China

Burgemeester Grothestraat 38 3761 CN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant China

Japanse en Chinese smaken hand in hand

Zullen we vanavond Japans of Chinees eten? Bij dit restaurant hoef je niet te kiezen! Er is een Chinese en een Japanse kaart, zodat je een kijkje kunt nemen in beide keukens. Van de kruidige gerechten uit de Chinese keuken tot de elegante Japanse gerechten. Al meer dan 30 jaar is dit restaurant een begrip in Soest. Je proeft meteen waarom!

Meer informatie over restaurant China

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m Donderdag: 15:00-22:00
Vrijdag t/m Zondag: 12:00-22:00

*muv reserveringen en feestdagen
Meer informatie over onze openingstijden:

Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ontvangst was prima, ik vond alleen dat heel snel het drinken moesten bestellen, we zaten nog niet eens
aan tafel en er werd al gevraagd wat we wilden drinken. Een paar minuutjes later zou perfect geweest zijn.
Eten was top, sfeer en gezelschap ook!
Arda W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vanavond hier samen met mijn dochter gegeten en in één woord voortreffelijk!! Zeer vriendelijk bediening, heerlijk eten en schappelijke prijzen! Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn.
Francisca V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Erg genoten in dit restaurant, wat ik al aangaf alles klopte van a tot z. Alles zag er prima verzorgt en schoon uit dus dat wordt zeker een volgend bezoekje waard.
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zoals vorige keer: Fantastisch. Deze keer hadden we weinig tijd. Van tevoren aangegeven en rustig kunnen genieten van het heerlijke eten en ruim op tijd klaar, zodat ik mijn volgende afspraak nog goed kon voorbereiden. Soep vooraf, lekkere tie-pan en Chinese rijsttafel met drinken voor ruim € 60,-.
dvkammen .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker gegeten gezellig zittend bij het raam. De bediening was variërend, maar vriendelijk en bekwaam. Wij komen er graag nog eens terug.
wimhgmn H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Speciale ah kaart, keuze uit twee voorgerechten, tussengerecht en twee hoofdgerechten. Kies ieder twee verschillende gerechten en je deelt met elkaar 4 smaken ! Lekkere kroepoek direct vooraf geserveerd en daarna kort achter elkaar de gerechten. Linnen op tafel, mooie chinese inrichting, veel mooie planten voor ramen, rustige achtergrond muziek, ruimtelijk ,attente bediening. Nagerecht , heerlijke ijscoupe apart betaald 3,50 . Alles bij elkaar met ieder twee consumpties 42 euro . Heerlijk avondje uit eten! Mooie ah actie toch!!!!!!
Bunschoter .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Echt heerlijk gegeten. Uitgebreide menukaart met de mogelijkheid om veel gerechten te kiezen. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug! Echt een aanrader!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Met drie Engelse vrienden, waarvan 1 met een voedsel allergie, wezen eten. Mooi ingericht restaurant met behulpzame en sympatieke bediening en smakelijk eten.
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met vijf personen gebruik gemaakt van de AH aktie, het restaurant bood een speciaal 3 gangen menu voor € 29,90 per persoon. Wij kozen vier kleine sushi (mooi gepresenteerd, qua smaak weinig verrassend), gefrituurde loempia's, erg lekker, en Chinese groentensoep met zeewier en tofublokjes, voor mij te waterig en vlak van smaak. Daarna teppanyaki zalm, foe yong hai met kip, kip kerrie en kip met zoetzure saus. Alle hoofdgerechten waren stuk voor stuk royaal en prima van smaak, voor Nederlandse begrippen wel met erg weinig groente. Voor afwijkende rijst, mie of noodles moet bijbetaald worden. Toetje met ijs en reepje spekkoek, tikkie standaard. Voor een Chinees vonden wij de prijs-kwaliteit van het AH menu teleurstellend, buiten de aktie om heb je voor grofweg € 10,00 een prima hoofdgerecht, ook in halve portie te krijgen. Qua ontvangst en afscheid wordt naar ons idee enige 'zelfredzaamheid' van de gasten verwacht, er is bij de deur niemand die je welkom heet en je jas aanneemt, bij vertrek idem dito. Aan tafel vriendelijke bediening.
Robalp .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het voorafje was niets bijzonders, iets wat je zelf ook zo in een toko kunt kopen. Het tussengerecht (sushi) was goed van smaak. In het hoofdgerecht was veel te dik gepaneerd, waardoor de smaak van (vis?) wegviel. Het toetje bestond uit ijs met coctailfruit uit blik. (Iets wat men in het verleden nog lekker vond).
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten en geen probleem om een gerecht van het menu op ons verzoek te wijzigen. Zeer mooie en nette inrichting en alle gerechten met een moderne opmaak.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met bonnen gebruik gemaakt van de AH-actie. Heerljik gegeten bij een voor ons onbekend chinees restaurant. Zou er zeker weer heen gaan.
H49 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vorig jaar ook hier het AH menu genoten en dat was toen echt genieten; nu viel het tegen!
Kwaliteit was minder en prijs m.i. Naar boven aangepast.
defloortjes .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima restaurant ,straalt voor ons gevoel oosterse sfeer uit. Wij kwamen hier via AH actie en is ons prima bevallen,
Parkeren voor de deur!
Komen hier snel terug!
Gert en Nel Floor
ton V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
alles was goed verzorgd en
lekker heerlijk gegeten met familie 6 personen welke vol lof waren over de chinees in soestdijk
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Helaas was het menu van de AH zegel niet wat wij er ons van hadden voorgesteld was 40 jaar indienst bij mijn baas was dat niet zo geweest waren wij weggegaan.Hebben dus van de kaart gegeten dit was lekker. Maar moesten dus het volle pond betalen . In het restaurant was het aan de koude kant vest of jasje is wel nodig .
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijke Chinese rijsttafel gegeten. Vriendelijke dames. Gezellig ingericht restaurant .Alles naar wens. Komen zeker terug
gpisuisse .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg goed, vriendelijk en gezellg. Het eten was heerlijk. Komen zeker snel weer een keer eten.
ton V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
zeker een aanrader eten was goed
wel aangepast menu voor de actie van albert hein keuze uit een paar menu s maar het was erg lekker
we gaan over 14 dagen weer maar dan met 6 man
ton van t klooster
leen L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
gewoon goed lekker eten voldoende keuze ,goed ontvangst gezellig maar niet druk op woensdag
ik gaa zeker nog een keer terug