China You Yi

Hoofdstraat 44 9686 PE Beerta Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China You Yi

Thea V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hadden een menu voor 27,50€ p.p. 2 voorgerechten, een uitstekend hoofdgerecht en het toetje (gebakken ijs met vruchten) was de klap op de vuurpijl. De bediening was een vakantiekracht uit de buurt, vriendelijk, behulpzaam, vlot.
Een hele mooie inrichting, absoluut voor herhaling vatbaar. Het was TOP!
Elliane .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Dit weekend erg lekker gegeten in dit Chinees specialiteiten restaurant. Het restaurant was erg mooi ingericht in chique Chinese stijl, geen standaard goedkope Chinese inrichting. Bediening kwam onzeker over, maar super vriendelijk. Het eten werd mooi geserveerd, wel erg grote porties. Qua smaak was het allemaal uitstekend!
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
we eten geregeld in dit sfeervolle restaurant we komen er speciaal voor uit appingedam
het eten is hier geweldig en wij vinden de Ti-pan gerechten zo heerlijk en de you yi soep !
gisteren was ik jarig en aten we er met de kinderen en kl kinderen en werden verrast met slingers en ballonnen . het personeel en de bazin verwennen je daar echt !
echt een aanrader dit restaurant zo zijn er niet veel !
fam bos
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Boven in het Noorden, tussen de weilanden, dit prachtige restaurant, een heel sjiek interieur, geweldig aardige en vlotte bediening, de tjap tjoy was heet, knapperig, vers. Prima. Mijn gado gado als indisch gerecht (met saté) was matig. Ik heb geen enkel indisch smaakje geproefd, de pindasaus was bruin maar smaakte naar niets. Saté met pindasaus, gado-gado met pindasaus (1 gerecht op de kaart) vond ik wat teveel van het goede. Maar ook hier weer vers, knapperig en heet!
Volgende keer hoop ik indisch (pittig) te eten.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Als afsluiting van een evenement in Bad Nieuweschans hadden we besloten om te gaan dineren in Exclusief Chinees-Indisch Restaurant China You Yi in Beerta. Gezien de beoordelingen van eerdere bezoekers moest dit wel 'een schot in de roos' zijn. Dit knusse restaurant met een mooie en nette inrichting is gewoon een aanrader. Het ligt aan het water en heeft zelfs een verlaagd gedeelte met een prachtig uitzicht. Naast de 'traditionele' gerechten die op de 'afhaalkaart' (aparte ingang) staan, is het in het restaurant mogelijk om ook de meer exclusieve gerechten te bestellen. Mijn keuze viel op een Tipan ossehaas, varkensvlees, kipfilet en garnalen. Standaard wordt dit op smaak gebracht naar keuze van de chef. Het is echter ook mogelijk om de tipans te laten bereiden met jouw eigen favoriete saus. Mijn keuze viel op de Gon Bao versie, en daar heb ik nu nog steeds geen spijt van. Het gerecht wordt 'spettervers' en gloeiend heet aan tafel geserveerd. Een heerlijke geur komt je tegemoet. De vier soorten vlees zijn in combinatie met verschillende verse groenten bereid. Alsof een engeltje over je tong p... Zo heerlijk! Ik heb in tijden niet zó'n lekkere tipan gegeten, in combinatie met een goed gevulde bami, die ook dik in orde was. Vooraf heb ik een tomatensoep gegeten, die in een potje (met deksel) werd geserveerd en waar de kip beslist niet overheen gevlogen was. Eén advies aan de eigenaar: zorg voor échte slagroom over de nagerechten. Het is maar een kleine moeite. Mijn eindcijfer zal hier niet door worden beïnvloed. Daar is dit restaurant gewoon te goed voor. Dat geldt ook voor de bediening van dit familiebedrijf. Hélemaal in orde.
Darling2 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
wij wonen in de buurt en gaan geregeld daar eten,want onze kinderen zijn ook gek op chinees eten.Het eten is van goede kwaliteit en meestal staat bij ons de ti pan op het menu.de kinderen kiezen vaak Theebladeren met eend wat uitstekend is.De bediening is vriendelijk en attent.Het word altijd en lange avond als wij daar zitten want natuurlijk nemen we ook nog het heerlijke dessert met gebakken ijs.
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Uitstekend gegeten. Goede kwaliteit en vriendelijk bediening. De tiepans zijn heerlijk. Geweldig zo'n restaurant in de buurt.
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Goed restaurant (ook afhaal mogelijk) met een uitbegreide kaart waar je prima kunt eten! Goede bediening en gezellige sfeer!