China

Burgemeester Grothestraat 38 3761 CN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant China

Japanse en Chinese smaken hand in hand

Zullen we vanavond Japans of Chinees eten? Bij dit restaurant hoef je niet te kiezen! Er is een Chinese en een Japanse kaart, zodat je een kijkje kunt nemen in beide keukens. Van de kruidige gerechten uit de Chinese keuken tot de elegante Japanse gerechten. Al meer dan 30 jaar is dit restaurant een begrip in Soest. Je proeft meteen waarom!

Meer informatie over restaurant China

Maandag*: Gesloten
Dinsdag t/m Donderdag: 15:00-22:00
Vrijdag t/m Zondag: 12:00-22:00

*muv reserveringen en feestdagen

Jouw recensie over het restaurant China

Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We hadden geboekt voor half 7 een tafel. Maar waren al rond half 6 aangekomen. Geen probleem tafel was er voor ons. Achteraf goed, want later op de avond werd het erg druk.
We hebben goed gegeten en zijn er erg tervreden over. Een aanrader.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wij vinden dit een zeer prettig restaurant met goed eten en een zeer vriendelijk en klantgericht personeel. Een aanrader!
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Restaurant prima. Reservering via IENS echter niet doorgekomen! Gelukkig was er plaats.
Jeannette M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Op dinsdag 13 maart was ik jarig en heb ik er met mijn ouders gegeten omdat ze chinees eten lekker vinden.
Het eten was heerlijk en smaakte prima.
Het personeel is erg vriendelijk en de bediening gaat heel vlot.
Ik kan het iedereen aanraden om er te gaan eten, en je kan er ook nog japans eten wat ook erg lekker want vorig jaar in augustus 2017 heb ik daar met een vriendin gegeten.
dirk A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
uitstekende gerechten
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekker sushi gegeten. Leuk geserveerd in boten. Hele vriendelijke bediening. Jammer dat het licht in het restaurant zo hard is mag wel wat sfeervoller.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en goede service
lorri.granger G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Weer eens heerlijk gewoon en niet via AH actie. Lekker genoten!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Er was niet veel keus meer voor de beschikbare restaurants van de AH actie. Hadden eerst nog wat twijfels.
We hebben met 4 personen genoten van het eten en alles daaromheen. Zeker een aanrader dus!
T. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Al een keer eerder hier gegeten met de restaurantactie en dat was goed. We hadden nog wat kaarten liggen, dus de keuze was snel gemaakt. Ook dit maal hebben we heerlijk gegeten. De medewerkers zijn zeer aardig, beleefd en service gericht De enige 'tegenvaller' dit keer was de rekening. Tot mijn grote verbazing werd een potje thee 2x gerekend. We hadden 2 potjes thee gehad en er werd 4x in rekening gebracht. Het commentaar "u heeft met 2 personen thee gedronken." Bizar. De vorige keer dronk ik in mijn eentje thee en heb ik net zoveel gehad als nu, in een potje dat net zo groot was als nu en dat werd ook niet dubbel in rekening gebracht.
datbenik .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een aangenaam etentje. Lekkere en ruime porties. Uitleg van enkele gerechten die we niet kenden, Met een vriendelijke bediening. Kortom een geslaagd etentje
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
*Gezellig restaurant
*Fantastische bediening
*Veelzijdige keuze op de kaart
*Heerlijk eten
*Zeer gunstige prijs/ kwaliteitsverhouding
*Zeer aan te bevelen!
C.P.M. K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Nog nooit zo slecht hier gegeten, vlees was taai, eten was koud en op het ijs "slaggroom"
Klop, klop of zoiets het was al terug gelopen voor het op tafel stond.
Afhaal en bezorging heeft voorrang, ruim 2 uur binnen gezeten waarvan 1 1/2 uur zitten wachten.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vlot en vriendelijk personeel. Met de AH restaurantzegels hebben we besproken. We kregen een aangepaste menu kaart, die toch een ruime keuze bood. We konden kiezen uit een aantal voorgerechten, enkele tussengerechten en het hoofdgerecht bestond uit 2 kleine gerechten. Het geheel was ruim voldoende. Voor een nagerecht moet extra betaald worden. De nagerechten staan niet op de kaart. Wij zijn zeer tevreden over het geheel en komen graag nog een keer terug. China in Soest is een echte aanrader.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en service. Inrichting redelijk.
Eten niet bijzonder. Kleine gerechten maar voor ons voldoende. Met AH actiebon ok, maar anders vinden wij de prijs te hoog voor wat er geserveerd werd. Wij gaan niet nog een keer.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten . Je kan 1 voorgerecht 1tussengerecht en 2 keinere porties hoofdgerecht kiezen.
De zalm en spekbabipangang was heerlijk. Ruime zitplaatsen .Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
AM V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten was lekker en van goede kwaliteit. Er werd zorgvuldig rekening gehouden met mijn voedsel intoleranties. Heel klantvriendelijk. Complimenten.
gj D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gemiddeld oosters restaurant, geen uitschieter maar zeker niet onvoldoende
Jammer dat er plots bij de AH menu's items zij. Neg bijbetaling, dat kán en mág niet de bedoeling zijb