China Town

7,2

Jouw recensie over het restaurant China Town

Silvold .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Op de kaart staan authentiek chinese gerechten uit verschillende streken van het land. Ik had 'de acht schatten' met vlees, erg lekker. Iedere streek wordt kort beschreven, met de karakteristieken van de keuken. Ga graag weer en probeer een andere streekkeuken.
Mick S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Na een lange dag slenteren in het meubelmekka in Zutphen waren we zeer hongerig en kregen behoorlijke trek. Via de navigatie en Iens gezocht op goede recensies, kwamen we uit bij dit restaurant. Keurig ontvangen en naar een leuk nisje gebracht, opvallend dat andere tafelgenoten je hier in het oosten van NL je gewoon "hallo en/of goedenavond wensen". Iets wat we helaas zijn afgeleerd in de Randstad ;-(
Lastige om een keuze te maken uit de uitgebreide kaart, kiezen uit de traditionele bekende gerechten, een rijsttafel of een Tippan of streekgerechten uit China.
Nu gekozen voor bekende gerechten maar in de vorm van een rijsttafel, onder het genot van een biertje konden we ons vooraf tegoed doen aan een schaaltje kroepoek. Niet heel lang hoeven wachten op ons voorgerecht, tomatensoep (begrijp niet dat er nog steeds haaienvinnensoep word geserveerd). Daarna enkele hapjes, loempia, kerrie driehoekje en een pansit met saus.
En gevolgd door 2 rechauds met 2 grote schalen met al het bestelde lekkere eten.
Opvallen hoe zacht en mals de Daging was, hoe fijn de Babi Pangang smaakte, de zeer brosse en weinig vette Pisang Goreng en gebakken garnalen (lust ik ook wel een schaal van)...
Kortom, een goed adres om je buikje vol te eten als een Buddha.
Hoop daar een volgende keer eens de Tippan te proberen, volgens andere tafelgasten ook van zeer hoge kwaliteit. En zover we konden beoordelen, gingen alle gasten tevreden aan hun dis of naar huis.

Best wel vreemd dat een Chinees in het pittoreske Gorssel op Iens haast geen recensies heeft, maar wel op een andere reviewsite. En andersom, een ander restaurant wat wij juist goed vonden, op Iens afgebrand werd...
irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Hoewel we dicht bij wonen, hebben we nog nooit gegeten bij dit restaurant. We worden gelokt door de aanbieding van het buffet in het weekend van € 9,90 per persoon. Gezien de prijs verwachten we er niet veel van. De inrichting is een Chinees restaurant uit de jaren zeventig maar dan heel erg kil. De lampen kunnen bijna niet feller. Het eten van het buffet, indien de bakken zijn aangevuld zijn, is zeer traditioneel bedekt onder dikke zoete sauzen. Lekker maar niet meer dan dat. De vruchtjes als desert komen uit blik. De witte wijn is van zeer weinig kwaliteit. Na 1 glas wijn en 2 keer opscheppen houden we het na drie kwartier voor gezien. Bij het afrekenen is de rekening veel te hoog die na wat onverstaanbaar gebrabbel wordt gecorrigeerd naar het juiste gedrag. Voor dit restaurant houden we het helemaal voor gezien ondanks de lage prijs. We gaan liever afhalen bij de plaatselijke Chinees om dit thuis gezellig bij kaarslicht te nuttigen onder genot van een goed glas wijn.