China

Oostlaan 24 2641 DL Pijnacker Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China

Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
We komen hier al jaren, en eten er altijd vertrouwd goed chinees. De bediening is zeer correct. We kennen de familie een beetje en maken een gezellig praatje. De laatste keer deelden de meesten van ons een chinees Indische rijsttafel: prima gegeten !
Reunie Ptt R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Hoi, ik heb moksie metie afgehaald. Nou het was naar mijn idee zeker geen moksie metie.
De saus smaakte naar babi panggang saus( geen moksie metie saus) de nassi ,hoort bruine nassi te zijn, en geen witte nassi, er zat geen chinese worst er bij. En de groente was atjar. Al met al geen moksie metie. Het proefde en zag er ook niet uit als moksi metie. Jammer was heel teleurstellend.
Leblanc01 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Een net iets beter dan gewoon hollands chinees-indisch restaurant. Ik was er met een groep van acht, daarom bestelden we "doe maar wat voor iedereen". We kregen bami en nasi met diverse gerechten op rechauds. De meeste gerechten waren de gebruikelijke foe yong hai, babi pangang etc. van de gebruikelijke kwaliteit: niet goed maar je hoeft het ook niet te laten staan. Twee gerechten waren aanmerkelijk beter maar ik weet niet meer hoe ze heetten; met mals vlees en knapperige groenten in een zwart sausje.
De bediening was vriendelijk. We kregen een aparte sambal toen een van ons daar naar vroeg.
Het decor is aangenaam vertrouwde kitsch.
Al met al een redelijke keus. Wanneer je gaat, bestel een specialiteit.