grote verbazing werd een potje thee 2x gerekend. We hadden 2 potjes thee gehad en er werd 4x in rekening gebracht. Het commentaar "u heeft met 2 personen thee gedronken." Bizar. De vorige keer dronk ik in mijn eentje thee en heb ik net zoveel gehad als nu, in een potje dat net zo groot was als nu en dat werd ook niet dubbel in rekening gebracht.
datbenik .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een aangenaam etentje. Lekkere en ruime porties. Uitleg van enkele gerechten die we niet kenden, Met een vriendelijke bediening. Kortom een geslaagd etentje
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
*Gezellig restaurant
*Fantastische bediening
*Veelzijdige keuze op de kaart
*Heerlijk eten
*Zeer gunstige prijs/ kwaliteitsverhouding
*Zeer aan te bevelen!
C.P.M. K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Nog nooit zo slecht hier gegeten, vlees was taai, eten was koud en op het ijs "slaggroom"
Klop, klop of zoiets het was al terug gelopen voor het op tafel stond.
Afhaal en bezorging heeft voorrang, ruim 2 uur binnen gezeten waarvan 1 1/2 uur zitten wachten.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vlot en vriendelijk personeel. Met de AH restaurantzegels hebben we besproken. We kregen een aangepaste menu kaart, die toch een ruime keuze bood. We konden kiezen uit een aantal voorgerechten, enkele tussengerechten en het hoofdgerecht bestond uit 2 kleine gerechten. Het geheel was ruim voldoende. Voor een nagerecht moet extra betaald worden. De nagerechten staan niet op de kaart. Wij zijn zeer tevreden over het geheel en komen graag nog een keer terug. China in Soest is een echte aanrader.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en service. Inrichting redelijk.
Eten niet bijzonder. Kleine gerechten maar voor ons voldoende. Met AH actiebon ok, maar anders vinden wij de prijs te hoog voor wat er geserveerd werd. Wij gaan niet nog een keer.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten . Je kan 1 voorgerecht 1tussengerecht en 2 keinere porties hoofdgerecht kiezen.
De zalm en spekbabipangang was heerlijk. Ruime zitplaatsen .Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Margreeth V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten was lekker en van goede kwaliteit. Er werd zorgvuldig rekening gehouden met mijn voedsel intoleranties. Heel klantvriendelijk. Complimenten.
gj D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gemiddeld oosters restaurant, geen uitschieter maar zeker niet onvoldoende
Jammer dat er plots bij de AH menu's items zij. Neg bijbetaling, dat kán en mág niet de bedoeling zijb
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zoals blijkt uit mijn aangeklikte vakjes is het prima vertoeven bij dit restaurant. Het eten is zeer goed, vriendelijke bediening. Je zit er zeer ruim, beslist niet dicht op elkaar
A. R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
De gerechten waren heerlijk en de bediening erg vriendelijk,
Het is een voordeel dat we deze keer een keuze hadden uit verschillende gerechten!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vlotte bediening en precies genoeg ruimte tussen de drie gangen. Mooie rustgevende inrichting, zonde om hier Chinees af te halen!
famfaber1 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Jammer dat ik bij sommige gerechten moest bij betalen, is niet vermeld op de site van het restaurant.
Het eten en de bediening is top.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Eten was prima de bediening was zeer goed alleen de wachttijd veel te lang bijna anderhalf uur moeten
Wachten voordat het eten kwam dat vonden we echt wel lang
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de vriendelijke en attente bediening. Fraaie inrichting en mooi gedekte tafels !
Verse bloemen en aangename achtergrond muziek bovendien. Prima.
Marty N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
het eten was goed maar de porties waren erg klein we hadden er meer van verwacht
De bediening was erg vlot
We komen niet meer terug
T. V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een leuke ervaring. Dit restaurant gekozen na het lezen van de recensies. De ontvangst was prima! Zeer beleefd en correct personeel. Niet wat je bij de Chinees zou verwachten. Een zeer nette gelegenheid. Tafels gedekt met keurige en nette kleedjes. Veel decoratie in de vorm van bonzaï boompjes, orchideeën en leuke beeldjes.
Duidelijke uitleg omtrent de gerechten en de werking van het keuzemenu.
Het menu is aangepast voor de restaurantactie, de porties zijn wat kleiner, hetgeen op de kaart zeer duidelijk wordt vermeld. Voorgerecht max 1 pp, tussengerecht max 1 pp, hoofdgerecht max. 2 pp. Ik had hier precies genoeg aan. Gerechten vol van smaak en kwaliteit. Verse ingrediënten. Wij kozen nog voor een nagerecht, welk je dan uiteraard apart betaald. Heerlijk ijs, vooral het Japanse ijs!!!
Al met al een zeer prettige ervaring, goede gerechten en zeer beleefde en correcte bediening.
Hier wil ik nog wel een keer eten.
jonkerassink .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
AH actie. Hoofdzakelijk vlees. We moesten volgens de kaart nog extra betalen voor sommige hoofdgerechten waardoor de prijs hoger uitviel dan de actieprijs. Bij bepaalde gerechten stond vermeld 'met groenten' maar die moest je soms met een vergrootglas zoeken. Maar wat je wel geserveerd kreeg was heerlijk!