China Town

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben uitgebreid geluncht. de prijs kwaliteit was zeer goed. Eigenlijk teveel eten voor het geld. De tomatensoep was lekker en de bami ook. Gewoon een goede Chinees. Het decor onderscheidt zich niet van de andere Chinese restaurants, maar ik vind dat geen probleem. De serveerster was heel professioneel heel aardig. Dat laatste is niet altijd een vanzelfsprekendheid
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Vanavond Heerlijk eten afgehaald bij China town ,goede en snelle service , en vriendelijke mensen ! Niks mis mee en super is dat er genoeg parkeer gelegenheid is .
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
wat een vriendelijke en klantgerichte mensen !! afgelopen avond was ik hier voor een korte "tussenstop" (ik had slechts een half uur tijd i.v.m. andere verplichtingen) en vroeg of ik alsnog een lunchgerecht kon krijgen en een pilsje. antwoord: meneer, voor u maken we graag een uitzondering. het eten werd snel en smaakvol opgediend, het biertje kwam snel en ik voelde mij zoals een gast zich hoor te voelen, namelijk "verwend". en dat kan dus ook bij een gewoon chinees restaurant. jammer dat ik zelden in de buurt van Alblasserdam ben, anders was het een vast adres voor me geworden.
Vonknoor .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Als we Chinees willen eten dan is er maar 1 tent waar we genieten van Chinees eten, en dat is bij China Town. We rijden er zelfs graag wat extra kilometers voor. De vriendelijkheid van de bediening zorgt ervoor dat onze kinderen hier graag met smaak eten!