China Tuin

Oldenzaalsestraat 547 7558 PW Hengelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China Tuin

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Maureen2212 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Megalange rijen voor de wok en grill, terwijl het niet eens heel erg druk was in het restaurant. Bediening was traag en bij de wok heb ik 20 minuten moeten wachten op een stukje zalm en biefstuk, welke inmiddels zo taai was dat ik er met een mes amper doorheen kwam. Er wordt niet goed gelet op wie als eerste komt waardoor je echt brutaal moet zijn als je niet lang wilt wachten. Behoorlijk vervelend. Toen ik hierover klaagde konden ze daar niets aan doen.
Ok, gelukkig genoeg ander aanbod, wat allemaal redelijk ok is.
Bij het afrekenen was de Chinese dame echt onwijs onvriendelijk en kortaf. Totaal geen service zoals dat voorheen wel het geval was. Genoeg andere restaurants met dezelfde formule maar wel vriendelijke personeel. Jammer dat ze zo zijn afgezwakt met hun service, ik kom niet meer terug.
Melatie1966 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
We hebben vaker hier gegeten. De gerechten zijn net als bij andere wokrestaurants. Maar volop keus. Aangezien ik erg van vis hou is er voldoende keus voor mij. Sushi mag wat mij betreft wel uitgebreid worden met meer andere sushi. Bijvoorbeeld warme garnalen (tempura) of andere aparte sushi. De bediening is erg vriendelijk en vlot met weghalen vd vieze borden. Kortom , ik beveel het zeker aan bij anderen.
Marjolijn2015 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Ik kom hier meerdere keren per jaar met verschillende gezelschappen.
Tip: reserveer met de melding dat je links wilt zitten. Door de schotten tussen de tafels heb je iets meer privacy dan in het rechter gedeelte van het restaurant.
Het eten is heerlijk. Vooral de biefstuk en zalm op de grillplaat zijn aanraders.
Er is een ruim assortiment en voor ieder wat wils. Heerlijk!
De woksauzen zijn lekker, inmiddels al veel verschillende geproefd. En je eten drijft niet in de saus, de hoeveelheid is precies goed.
Zelfs voor mensen met dieetwensen (geen zout) is er genoeg keuze om te eten.
Ook het afhaalmenu is goed, ruime portie en kwaliteit is prima chinees eten.
We zijn zeer tevreden gasten en komen graag snel weer terug bij China Tuin.
Harold L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Het was de zoveelste keer dat ik hier at en altijd was er iets dit keer hadden ze geen bokbier terwijl het wel op de menukaart stond....het eten was prima dat is ook de reden dat ik hier vaker kom maar perfekt is het niet
ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
2e recensie van mij over dit restaurant. Eigenlijk had ik de tekst over kunnen nemen van de vorige keer. 14 personen waren we. Eten wederom prima. Nu ook ontdekt dat je grote champignons en courgette plakken kunt laten grillen. Heerlijk. Eten prima. Groot buffet met alles er op en eraan. Salade en koude vis als voorgerecht. Ijs en fruit na, mintompoesjes en slagroomsoesjes (ook heerlijk om die in de chocofontein te doen ipv de snoepjes en de spekjes.) Persoonlijk erg vriendelijk, als je ze nodig hebt zijn ze er en alles wordt snel afgruimd zodat je lekker met je volgende bordje kunt gaan zitten.
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Prachtige restaurant. Het buffet zag er goed en verzorgd uit. Veel keuze maar het eten is standaard zoals bij andere wokrestaurants. Verrassende smaken vind je hier niet. Sushi was ok maar niet interessant. De desserts bestonden uit cake, pannenkoeken, ijs, fruit dat uit blik afkomstig leek te zijn, donuts etc. Leken niet allemaal even vers. Ik koos voor de pannenkoek die vers voor me word gemaakt. Smaakte top. Wil je van alles eten en verwacht je geen topmaaltijden dan ben je hier aan het juiste adres. Service was snel en aardig.
Hardlopertje .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Afgelopen zaterdag hier lekker gegeten. Wij waren hier al een hele tijd niet meer geweest, maar doordat het assortiment nog verder is uitgebreid en de kwalitiet nog steeds het zelfde is vonden wij het deze keer zeer verrassend. De biefstuk was zeer mals en goed gegrild. En je kunt er sushi krijgen die ook erg lekker was. Als toetje kun je flensjes en wafels (op een stokje) krijgen. Onze dochter had een paar patatjes maar daar zouden ze toch echt beter hun best op moeten doen, want die zijn echt niet lekker.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Prima en lekker gegeten met familie en 2 kinderen.
Helaas klopt het niet dat het restaurant rolstoeltoegankelijk is. Trottoir buiten is hoog, je kunt niet door de hoofdingang i.v.m trap en je moet door een zijdeur die alleen van binnen open kan. Als je geen hulp hebt kun je er niet alleen in en binnen zijn er ook hoge drempels dus je moet van te voren wel reserveren op een plek waar je met de rolstoel kunt komen. Het personeel is wel behulpzaam dus dat is een plus.
ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Oma werd 75 jaar en dus gingen we met de hele familie 18 pers. naar China Tuin. Het is groot en eigenlijk houd ik daar niet van. Ik hou van knus. Maar dat weet je van te voren. Voor 1 prijs per persoon onbeperkt eten, drankjes werden door oma apart betaald. 2 soorten soep vooraf. Niet uitzonderlijk goed. Verder voor ieder wat wils. Veel soorten vlees, groenten en vis. Ook allerlei aparte hapjes. Veel sushi, we gingen alleen kijken en kregen gelijk uitleg over wat alles was. Erg attent. Dessert, fruit. ijs, minitompoesjes, slagroom apart erop te spuiten. Chocofontein. Iedereen van groot tot klein vond het eten prima. Voor een feest zoals wij te vieren hadden is dit een restaurant bij uitstek. Ik zou hier niet voor kiezen als ik gezellig met mn vriendinnen of romantisch met mijn man zou gaan eten. Want ik vind het te groot.
Vragender .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Keurige wok!
Veel variatie, zowel wok, grill als bakplaat.
Alles ziet er perfect vers uit.
Kippesoepje was beetje flauw maar ik zeg maar zo beter te flauw dan te zout.
Sushi in ruime sortering die best wel goed waren er waren zelfs kleine mini California handrolls.
Zelf ben ik ook gek op nagerechten en dan kun je hier je hart ophalen! Er worden naar keuze flensjes of wafels vers gebakken die je dan kunt garneren met zeer veel verschillende soorten ijs ook is er een chocoladefontein hmmmmmm.
Prijs prestatie helemaal goed. Één van de beter wok restaurants in Twente.
Oh ja je kon ook nog kiezen voor de optie inclusief drank maar aangezien wij de voorkeur aan wijn geven was dat volgens de bediening dan geen goede keuze, heb me er verder niet in verdiept wat je dan wel krijgt, zal wel fris en bier zijn.
Q1991 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Een paar weken geleden voor het eerst hier gegeten, het restaurant zag er prachtig uit, mooie entree en tafels. Het was druk en moest daarom soms lang wachten op het bereiden van het eten uit de wok of van de grill. Redelijk veel keus, veel verse groenten en vlees en vis zagen er goed uit en smaakten ook prima, niet bijzonder. Dessert was een tegenvaller, vies ijs en veel fruit leek uit blik te komen. Het aanbod sushi was ook erg beperkt en niet erg lekker. Bediening redelijk, al lieten ze bij ons een dienblad vallen, kan gebeuren, verder wel vriendelijk met warme handdoekjes na voor de handen, zoals het hoort.