China Tuin

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant China Tuin

Hennie O.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Wij komen zeker ? weer terug Hét is ons goed bevallen de inrichting en de wok waren een 10 waard
Mies J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Je heb niet veel als je glutenvrij eet.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
T was weer gezellig.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
allemaal zeer goed geregeld
Brigita M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Men wist niet dat we hadden gereserveerd. We hadden een late reservering en vonden daar rommelige bakken. De tepanyaki en wok chef waren vriendelijk. Ook de jongeman die de pannenkoek bakte was vriendelijk. Verder matig.
Jacqueline F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Begin van de avond was de service prima. Na 21.00u werden borden niet meer opgehaald en werden drankjes pas na 2 keer vragen gebracht. Het eten was heerlijk!
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Zoals gewoonlijk. Heerlijk
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wij komen hier al jaren met veel plezier!!
Goed eten, fijne bediening, met allergieën houden ze goed rekening!
Kortom: wij blijven nog wel een aantal jaar komen!
Mieeranda H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
De producten werden pas na een
hele lange tijd aangevuld of pas na klachten van gasten, erg jammer. Vlotte bediening. Het eten allemaal vers en smaakte heerlijk. Een pluim voor de koks die ondanks de warmte erg hun best voor je doen en ontzettend vriendelijk zijn.
Randa V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Voelde ons opgejaagd Bord amper leeg en kwamen ze al ophalen Erg onvriendelijk bij bakken
Mau R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Megalange rijen voor de wok en grill, terwijl het niet eens heel erg druk was in het restaurant. Bediening was traag en bij de wok heb ik 20 minuten moeten wachten op een stukje zalm en biefstuk, welke inmiddels zo taai was dat ik er met een mes amper doorheen kwam. Er wordt niet goed gelet op wie als eerste komt waardoor je echt brutaal moet zijn als je niet lang wilt wachten. Behoorlijk vervelend. Toen ik hierover klaagde konden ze daar niets aan doen.
Ok, gelukkig genoeg ander aanbod, wat allemaal redelijk ok is.
Bij het afrekenen was de Chinese dame echt onwijs onvriendelijk en kortaf. Totaal geen service zoals dat voorheen wel het geval was. Genoeg andere restaurants met dezelfde formule maar wel vriendelijke personeel. Jammer dat ze zo zijn afgezwakt met hun service, ik kom niet meer terug.
Melatie1966 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
We hebben vaker hier gegeten. De gerechten zijn net als bij andere wokrestaurants. Maar volop keus. Aangezien ik erg van vis hou is er voldoende keus voor mij. Sushi mag wat mij betreft wel uitgebreid worden met meer andere sushi. Bijvoorbeeld warme garnalen (tempura) of andere aparte sushi. De bediening is erg vriendelijk en vlot met weghalen vd vieze borden. Kortom , ik beveel het zeker aan bij anderen.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
2e recensie van mij over dit restaurant. Eigenlijk had ik de tekst over kunnen nemen van de vorige keer. 14 personen waren we. Eten wederom prima. Nu ook ontdekt dat je grote champignons en courgette plakken kunt laten grillen. Heerlijk. Eten prima. Groot buffet met alles er op en eraan. Salade en koude vis als voorgerecht. Ijs en fruit na, mintompoesjes en slagroomsoesjes (ook heerlijk om die in de chocofontein te doen ipv de snoepjes en de spekjes.) Persoonlijk erg vriendelijk, als je ze nodig hebt zijn ze er en alles wordt snel afgruimd zodat je lekker met je volgende bordje kunt gaan zitten.
Suja C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Prachtige restaurant. Het buffet zag er goed en verzorgd uit. Veel keuze maar het eten is standaard zoals bij andere wokrestaurants. Verrassende smaken vind je hier niet. Sushi was ok maar niet interessant. De desserts bestonden uit cake, pannenkoeken, ijs, fruit dat uit blik afkomstig leek te zijn, donuts etc. Leken niet allemaal even vers. Ik koos voor de pannenkoek die vers voor me word gemaakt. Smaakte top. Wil je van alles eten en verwacht je geen topmaaltijden dan ben je hier aan het juiste adres. Service was snel en aardig.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Prima en lekker gegeten met familie en 2 kinderen.
Helaas klopt het niet dat het restaurant rolstoeltoegankelijk is. Trottoir buiten is hoog, je kunt niet door de hoofdingang i.v.m trap en je moet door een zijdeur die alleen van binnen open kan. Als je geen hulp hebt kun je er niet alleen in en binnen zijn er ook hoge drempels dus je moet van te voren wel reserveren op een plek waar je met de rolstoel kunt komen. Het personeel is wel behulpzaam dus dat is een plus.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Oma werd 75 jaar en dus gingen we met de hele familie 18 pers. naar China Tuin. Het is groot en eigenlijk houd ik daar niet van. Ik hou van knus. Maar dat weet je van te voren. Voor 1 prijs per persoon onbeperkt eten, drankjes werden door oma apart betaald. 2 soorten soep vooraf. Niet uitzonderlijk goed. Verder voor ieder wat wils. Veel soorten vlees, groenten en vis. Ook allerlei aparte hapjes. Veel sushi, we gingen alleen kijken en kregen gelijk uitleg over wat alles was. Erg attent. Dessert, fruit. ijs, minitompoesjes, slagroom apart erop te spuiten. Chocofontein. Iedereen van groot tot klein vond het eten prima. Voor een feest zoals wij te vieren hadden is dit een restaurant bij uitstek. Ik zou hier niet voor kiezen als ik gezellig met mn vriendinnen of romantisch met mijn man zou gaan eten. Want ik vind het te groot.
Vragender .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Keurige wok!
Veel variatie, zowel wok, grill als bakplaat.
Alles ziet er perfect vers uit.
Kippesoepje was beetje flauw maar ik zeg maar zo beter te flauw dan te zout.
Sushi in ruime sortering die best wel goed waren er waren zelfs kleine mini California handrolls.
Zelf ben ik ook gek op nagerechten en dan kun je hier je hart ophalen! Er worden naar keuze flensjes of wafels vers gebakken die je dan kunt garneren met zeer veel verschillende soorten ijs ook is er een chocoladefontein hmmmmmm.
Prijs prestatie helemaal goed. Één van de beter wok restaurants in Twente.
Oh ja je kon ook nog kiezen voor de optie inclusief drank maar aangezien wij de voorkeur aan wijn geven was dat volgens de bediening dan geen goede keuze, heb me er verder niet in verdiept wat je dan wel krijgt, zal wel fris en bier zijn.