China Palace

Arnhemsestraatweg 68 6991 JG Rheden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China Palace

Adam188 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Wilden even snel wat eten maar niet te ver . Daarom China palace nieuwe stijl eens proberen .was leuk moderne inrichting , een leuk menu met kleine hapjes , net als shabu shabu , zeer vlotte babbel bediening, huiswijn is ook goed kortom :aanrader en aanwinst voor de buurt . Oubollige Chinees is voorbij
Stjon .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een beetje trage service. We kwamen binnen en werd wel meteen een tafel aangewezen. Na 15min wachten, ben ik maar gaan kijken of we nog een menukaart konden krijgen. De ober dacht dat we voor het lopend buffet kwamen. Ik zei we komen voor de eerste keer hier en kennen het concept niet. Uiteindelijk wel goed wegwijs gemaakt want je kon blijkbaar naast het lopend buffet ook uit de normale menukaart kiezen. Verder goed gegeten voor een hele goedkope prijs! (vooral als het onbeperkt is en vergeleken met het centrum natuurlijk).
Han N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Nooit meer, ruim een half uur moeten wachten op een bord patat voor de jongste, en dan een buffet treffen wat voor de helft leeg is, of bijna leeg, en ook niet meer bijgevuld lijkt te gaan worden...
En wat er nog op het buffet stond was uitgedroogd en niet meer lekker...
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Ieder jaar rond deze tijd eten een keer hier.In ons gezelschap bevinden zich dan ook 2 verstandelijk en lichamelijk gehandicapten wiens verjaardagen we dan op deze manier vieren.Ze verheugen zich daar altijd erg op.Bij reservering vooraf meld ik dat altijd en verzoek dan om een rustige tafel want hun eetmanieren zouden andere gasten eventueel kunnen storen.
We worden altijd zeer hartelijk ontvangen en goed geplaceerd, onze mede-gasten genieten volop van de kippen- en championsoep, de nasi rames speciaal en de bami speciaal en ons smaakte de fou yong hai en de tjaptjoy prima en ook het dessert, altijd een lekker ijsje en/of sorbet gaat er goed in.
Concluderend kan ik zeer tevreden zijn over dit gastheerschap en de bijbehorende service en het nodige geduld.
David B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Kort na 18.00 op een doordeweekse dag, bij donker, onaangenaam weer ga ik binnen bij China Palace ... waar ik voor het laatst (onder andere eigenaren) meer dan 20 jaar geleden heb gegeten.
Wat me meteen opvalt, is de warmte van het onthaal, de rustige sfeer (perfect Feng Shui!), de harmonie in de aankleding, de ruimte tussen de tafels, en overal is er licht. Alles ziet er keurig netjes en schoon uit.
De bediening is vlot, zorgvuldig, vriendelijk en bekwaam.
Mijn maaltijd - een stoofpot met tofu en groenten + vegetarische mihoen, allemaal zonder Ve-Tsin - is goed gevuld en smaakt voortreffelijk.
De prijs - €15 - is iets aan de hoge kant voor zo'n gerecht en met een extra €2,50 voor de mihoen is het een tikkeltje prijzig doch zeker waar voor het geld, vooral omdat het voedsel van een prima kwaliteit is.
Ik ga nu geen 20+ jaar weer wachten om hier nog eens te eten!
N.B. De wc's zijn fris, schoon, licht en prima voorzien. Alleen een van de twee wastafels is opgelapt en zou beter vervangen kunnen worden.
Smuller78 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Wat een teleurstelling! Zulke goede recensies en zelfs een van de duurste rijsttafels besteld, maar het was gewoon niet lekker. Had nog trek maar heb mijn bord niet leeg gegeten. Weinig smaak. Alles lijkt op elkaar doordat vooral met zout en suiker wordt gewerkt. Amper groente ook trouwens. De reactie "had het even eerder aangegeven, dan hadden we iets anders kunnen maken" was nog wel netjes, maar als zoveel gerechten in een rijsttafel niet smaken heeft dat weinig zin. Met €28 per persoon is de prijs/kwaliteitverhouding ronduit slecht.
Jo W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Hebben voor het eerst kennis gemaakt met het buffet voor 15 Euro. Was bijzonder lekker en smakelijk. Ikzelf had babi pangang, garnalen, speenvarken en nassi op mijn bord. Ik heb gesmuld! Mijn vrouw was zeer te spreken over de verse groenten.
Kortom: Een aanrader, dit restaurant.
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Wat je ook eet van de kaart of het buffet het is heerlijk.
Wij komen er regelmatig en bediening is altijd vriendelijk.
Hele fijne mensen en zeker lekker eten.
Lekkereeter1 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
We hebben met 20 mensen gegeten. Erg vriendelijk personeel bij boeking en eten. We hebben voor 13,50 een goed en vers buffet gehad. Personeel zorgde steeds dat het buffet er verzorgd uit bleef zien. Kwaliteit/prijs verhouding uitstekend. Inrichting is verzorgd, eenvoudig met veel licht door vele ramen. Veel parkeergelegenheid en rolstoelvriendelijk.
Jankieman .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Ik heb lekker gegeten. Heerlijke maatijd met rundvlees en geweldig smakelijke nasi. De bediening was uitermate hulpvaardig en het interieuer van het restaurant was heel gezellig. Er werd zelf rekening gehouden met mijn tafelgenoot die iets vegatarisch wilde wat niet op de kaart stond. Er werd een aangepaste maaltijd geserveerd met garnaaltjes en heerlijke Mihoen. Dit is echt een van de beste chinezen van Nederland !!
Veilingmeesteres .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Met zijn tweeen voor het eerst bij China Palace gegeten tijdens ons verblijf in aangrenzend Sandton Hotel De Roskam. Het restaurant is ruim van opgezet en ademt een warme sfeer. Vriendelijk onthaal en bediening! Overheerlijke mihoen Singapore gegeten, op mijn verzoek vegetarisch geserveerd...geen moeite teveel en het eten stond in no time op tafel. Niet duur...aanrader!
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Leuke sfeer, lekker licht en open met veel ramen. We hadden rijsttafel Peking met lekkere pittige soep vooraf, krokante dim sum tussendoor en een variatie van ossenhaas, garnalen, eend en vis als hoofd. Zeer smakelijk, vooral de ossenhaas met zwarte bonen saus! Tip: in weekenden bieden ze hier warm en koud buffet voor 13,50! Goede prijs voor prima kwaliteit.