China Town Fastfood

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 22:30

Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Goed ontvangen druk maar net tafel voor twee vrij. De Ho Fan met Biefstuk smakelijk maar niet warm. De krokant gebakken buikspek ongelijkmatig gesneden met harde en droge stukken! De Chinese bam wel goed van smaak maar ook niet warm. De peper en zout kipstukjes waren heerlijk!Bediening goed. Vorige week bij Oriënt Expresse aan de overkant geweest waar al het eten wel heel goed was !!!! Is van de zelfde eigenaar . Wilde het nieuwe restaurant uit proberen helaas laat de keuken steken vallen.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Was hier mijn mijn broer. Inderdaad authentiek Chinees .
Grote porties voor weinig - zeker waar voor je geld !
Ik neigde naar een 9 voor het eten maar vond daarvoor de kwaliteit van het vlees niet voldoende.
De Chinese groente met oestersaus en knoflook was overheerlijk.
Decor is voor mij onbelangrijk . Daarvoor kun je beter naar een theater gaan :-)

Bert W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
gewoon lekker, ga gauw weer terug. authenthiek. fris vers.
heb niet alles op, moest streng zijn lijd aan lichte obesitas.miste de giga grote hollandse loempia s niet
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wat een fantastisch restaurant, echt authentiek Chinees eten. Dus niet wat je bij de afhaal Chinees haalt, maar echt wat ze in China zelf ook eten. Veel onbekende dingen, maar wij houden wel van dingen uit proberen. De prijs is erg goed. Je kan grote gerechten bestellen of meerdere kleinere gerechten waar je dan met z'n allen van kan eten. Het restaurant is voor mensen in een rolstoel lastig te betreden. Het personeel is echt bekwaam ze weten wat ze serveren en komen regelmatig vragen of je nog wat wil drinken en of alles naar wens is. Het decor is simpel maar erg gezellig. Echt een aanrader voor als je van een uitdaging houd.
May E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Dit was ons eerste bezoek aan Chinatown,eten was lekker ,vooral de bami soep met wan tan ,Dim sum genomen ,smaak lekker maar beetje koud geworden,service is goed.
Maar wij komen wel terug.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Afgelopen zomer hier gegeten met een grote groep. Het eten was hier erg goed en veel specialiteiten waaronder rundermaag wat ik had genomen. Wel vond ik het eigenaardig dat ik voor wat betreft het drinken geen normale frisdrank kon krijgen (cola, sinas enzovoorts), zeker omdat het best wel warm was die dag. Aan de andere kant ze hadden ook een soort van eigen gemaakte vruchtensap en die smaakte ook wel erg lekker. Bediening was vriendelijk en snel en behalve dat waren ze ook makkelijk als je bepaalde wensen had (dus bijvoorbeeld een beetje meer of minder van iets). Het decor was eenvoudig, maar voor een Chinees eethuisje als dit zou dat nog wel kunnen. Al met al een topavond gehad.
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Een simpele, no-nonsense Kantonese eettent, die uitblinkt in de geroosterde gerechten (eend, kip, varkensvlees). Liefhebbers van de wat meer 'speciale' gerechten kunnen hier ook terecht; ze serveren oa. (witte) kippenklauwen, rijstpap met century egg, Hainanese chicken (noemen ze daar gezoute kip) en een orgaanvlees mix.
Geen zaak waar je lang blijft tafelen, maar gewoon lekker eten voor een passende prijs.

Paar minpuntjes; sommige gerechten die buiten hun Kantonese focus/roots vallen, uit andere streken, smaken minder, en zijn minder authentiek.
De geroosterde buikspek is niet alleen geroosterd maar ook gefrituurd. Daar moet je van houden... Ik snap dat ze dit doen om het laagje extra krokant te maken, maar het maakt het er naar mijn mening niet lekkerder op.
Een potje thee kost 2,50 Dat vind ik belachelijk duur.