China tuin

Voorbrug 11 7731 BB Ommen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China tuin

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk hier gewokt. Prima bediening die alles goed uitlegt en behulpzaam was. Eten was goed en vers. Als we in de buurt zijn komen we zeker weer.
Hannyverbeek .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
heerlijk eten in een relaxte setting. Alles overzichtelijk en alles zelfbediening, Eten en drinken perfect verzorgd. Mooi vlees , goede vis, fris uitziende en goed smakende groenten. Kortom gewoon jammer dat je buik zo klein is. Keuze is reuze , soepen, sushi, koud buffet, warm buffet, grill, toetjes buffet, fruit en ijs , chocolade fontein en dat voor 24,90 all in . ongelofelijk.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Prima gegeten met 4 personen.
Eten was lekker en goede bediening.
Toiletten ook keurig schoon.
Aanrader om nog eens langs te gaan.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Hier prima gegeten, een uitgebreid buffet met vele gerechten als dim sum, garnalen, kip, bami nasi, saté, vis, maar ook patat. Verder sushi, uitgebreid dessert buffet. Hiernaast Teppanyaki met ruime keuze uit vis en vlees. Drank is inclusief. Parkeren voor de deur. De bediening vond ik zakelijk vriendelijk en het decor is gelijk aan een doorsnee Chinees. Redelijk geprijsd, voor nog geen €25 pp kan je hier goed terecht.
Koen Z.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Leuke chinees, hier aan het buffet gegeten. Eten was op smaak, gewoon lekker. Service niet bijzonder maar ook zeker niet slecht. Niet heel veel contact gemaakt met de bediening. Decor vonden wij ook niet speciaal, maar ook hiervoor, niet slecht. De prijs/kwaliteit is goed.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Gisteren met een wandelgroep van 18 personen hier aan een lange tafel gegeten. Prima uitleg over gebruik van het buffet.De gerechten zagen er goed en vers uit, en smaakten lekker. Er waren veel gasten, maar de bediening was snel en attent. Alleen een lange wachtrij bij de Japanse tepanyaki bar met "live cooking". Prima gelegenheid ook voor grote gezelschappen.
China tuin heeft overigens ook een menukaart, maar die is zo onaantrekkelijk gemaakt, dat deelname aan het buffet de enig logische keuze is.