China

Burgemeester Grothestraat 38 3761 CN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant China

Japanse en Chinese smaken hand in hand

Zullen we vanavond Japans of Chinees eten? Bij dit restaurant hoef je niet te kiezen! Er is een Chinese en een Japanse kaart, zodat je een kijkje kunt nemen in beide keukens. Van de kruidige gerechten uit de Chinese keuken tot de elegante Japanse gerechten. Al meer dan 30 jaar is dit restaurant een begrip in Soest. Je proeft meteen waarom!

Meer informatie over restaurant China

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m Donderdag: 15:00-22:00
Vrijdag t/m Zondag: 12:00-22:00

*muv reserveringen en feestdagen
Meer informatie over onze openingstijden:

Jouw recensie over het restaurant China

Ria S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Eten was prima de bediening was zeer goed alleen de wachttijd veel te lang bijna anderhalf uur moeten
Wachten voordat het eten kwam dat vonden we echt wel lang
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de vriendelijke en attente bediening. Fraaie inrichting en mooi gedekte tafels !
Verse bloemen en aangename achtergrond muziek bovendien. Prima.
Marty N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
het eten was goed maar de porties waren erg klein we hadden er meer van verwacht
De bediening was erg vlot
We komen niet meer terug
T. V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een leuke ervaring. Dit restaurant gekozen na het lezen van de recensies. De ontvangst was prima! Zeer beleefd en correct personeel. Niet wat je bij de Chinees zou verwachten. Een zeer nette gelegenheid. Tafels gedekt met keurige en nette kleedjes. Veel decoratie in de vorm van bonzaï boompjes, orchideeën en leuke beeldjes.
Duidelijke uitleg omtrent de gerechten en de werking van het keuzemenu.
Het menu is aangepast voor de restaurantactie, de porties zijn wat kleiner, hetgeen op de kaart zeer duidelijk wordt vermeld. Voorgerecht max 1 pp, tussengerecht max 1 pp, hoofdgerecht max. 2 pp. Ik had hier precies genoeg aan. Gerechten vol van smaak en kwaliteit. Verse ingrediënten. Wij kozen nog voor een nagerecht, welk je dan uiteraard apart betaald. Heerlijk ijs, vooral het Japanse ijs!!!
Al met al een zeer prettige ervaring, goede gerechten en zeer beleefde en correcte bediening.
Hier wil ik nog wel een keer eten.
jonkerassink .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
AH actie. Hoofdzakelijk vlees. We moesten volgens de kaart nog extra betalen voor sommige hoofdgerechten waardoor de prijs hoger uitviel dan de actieprijs. Bij bepaalde gerechten stond vermeld 'met groenten' maar die moest je soms met een vergrootglas zoeken. Maar wat je wel geserveerd kreeg was heerlijk!
rvanherwaarden R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk Japans gegeten en ze een hele ruime keuze uit gerechten die je kan kiezen.
Het eten is heel lekker klaargemaakt.
janenevert .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijk, ontvangen door de bediening, vlot geholpen,snel een drankje, goede uitleg van het menu,samen gevat mooie avond, met plezierig personeel.
j.g.j.tak .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk!
De inrichting is wel zeer oudbollig!
Wij komen graag nog een keer
Fijn P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Royale porties! Wel gedateerd servies,, tafelkleden, stof in de vensterbanken, geen heldere buitenramen! Vriendelijk personeel!
A.J. K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heel goed restaurant, zeer goede kwaliteit vriendelijk personeel maaltijden waren ruim voldoende.
Wij hebben hier heerlijk gegeten, een echte aanrader.
defloortjes .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben wederom een gezellige avond gehad met lekker eten en goede bediening, kwamen met ah bonnen ,keuze uit 3gangen menu.
Jakob S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Miljoen met rundvlees besteld.
Heeeeeeel veeeeeel miljoen.
vlees niet terug te vinden.
Bij navraag kreeg k als antwoord dat ik geen mihoen met rundvlees had moeten bestellen,
maar een vleesschotel.!!
Js
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Sjiek ingerichte Chinees met keurige bediening, heerlijk eten en goede service. Na de maaltijd kregen we een warme natte doek aangeboden om je handen mee reinigen. Kom hier zeker weer terug!
Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ontvangst was prima, ik vond alleen dat heel snel het drinken moesten bestellen, we zaten nog niet eens
aan tafel en er werd al gevraagd wat we wilden drinken. Een paar minuutjes later zou perfect geweest zijn.
Eten was top, sfeer en gezelschap ook!
Arda W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vanavond hier samen met mijn dochter gegeten en in één woord voortreffelijk!! Zeer vriendelijk bediening, heerlijk eten en schappelijke prijzen! Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn.
Francisca V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Erg genoten in dit restaurant, wat ik al aangaf alles klopte van a tot z. Alles zag er prima verzorgt en schoon uit dus dat wordt zeker een volgend bezoekje waard.
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zoals vorige keer: Fantastisch. Deze keer hadden we weinig tijd. Van tevoren aangegeven en rustig kunnen genieten van het heerlijke eten en ruim op tijd klaar, zodat ik mijn volgende afspraak nog goed kon voorbereiden. Soep vooraf, lekkere tie-pan en Chinese rijsttafel met drinken voor ruim € 60,-.
dvkammen .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker gegeten gezellig zittend bij het raam. De bediening was variërend, maar vriendelijk en bekwaam. Wij komen er graag nog eens terug.
wimhgmn H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Speciale ah kaart, keuze uit twee voorgerechten, tussengerecht en twee hoofdgerechten. Kies ieder twee verschillende gerechten en je deelt met elkaar 4 smaken ! Lekkere kroepoek direct vooraf geserveerd en daarna kort achter elkaar de gerechten. Linnen op tafel, mooie chinese inrichting, veel mooie planten voor ramen, rustige achtergrond muziek, ruimtelijk ,attente bediening. Nagerecht , heerlijke ijscoupe apart betaald 3,50 . Alles bij elkaar met ieder twee consumpties 42 euro . Heerlijk avondje uit eten! Mooie ah actie toch!!!!!!
Bunschoter .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Echt heerlijk gegeten. Uitgebreide menukaart met de mogelijkheid om veel gerechten te kiezen. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug! Echt een aanrader!