China Wok

Rijksweg 55 1751 EE Schagerbrug Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China Wok

SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Hier gegeten op 21/08/16 met een groep van 8 personen. Wij hadden hier allen best lekker gegeten. Er was een uitgebreid aanbod qua eten. Indien iets leeg was werd dit snel bijgevuld door het personeel. De desserts vielen tevens in de smaak. Tot slot was het personeel vriendelijk.
Elles W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wij zijn er gisteren geweest. Wat een grote teleurstelling was dit. Het eten waar het in zit, die metalen pannen, waren gloeiend heet, waardoor kinderen die niet kunnen openen. De koude drankjes waren lauw. De koks hoesten boven je eten wat ze aan het bereiden zijn. Nee, zeker niet voor herhaling vatbaar.
Ik ga hier met mijn gezin nooit meer heen. Zelfs onze kinderen (6 en 9 jaar) willen hier nooit meer wokken.
Annede .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
We hebben hier met een grote groep gegeten ter ere van een verjaardag. Met grotere en kleinere kinderen. Ik had er niet veel van verwacht, ik ben verrast door de kwaliteit en de variatie van het eten. Ik houd van lekker eten en ga graag 'luxe' eten. Bovendien kom ik uit de buurt, dus leuk om eens uit te proberen.

Alles was inclusief: drank, eten, nagerecht. Vaste prijzen dus en geen gereken achteraf.

Grote buffetten, van patat en loempia's/frikadellen voor de kinderen tot veel verschillende groentes, noodles/vis/gamba's/kip en zelfs kikkerbilletjes. Doe wat je wilt eten rauw op je bord, kies de saus van je keuze en het wordt door de kok waar je bijstaat, klaargemaakt. Uiteraard op een schoon bordje. Hoe vers wil je het hebben? En als nagerecht heerlijk fruit met ijs, ook hierin voldoende keuze (chocoladetaartje, tompoucen, chocoladefontijn, dit laatste vonden de kinderen lekker...).

Ik had geen hoge verwachtingen van dit restaurant, maar ga er met de kinderen zeker nog eens heen. Prima, een aanrader.
Helicopter52 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
De Nederlandse meisjes in de bediening kunnen wel een cursus vriendelijkheid krijgen , ze smijten nog net je biertje niet op tafel zonder iets te zeggen , verder is het eten prima ., een tip aan ouders met kleine kinderen , help je kind met opscheppen en laat ze dat niet zelf doen er word onnodig veel weggegooid door die manier van doen , en houdt er rekening mee dat er ook andere restaurant bezoekers zijn die niet zitten te wachten op rennende en schreeuwende kinderen !
Banjer .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
je mag niet langer dan 2 uur in het restaurant zitten, eten is zeer matig, en je krijg muntjes om zelf drankjes te halen. Bediening haalt alleen de vuile borden op, en na 1 uur en 55 minuten word alles van tafel gehaald, en mag er niets meer gehaald worden.
AenGJ .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Wij hebben er afgelopen zomer en 11 oktober 2014 gegeten omdat het deze zomer zo verrassend lekker was. En ook zaterdag zijn wij niet teleurgesteld.
Vooral de ruime keuze aan wok vlees, vis en groente, houd ik van.
Ook de wachttijd bij de wok-kok viel mee, ondanks de drukte.
Het personeel is bekwaam en snel.
Wij zijn jaren voorbij dit onooglijke pand gereden.
Maar via via hoorde wij van de zomer dat het eten goed is.
Wij zijn blij met die tip en komen terug.

Anita
Arlecchino33 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Het ziet er werkelijk niet uit als je aankomt rijden, maar binnen valt het wel mee. Het fijne is dat er een open keuken is en je dus kunt zien wat ze staan te bereiden, erg prettig idee vind ik. Het eten is gewoon lekker, geen top, maar ook absoluut niet slecht.
De bediening is vriendelijk maar chaotisch.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Ik at hier met een vriendin op 5 juli 2014. Er was een zeer ruime keus aan gerechten, zowel wok als grillplaat en warm en koud buffet. Vooral de ruime keus aan groentes en salades beviel me goed, peultjes, broccoli, prei en alles knettervers. Prima pekingeend, de zalm bij het koude buffet was te gaar, dus nogal droog. De grillplaat en de wok waren prima, veel variatie in sausen, snelle en vakkundige bediening. Lekkere desserts met vers fruit. Al met al een van de beste wokrestaurants. De plek is niet best, er staat een soort bouwvallige krot tegenover en het geheel ziet er aan de buitenklant nogal shabby uit. Binnen viel het erg mee, het was wel erg druk met veel lawaaiige kinderen maar dat kun je verwachten in een wokrestaurant.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
een bovengemiddeld wok-restaurant. Goed eten en genoeg. Zelfs patat en fricandellen. Genoeg vis soorten. Het personeel had er geen zin in.
KvLP .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Een wokrestaurant zoals zo velen... prima eten, koud en warm buffet, wok en grillgedeelte, ook dingen als biefstuk, ossehaas, lamsvlees, dus veel keuze en heerlijke nagerechten (ijs, slagroom, cake, soesjes, etc). Zeker met kinderen is wokken altijd leuk, lekker zelf opscheppen en uitkiezen. Prima wokrestaurant, geen uitschieter naar boven, maar ook zeker geen teleurstelling!! Vriendelijk personeel.