China

6,7
5,9
Solarx .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij hebben hier gegeten met de hele familie een groep van 11 man.
De bediening is vriendelijk maar er moest iederekeer gezwaaid worden als we wat te drinken wilden en we de kaart hadden ingevuld voor onze gerechten.
Het eten is gewoon goed maar niet bijzonder naar mijn idee hebben veel gerechtjes van de kaart allemaal dezelfde smaken en het duurt helaas heel lang voor de gerechtjes komen.
Ook kregen we de gerechten die we hetzelfde bestelden op 1 bord wat het met zo grote groep niet makkelijk maakt.
Het lopend buffet wat er ook bij zit is gewoon goed maar ook niet bijzonder werd wel voldoende aangevuld.
Kortom meer een restaurant om voor weinig geld veel te eten, wat natuurlijk ook niet verkeerd is!
Robbertjan H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
bij binnenkomst werden de jassen niet aangepakt deze moesten wij zelf ophangen.
mij viel gelijk op dat het omgevingstemperatuur erg laag was wat dus de gezelligheid niet egt ten goede doet.
veder werden we netjes naar onze tafel toegewezen.
voorlichting was niet erg duidelijk en hebben zelfs meerdere malen gevraagd voor een nieuwe voorlichting.
we zijn vervolgens naar het buffet gegaan dit was voor een groot restaurant niet egt groot maar voor de tafels die er zaten groot genoeg.
daarnaast was der een kaart waar je uit mocht kiezen wat we eerst niet helemaal begrepen maar je mocht dus 5 dingen per ronden per persoon uitkiezen.
deze kaart hebben we niet egt goed benut omdat de uitleg vrij onduidelijk was en op een gegeven moment zelfs niet eens meer terug kregen.
tempo van bediening was niet egt heel erg vlot daarnaast was de uitstraling niet egt heel erg vriendelijk.
gingen zelfs op een gegeven moment achter de bar staan te kletsen en had niet eens meer oog voor de gast je moest egt hun aandacht treken door te roepen en gebaren te maken.
ik heb dingen van het kaartje wel beproeft dit eten was veder goed.
de spullen werden eerst netjes op meerdere bordjes geserveerd maar op een geven moment werd het op een bordje gegooid verschillende producten bij elkaar wat niet egt heel erg hoort.
ons viel ook op dat de glazen drinken niet egt heel erg groot waren dit waren smalle glaasjes met meerdere ijsklonten.
aquariums in het restaurant waren niet egt heel erg goed verzorgt deze waren eerder vies als schoon.
meer dier onterend zaten grote vissen in een klein aquarium.
borden waren koud waardoor eten ook snel koud word.
muziek was veder ver te zoeken.
zelfs de reclame folder is vrij onduidelijk opgesteld waardoor er vergissing zo gemaakt is en we dit zelfs hebben mee gemaakt.

dit alles vonden we dus geen leuke ervaring op eigenlijk een dag wat een feestje moest worden omdat men zusje jarig was.
75 euro was bij deze ervaring dus zonde geld.
dit zullen we dus ook geen tweede keer meer snel doen.
Joshua567 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Een Chinees die al vele jaren bestaat en terecht! Ik kom vaker om in het restaurant te eten en altijd goed bevallen. Onlangs hebben ze een nieuwe concept waar je allemaal verschillende kleine hapjes kan bestellen, deze waren zo ongelofelijk lekker dat ik eigenlijk heel weinig heb gegeten van het lopend buffet die ze ook hadden staan.

Verder vond ik de bediening erg vriendelijk en sociaal. Het decor was wel iets gedateerd, maar alles was wel gewoon netjes. Het belangrijkste was voor ons dat het eten perfect had gesmaakt.

Wij komen zeker terug.
Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Ben eigenlijk altijd wel enthousiast over deze chinees. Maar de laatste tijd gaat het achter uit. De maandmenu's worden steeds duurder en het decor ziet er eigenlijk niet uit. Vlekken en gaten overal. Er moet er wel wat gaan gebeuren want nu is het vergaande glorie aan het worden.
Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Als ik ergens chinees eet vergelijk ik het altijd met dit chinees restaurant. En ik kom altijd tot de conclusie dat het van de chinees uit de van Baerlestraat altijd het lekkerste is. Of je nu afhaalt of in het restaurant eet het is altijd goed. Echt altijd. Alles is mogelijk wil je iets niet of juist wel, dit is voor de kok geen probleem. Een aanrader voor iedereen.