China

Burgemeester Grothestraat 38 3761 CN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant China

Japanse en Chinese smaken hand in hand

Zullen we vanavond Japans of Chinees eten? Bij dit restaurant hoef je niet te kiezen! Er is een Chinese en een Japanse kaart, zodat je een kijkje kunt nemen in beide keukens. Van de kruidige gerechten uit de Chinese keuken tot de elegante Japanse gerechten. Al meer dan 30 jaar is dit restaurant een begrip in Soest. Je proeft meteen waarom!

Meer informatie over restaurant China

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met vijf personen gebruik gemaakt van de AH aktie, het restaurant bood een speciaal 3 gangen menu voor € 29,90 per persoon. Wij kozen vier kleine sushi (mooi gepresenteerd, qua smaak weinig verrassend), gefrituurde loempia's, erg lekker, en Chinese groentensoep met zeewier en tofublokjes, voor mij te waterig en vlak van smaak. Daarna teppanyaki zalm, foe yong hai met kip, kip kerrie en kip met zoetzure saus. Alle hoofdgerechten waren stuk voor stuk royaal en prima van smaak, voor Nederlandse begrippen wel met erg weinig groente. Voor afwijkende rijst, mie of noodles moet bijbetaald worden. Toetje met ijs en reepje spekkoek, tikkie standaard. Voor een Chinees vonden wij de prijs-kwaliteit van het AH menu teleurstellend, buiten de aktie om heb je voor grofweg € 10,00 een prima hoofdgerecht, ook in halve portie te krijgen. Qua ontvangst en afscheid wordt naar ons idee enige 'zelfredzaamheid' van de gasten verwacht, er is bij de deur niemand die je welkom heet en je jas aanneemt, bij vertrek idem dito. Aan tafel vriendelijke bediening.
Robalp .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het voorafje was niets bijzonders, iets wat je zelf ook zo in een toko kunt kopen. Het tussengerecht (sushi) was goed van smaak. In het hoofdgerecht was veel te dik gepaneerd, waardoor de smaak van (vis?) wegviel. Het toetje bestond uit ijs met coctailfruit uit blik. (Iets wat men in het verleden nog lekker vond).
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Via de AH-iensactie bij China gegeten. Prijs/kwaliteit was door deze actie goed. Als het tweede driegangenmenu niet kado hadden gekregen, had ik de prijs (30 euro) te hoog gevonden voor dit menu.
Prettig was dat we konden kiezen of we aan de drukke of rustige kant van het restaurant gaan zitten. Bediening was aanvankelijk erg goed; maar wordt aan het eind wat opdringerig om in hoger tempo te eten. Doordat de bediening verder vriendelijk, beleefd en alert was, toch een goed voor de bediening.
Heb wel eens betere sushi gegeten, maar deze was toch zeker een ruim voldoende waard. Tafelgenoot was tevreden over haar gerechten.
Ben wel benieuwd naar de verdere gerechten. Kom hier vast nog eens terug; desnoods om gerechten af te halen.
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten en geen probleem om een gerecht van het menu op ons verzoek te wijzigen. Zeer mooie en nette inrichting en alle gerechten met een moderne opmaak.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met bonnen gebruik gemaakt van de AH-actie. Heerljik gegeten bij een voor ons onbekend chinees restaurant. Zou er zeker weer heen gaan.
H49 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vorig jaar ook hier het AH menu genoten en dat was toen echt genieten; nu viel het tegen!
Kwaliteit was minder en prijs m.i. Naar boven aangepast.
defloortjes .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima restaurant ,straalt voor ons gevoel oosterse sfeer uit. Wij kwamen hier via AH actie en is ons prima bevallen,
Parkeren voor de deur!
Komen hier snel terug!
Gert en Nel Floor
ton V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
alles was goed verzorgd en
lekker heerlijk gegeten met familie 6 personen welke vol lof waren over de chinees in soestdijk
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Helaas was het menu van de AH zegel niet wat wij er ons van hadden voorgesteld was 40 jaar indienst bij mijn baas was dat niet zo geweest waren wij weggegaan.Hebben dus van de kaart gegeten dit was lekker. Maar moesten dus het volle pond betalen . In het restaurant was het aan de koude kant vest of jasje is wel nodig .
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijke Chinese rijsttafel gegeten. Vriendelijke dames. Gezellig ingericht restaurant .Alles naar wens. Komen zeker terug
gpisuisse .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg goed, vriendelijk en gezellg. Het eten was heerlijk. Komen zeker snel weer een keer eten.
ton V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
zeker een aanrader eten was goed
wel aangepast menu voor de actie van albert hein keuze uit een paar menu s maar het was erg lekker
we gaan over 14 dagen weer maar dan met 6 man
ton van t klooster
lluteijn .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
gewoon goed lekker eten voldoende keuze ,goed ontvangst gezellig maar niet druk op woensdag
ik gaa zeker nog een keer terug
ggvdh .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gekozen voor menu A, zelf uitzoeken van een ´beperkte kaart´: ruime keuze uit diverse voor- en hoofdgerechten, beperkte keuze uit de nagerechten. De prijs 29,50 euro.
De soep was lekker, de hoofdgerechten, 2x China Yuk waren uitstekend. Nagerechten thee en cappuchino prima.
Al met al een aanrader !
mptolboom .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk Japans gegeten en genoten van een goede wijn. Attente bediening en gezellige sfeer. Voor de zondagavond vonden we het aan de rustige kant.
J V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ben er ziek van, sluit deze tent aub. Saté saus smaakt naar plastic, babi pangang smaakt naar niets, witvis is van de Albert heijn, ook nog op het menu als witvis met hemelse smaken, alstublieft, close. Zeker geen 50€ waard. Service is slecht.
ria.reitsma .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben het mix Japans/Chinees menu gekozen met onze AH restaurant kaart. Leuk dat dit kan, de een houdt meer van Japans en de ander van Chinees. Waren lekkere gerechten en per persoon 29,50 (2e gratis!).
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ik heb meerdere keren bij China gegeten en ook wel maaltijden mee naar huis genomen.
Ik ken geen Chinees met een betere Babi Pangang! Voortreffelijk!
De Loempia (er zijn verschillende) is lekker gevuld met vlees of kip.
Kwaliteit = 10. Prijs = Dáár kom je voor terug.
Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ze hebben nu een anders concept van de AH actie, vorig jaar was het keuzemenu A, B of
C en moest je beide hetzelfde eten. Nu heb je een keuzemenu wat we prima vonden. Genoeg keus. Ook een pluspunt is dat je nu Japans kunt eten o.a. sushi
Al met al een heel gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.............top!
Victor M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We kwamen op een rustige dag eten, de bediening is zeer vriendelijk en attent. Het eten was erg lekker vooral de sushi verraste ons positief daar we ons eigen favoriete restaurant hebben qua sushi.