China-Town

Hanzestraat 1-7 6826 ME Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China-Town

Carla B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Dinsdag 17 januari 2016 met mijn man gegeten bij chinees restaurant China Town, Presikhaaf, Arnhem. Allebei: Geroosterde Pekingeend met Chinese champignons: in één woord GEWELDIG! Bediening was erg vlot, vriendelijk en de pekingeend was grandioos van smaak en dat voor slechts € 16,--/p.p. Daarna nog genoten van een dame blanche en een Irish Coffee. Wij raden dit restaurant zeer aan en komen hier zeker terug (zijn in het verleden ook wel eens geweest, maar was al een tijdje geleden). Ook de aankleding en de sfeer zijn erg goed. Super goed!
peterproever .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het keurige pand is gelegen op een hoek van winkelcentrum Presikhaaf.
Dit betekent o.a. volop gratis parkeerruimte in de onmiddellijke omgeving.
De ontvangst is hartelijk.
De inrichting is voor dit type restaurant bovengemiddeld netjes en warm uitgevoerd; ook door de indeling is er veel privacy in gezellige hoekjes.
De bediening verloopt zeer vlotjes, geruisloos en attent; kunnen veel restaurants nog wat van leren.
Het eten komt vlot en is van goede tot zeer goede kwaliteit: smaakvol, kakelvers en knapperig, warm en netjes opgediend.
We hebben een uitgebreid scala geprobeerd middels combi-gerechten.
De enige opmerkingen: Babi-Pangang is goed, maar kon iets knapperiger; hetzelfde geldt voor de ossehaas puntjes.
Het prijsniveau is alleszins redelijk.
Al met al kan ik dit restaurant zeer aanbevelen.
EW Z.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Perfecte ambiance qua decor, sfeer, tafeltjes. Lekker levendig. De bediening is ervaren. Alles loopt op de automatische piloot. Ook de vriendelijkheid. Het onpersoonlijke is opvallend. Men kijkt je ook niet aan tijdens de bestellingen. Wij moesten circa 30 minuten wachten op het hoofdgerecht, na het voorgerecht. De uitleg waar we om vroegen was wederom beleefd maar onpersoonlijk. Het eten was ronduit slecht. Kip curry met witte rijst, ossehaas in cocosmelk, saté van de kip. Alles smaakte eigenlijk hetzelfde. Geen echte smaken, geen nasmaken, geen specifieke geuren. Het vulde. Dat wel. Wij raden deze chinees niet aan. Misschien was het ooit goed, maar nu is het een automatenfabriek geworden.
Der_Bayer .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
We waren met 9 man. Iedereen had een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert of koffie. Ik betaalde nog geen €300,- incl. drankjes. Kwaliteit was goed en als vanouds te veel. Het eten kwam snel. Goede attente bediening. Ambiente is gezellig en orientaals.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
We hebben hier prima gegeten. Je proeft/ziet dat eten met zorg is klaargemaakt. Smaak goed, presentatie goed. De bediening is met zorg en aandacht, zoals je doorgaans van Chinees restaurant mag verwachten. De kwaliteit die we meer dan tien jaar geleden hier vastgesteld hebben is nog duidelijk aanwezig.
53BertBert .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
In zijn soort beoordelen we dit restaurant als bovengemiddeld. Decor is zeker beter dan de rode lampions die vroeger - en soms nog wel - Chinese restaurant "sierden". Er is beslist aandacht aan het interieur besteed. Bediening is overwegend goed en attent en de wachttijd (eventueel na voorgerecht) is redelijk kort. Wellicht lang(er) als het erg druk is/ feestdagen. Kortom, we komen nooit teleurgesteld uit dit restaurant.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Dit is zo'n klassieke chinees zoals we hem kennen maar dan wel een van de betere. Nooit slecht! Een enkele keer in de vakantieperiodes ietsje minder. "tijdelijke kok"?
De Tipan meestal erg goed. De laatste tijd wat aan de prijzige kant, m.n. de ossehaas/zwarte bonen saus.
Maar over het algemen: Meer dan de Eurocentjes die je hier kwijt bent waard.
Lekker door de week doen. Je zit nooit alleen. Gewoon een biertje nemen Wijn hebben ze echt geen verstand van
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Opvallend is de vlott bediening en tempo waarin je hier je eten krijgt. Zitten en direct staat het drankje voor je neus met een schaaltje kroepoek. Zodra het eten besteld is het nooit lang wachten voordat het komt. Behoorlijke grote porties zoals je bij en chinees verwacht. Het vlees kan soms iets aan de taaie kant zijn. Verrassend zo druk als het hier altijd is. Dat zegt ook iets over de overwegend prima kwaliteit.