China Palace

Meer informatie over restaurant China Palace

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Ik kom er regelmatig en weet daarom wat ik kan verwachten. Dit keer was het erg druk en zou daarom de sushi zo slordig zijn gemaakt? Die waren beter de vorige keer. Ook de dimsums missen verfijning en worden nu meestal gefrituurd omdat stomen volgens de aardige eigenaarszoon niet meer gevraagd wordt. Op verzoek doet de keuken het wel. De schaaltjes worden voordat je de saus kan nemen alweer weggehaald, dus snel wegzetten. De wijn wordt meteen in de glazen geschonken zonder voorproeven. Tip: de mizusoep, de beefrolletjes en de ossehaasstukjes. Beneden gingen een stuk of vijf branders onder warmhoudplaatjes aan en daar zat ik rechtboven op de eerste etage. Wat een verschrikkelijke lucht. Gauw weg hier.
Hartelijk bedankt voor uw recensie op Iens.nl. Dat u regelmatig bij ons komt eten hebben we van uw reviews met kritisch noten en ongezouten mening, die zeker niet mals zijn, bij Couverts.nl al vernomen. Het spijt ons ook erg te lezen dat uw verwachtingen wederom niet zijn voldaan. We weten het ook niet meer zeker of dat in de toekomst daadwerkelijk zal gebeuren, aangezien het All You Can Eat concept tot een zekere prijs-kwaliteitsniveau ons toelaat. Over dimsums gesproken, betreft het maar één gerecht; de vegetarische pasteitjes. Omdat de gestoomde Kimchi pasteitjes niet goed in de markt liggen, zijn deze vervangen door appelpasteitjes. Meneer gaf zelf aan dat hij deze situatie goed begreep. We vinden het ook erg jammer dat dit verhaal weer online te sprake komt. Ook jammer dat u niet heeft vermeld dat u aan de einde van een (drukke) zaterdagavond toch een andere tafel heeft gekregen. Over wijn, Sushi en saus is het personeel op de hoogte gesteld. Met vriendelijke groeten, eigenaarszoon China Palace Zwolle
Kennert .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Japans all-you-can-eat gegeten, was best ok. Kwaliteit vlees is prima, de sausjes over het vlees zijn veel van hetzelfde. Verbeteridee: geen sausjes op basis van bindmiddel over het vlees, goed vlees heeft dat niet nodig. Ossehaas was heerlijk mals en goed van smaak. Vooral ook de verschillende groenten waren prima en supervers. De gefrituurde hapjes vielen wat tegen qua smaak, was aan de vette kant. Bediening was erg gastvrij, aardig en attent. De gerechten werden snel bereid.
We willen u graag bedanken voor het schrijven van uw recensie op Iens.nl. Het doet ons goed om te lezen dat onze Japanse Sushi Lounge u goed heeft bevallen. De sauzen bij de vlees-/visgerechten worden bij onze grotendeels (vaste) klanten zeer gewaardeerd. Sommige wil juist een extra kommetje daarvan. Zodoende serveren we ieder gerecht met een bijbehorende saus. Uiteraard kunnen deze gerechten zonder saus worden gereserveerd. Deze kunnen op het bestelformulier worden vermeld. De verbeterpunt en uw kritische noten nemen we zeker mee naar het management. We waarderen het zeer. Het personeel vindt het zeer fijn uw complimenten te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle

Charles B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
heb bij afhaal gedaan was is slecht geworden sorry maar is zo kip droog vlees geen smaak wel 20 euro kwijt sorry dat ik dat zeg charley breuker
Dag Charley, wat leuk dat je een keer een review over ons wil schrijven. Al meer dan twintig jaar goede vrienden en uiteraard goede vaste klant vinden we heel erg jammer dat je ons voor het eerst op deze manier kenbaar wil maken dat de afhaal jou niet goed is bevallen. Helaas is onze manier van klachtenbehandeling niet via Social Media. Daarom vinden we extra jammer dat je ons niet persoonlijk of telefonisch heeft benaderd, misschien was de 20 euro toch wel goed gekomen. Doe de groeten aan Marco Baan. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Voor de 3e x gegeten waarvan de eerste 2 x best ok waren. Deze x was dat zeker niet het geval. Alles was te vet en te zout. Calamaris, en garnalen kon je uitknijpen zo vet. Biefstuk was iedere keer vreselijk zout en rib eye was zo taai dat het oneetbaar was. We hadden het gezellig en de bediening was prima maar het slechte eten zorgt ervoor dat we niet meer terugkomen.
Allereerst willen wij u bedanken voor het schrijven van een review op Iens.nl. Iedere vorm van een feedback waarderen we het zeer. Het spijt ons zeer om op deze manier te lezen dat tijdens de drukke eerste Pinksterdag uw (derde) bezoek bij onze Asian Lounge niet goed is bevallen. Onze excuses hiervoor. Op deze dag zijn er geen klachten mbt de kwaliteit van het eten zowel bij het personeel als bij het management binnengekomen. Daarom vinden we ook extra jammer dat u op dezelfde dag niet bij ons heeft aangegeven, zodat we de oorzaak van het probleem op dat moment kunnen traceren. En wellicht dat we voor elkaar iets te kunnen betekenen. Wat wij weten is dat het personeel zich uiterste best heeft gedaan om tijdens de feestdagen iedereen een gezellige avond te bezorgen. Misschien was de drukte te hoog dat de kwaliteit van het eten uw vewachtingen niet heeft voldaan. Aangezien dit de laatste druppel doet overlopen om bij ons geen vervolgbezoek zullen komen, dan rest ons nog u veel eetplezier bij andere (sushi)restaurants. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle

Reactie van proever:

Bedankt voor de nette reactie. Drukte is alleen geen excuus om alles te zout en te vet aan tafel te serveren. Wij waren deze avond op uitnodiging dus ik vond het niet op zijn plaats om mijn ongenoegen te uiten. Succes met jullie restaurant.

Gr Danny

anf 2e reactie van restaurant:

Maar daar geven we u totaal gelijk dat drukte geen excuus moet zijn. Aangezien de eerste twee bezoek best ok waren, maar de derde keer helemaal niet, dan kunnen we deze niet verklaren alleen maar dan het personeel niet maximaal presteerde tijdens de feestdrukte. Op dit punt gaan we bekijken wat we kunnen verbeteren. We hadden u graag een andere alternatief wil aanbieden; een gerecht minder of helemaal geen saus, minder kruiden/zout, medium/rauw gebakken, andere stukje vlees dat minder taai is of gefrituurde gerechten minder vet. Aan de andere kant kunnen wij u goed begrijpen dat u uw gezelschap niet in mindere sfeer wil brengen. Onze excuses hiervoor. We willen u graag bedanken voor uw terugkoppeling. We waarderen het zeer. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Wederom lekker gegeten in de asian lounge. Service is goed en snel.
Eten is van een goede kwaliteit.
Ook leuk met kleine kinderen.
Hartelijk bedankt voor uw recensie op Iens.nl. Het doet ons zeer goed om te lezen dat onze Sushi Asian lounge u wederom goed is bevallen. We doen ons uiterste best om uw volgende bezoek weer een geslaagde avond ervan te maken. En de jonge metgezellen zijn uiteraard altijd welkom :) Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Frank3702 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eten is prima. Helaas wel de laatste keer dat wij zijn geweest vandaag. Zaterdag blijkbaar te druk om logistiek goed te laten verlopen. Zeker 4 gerechten niet ontvangen, zeer lamg koeten wachten en kregen vervolgens 1-2 gerechtjes per keer. Aangegeven bij het afrekenen maar helaas lwam er geen reactie, was men blijkbaar niet gewend. Jammer.
Graag willen we u bedanken voor het schrijven van een recensie op Iens.nl. We vinden erg jammer om te lezen dat jullie vandaag de laatste keer om bij ons te komen eten. Vandaag is het zeer extreem druk geweest, dat ons keukenpersoneel meer tijd nodig heeft om de gerechten klaar te maken. Helaas kwamen de warme broodjes net een minuut te laat. Na het afrekenen was het geen probleem om de broodjes mee te nemen en we hebben daarna onze excuses u aangeboden omdat het alles iets langer duurder. We weten zeker dat het personeel iedereen een fijne avond had willen bezorgen. Wellicht dar u ons een kans wilt geven om buiten de zeer drukke zaterdagen langs te komen. Met vriendelijke groeten, team China Palace Zwolle
Lynda V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Prima traditioneel Chinees restaurant. Het eten was uitstekend, goed van smaak en vers bereid. De bediening was vriendelijk en heel attent.
Graag willen we u bedanken voor het schrijven van uw recensie op Iens.nl. Het doet ons zeer goed om te lezen dat ons Chinees restaurant u goed heeft bevallen. Onze bediening van de Chinese afdeling is heel erg blij met de hoge waardering voor de service. Bedankt voor de compliment, we waarderen het zeer. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle.
Familiehorst .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Wederom weer heerlijk gegeten, heerlijke verse sushi.
Echter wel jammer dat we in de eendeborstfilet een stukje plastic vonden.
Hierop werd gereageerd door de eigenaar: dat kan gebeuren, ik zal het doorgeven.
Verder geen excuses gehad. Mijn inziens had dit gecompenseerd kunnen door een drankje o.i.d. aan te bieden.
Verder een goed restaurant !!!

Graag willen wij bedanken voor het schrijven van uw recensie op Iens.nl. Ieder vorm van feedback waarderen we het zeer. Het doet ons ook zeer goed om te lezen dat u wederom bij ons heerlijk heeft gegeten, vooral de sushi bij u goed in smaak is gevallen. Wat betreft de klacht over de eendenborstfilet hebben we gezamenlijk via Couverts.nl afgehandeld. We vinden het ook jammer dat we het op deze site weer lezen. Met vriendelijke groeten, China Palace Zwolle
Marc-F .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Wij eten hier redelijk vaak en met een reden; de sushi is heerlijk en altijd vers, de bediening zeer vriendelijk en supersnel. Daarnaast een prettige ambiance en gratis parkeren voor de deur.
Heerlijk om uitgebreid te tafelen of snel TOP te eten!

Tip: probeer ook eens de pak tsoi-groenten en de lekkere kip-dumplings...
Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw recensie op Iens.nl. Het doet ons zeer goed om te lezen dat onze Asian Lounge u nog telkens weer goed bevalt. We doen uiterste best bij uw volgende bezoek weer een geslaagde avond ervan te maken. Zeer bedankt voor uw mooie compliment. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
JP050 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Meerdere keren sushi (all you can eat) in diverse steden geprobeerd. Telkens is onze conclusie dat China Palace in Zwolle veruit onze favoriet is. Hier komen wij dan ook regelmatig.

Het eten is natuurlijk het belangrijkste en dit smaakt heerlijk. Veel keuze voor zowel vis- als vleeseters als ook voor vegetariers. Enkele van onze favoriete gerechten zijn de ossehaasblokjes en de groente.

Daarnaast vinden wij de bediening vriendelijk en is er voldoende gratis parkeergelegenheid voor het restaurant.

Wat erg plezierig is, is dat er geen limiet in uren is qua eten. Vaak in all you can eat restaurants mag je een uur of 2 a 3 eten. Dat hier geen beperking is, maakt het allemaal zoveel relaxter.
Allereerst hartelijk bedankt voor uw mooie recensie, die u op Iens.nl heeft geschreven. Wij zijn altijd blij als gasten ervaringen bij ons delen met anderen. Het doet ons zeer goed om te lezen dat onze Asian Sushi Lounge één van de favouriete plek om Sushi te eten. Naast de Sushi zijn de ossenhaasblokjes één van de topper uit onze kaart. Uw compliment over de bediening hebben we met de team gedeeld, Ze waarderen het zeer. Nogmaals bedankt voor uw mooie beoordeling en we kijken er graag naar uit u weer te zien. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Prima restaurant. Twee maal eerder geweest. Alleen liet de bediening het ditmaal afweten toen er 5 bekenden van de eigenaar binnen kwamen en er voor ons geen aandacht meer was. Er werd zelf niet meer gevraagd of we nog iets wilden gebruiken. Zeer onprofessioneel! Jammer.
Dag gerritsteven, we waarderen zeer dat u een recensie heeft geschreven op Iens.nl. Het spijt ons zeer om te lezen dat de bediening heeft zich laten afweten na de komst van de 5 bekenden. We hebben de desbetreffende medewerker aangesproken (niet de eigenaar, want hij is momenteel nog op vakantie). We geven u groot gelijk dat dit zeer onprofessioneel is, we bieden u hier excuses voor. Met vriendelijke groeten, China Palace Zwolle
MLRaalte .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Wij komen hier regelmatig. Het eten is top en de bediening is zeer vriendelijk. Gevarieerde kaart, de appel-paling-rol en lamskotelet zijn aanraders. Op zaterdag is het er erg druk en is het verstandig eerst te reserveren. Ook handig: voldoende gratis parkeerruimte voor het restaurant!
Hartelijk bedankt voor uw mooie review! We vinden erg fijn om te lezen dat onze Asian Sushi Lounge u erg goed bevalt. We waarderen het zeer. De Green Apple Unagi Roll en de lamskotelet zijn daadwerkelijk de toppers, want ze staan in de favoriete top 15. Tot snel weer. Met vriendelijke groeten, China Palace Zwolle.
Amber B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Al meerdere keren gegeten in dit restaurant en het is elke keer weer goed! Goed en lekker eten en vriendelijk personeel. Bovendien kun je er lekker rustig zitten.
Een leuk detail: wanneer je uitgegeten bent krijg je een nat warm handdoekje om je handen mee schoon te maken
Erg bedankt voor uw mooie compliment! Het doet ons goed om te lezen dat uw iedere bezoek bij onze Japanse Lounge goed is bevallen. Het warme handdoekje aan het einde wordt vaak zeer gewaardeerd; een frisse afsluiting van een avondje uiteten :)
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Heerlijke sushi! Lamsbout en rundvleesgerecht is ook zeker een aanrader!
Kindvriendelijk. Sterker nog, het lievelingsrestaurant van onze kinderen van 8 en 6 jaar
Erg bedankt voor het schrijven van een recensie. Sushi, lamskotelet en ossenhaas zijn ook de topgerechten, die vaak worden besteld. Het doet ons ook zeer goed dat wij het lievelingsrestaurant van uw kinderen zijn :)
Harco W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Prima gegeten in het Japanse gedeelte. Ruime keus uit zowel o.a. sushi maar ook vlees/vis van teppan yaki. Smaakte bijna allemaal heel goed. Bediening kan wel iets attenter, soms werden de bakjes op de tafel 'gesmeten'.
Allereerst willen we u bedanken voor het schrijven van uw recensie. Het doet ons goed om te lezen dat het Japanse gedeeelte u goed heeft bevallen. Door de zeer drukke carnaval/valentijnsdag heeft het helaas invloed op de bediening, die minder attent was gepresteerd. Maar we weten zeker dat ons personeel iedereen een fijne avond had willen bezorgen. We vinden het spijtig dat u ervaart dat de gerechten op de tafel worden gesmeten. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, China Palace Zwolle

Reactie van proever:

Dank voor de reactie op onze recensie. We zijn inmiddels weer een keer wezen eten, nu op een rustiger moment, en met de kinderen. En deze avond was het eten wederom prima, en viel er niets op de bediening aan te merken.
YolandeH .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Vanavond voor de 4de keer bij China Palace gegeten in het Japanse gedeelte. Wederom erg goed! De vernieuwde kaart is erg uitgebreid en er is voor iedereen wat wils, ook de niet sushi liefhebber kan hier heerlijk eten. We werden zoals alle keren vriendelijk begroet en naar onze tafel gebracht, speciaal om een van de ronde tafels met bank gevraagd wat ideaal is met kleine kinderen en de tafel stond al helemaal klaar voor ons. Er werd meteen bestek en bakjes voor de kinderen gebracht. De huiswijn is een lekkere wijn die goed wegdrinkt. Alle gerechten waren van zeer goede kwaliteit. Mijn ouders die uit de buurt van Amersfoort komen vonden het de trip naar Zwolle zeer waard. Mijn dochtertje van 3,5 jaar mocht mee zelf haar ijsje uitkiezen en vond dat geweldig, nog nooit zo blij gezien met een ijsje :). Mijn vader (opa) was jarig en dat hadden ze opgepikt. Toen hij ging afrekenen kreeg hij een kadootje, doos bonbons met mooie stokjes! Voor opa werd erbij gezegd. Wat attent dat maak je niet vaak meer mee! Dat maakte onze avond nog beter dan hij al was! We komen dus zeker weer terug.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Afgelopen zaterdag heb ik hier gegeten, bij bovenkomst worden we vriendelijk begroet door het personeel dat ons na onze tafel leidt. Na een duidelijk uitleg gaan wij van start en al snel volgen de gerechten. Ik zie dat er een ruime keus aan verschillende gerechten zijn ook voor de niet sushi liefhebbers onder ons. De kwaliteit en de versheid van de sushi is subliem. Heb in verschillende sushi restaurant gegeten in Zwolle maar die kunnen hier niet aan tippen. Echt een aanrader!! Ook hebben ze hier leuke, vriendelijke dames in de bediening. Die het ons echt na de probeert te maken en ook met ons meedenken en aanraden welke gerechten we echt moeten proeven. Kortom het was een geweldige ervaring, we voelden ons erg op ons gemak gesteld. De inrichting was warm en huiselijk, we komen hier snel weer eten.
J P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Heb na vaak gedineerd te hebben bij de chinees is gekozen voor het japanse gedeelte. Bij aankomst werd ik al vriendelijk begroet door het vriendelijke personeel. Wij werden naar onze tafel gebracht en er werd goed uitgelegd hoe het systeem werkte met de gerechten enz. We hebben de hele avond ontzettend genoten van het vriendelijke en leuke personeel en het heerlijke eten. Het restaurant ziet er mooi en schoon uit, het eten en drinken kwam snel en de bediening was top. Al met al een super leuke avond gehad. Iedereen zo zijn mening maar naar onze mening serveert china palace de beste sushi
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Gekozen voor het Japanse gedeelte, Neen we hebben niet gereserveerd.
We worden als onaangekondigde gasten naar de tafel geleid. An passant wordt er nog een bakje gekonfijte gember en wasibisaus mee genomen en op tafel gekwakt.
Nog voordat we zitten wordt gevraag wat we willen drinken. Mag ik eerst even gaan zitten aub?
Geërgerd loopt de serveerster weg. Binnen 5 minuten komt een andere serveerster nog maar eens een poging wagen. Heeft u ook een wijnkaart? Met een blijk van 5 dagen onweer verdwijnt ook deze dame.
We kunnen uit de zeer summiere wijnkaart (met belachelijke prijzen overigens) geen keuze maken.
De witte huiswijn dan maar, gelukkig wordt er nog wel gevraagd of we droge of zoete wijn willen hebben.
De kaart kunnen we vinden in een vies en plakkerig plastic bakje. We moeten zelf maar aankruisen op een velletje (dat is blijkbaar het systeem), maximaal 10 gerechtjes per keer!
De pen die we uit het vieze bakje moeten graaien is vies en doet het niet. De serveerster staat erbij en komt niet in actie.
Wat dacht u van een nieuwe pen?
Na we enkele gerechtjes aangekruist te hebben komt serveerster nr. 3 het eten op tafel gooien. Wat een ongemanierdheid. Ik wil weg, maar tafelgenote maant mij tot blijven zitten.
Onbeschoftheid te top. Natuurlijk vind ik er de eetstokjes. Uit dwarsigheid wil ik een gewoon bestek. Eten met de stokjes zou mijn verblijf hier onnodig rekken. Het bestek ik smerig, water vlekken.
Ik adviseer iedereen om deze ballentent gewoon links te laten liggen. De irritatie over de bediening is zo groot dat dit ten koste gaat van het daadwerkelijk kunnen genieten van het eten. Ik verdenk ze overigens ernstig van het gebruik van een krachtige magnetron.
Dat was eens maar nooit meer.
Graag willen we u bedanken voor uw recensie. We waarderen feedback zeer. Helaas was uw avond helemaal niet naar uw wens was geweest. Excuses hiervoor. We nodigen u uit om eens een kijkje te nemen in onze open keuken om verdenking weg te nemen. Uw review wordt in behandeling genomen. Nogmaals bedankt

Reactie van proever:

Wat een nietszeggend en slap excuses verhaaltje. Blijkbaar neemt China Palace niet eens de moeite om de recensie werkelijk te lezen. Er wordt excuses aangeboden gevolgd door een uitnodiging naar de keuken. De recensie beschrijft de beroerde en zeer klant onvriendelijke bediening.
Wboss .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Na zeer goede ervaringen in het Japanse sushi restaurant nu maar weer eens gekozen voor een eenvoudige Chinese afhaalmaaltijd: : Nasi Rames speciaal, Bami Rames speciaal en kleine extra portie Babi Pangang. Dat viel enorm tegen! Wat een slechte kwaliteit eten; er zat echt niets lekkers bij. De kippenpoot en saté vlees waren droog en smakeloos en leken wel gekookt. De Babi Pangang was niet lekker, er zat eigenlijk geen smaak aan. De kroepoek die er standaard bij zit, was zacht en taai. Dat doen we dus niet weer.