China Palace

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant China Palace

Henk T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We zijn op een zondag bij China Palace geweest, niet wetende dat het dan een lopend buffet is. Maar daar over niets dan goed. De ontvangst was bijzonder hartelijk, en de bediening was zeer attent met het weghalen van het gebruikte serviesgoed. Aandacht of iemand nog wat wilde drinken was matig, zelfs als je de chef vertelde wat je nog wilde drinken kwam het niet. De gerechten waren goed maar ook niet meer dan dat. Als je ziet dat er op Iens een 8,7 gescoord wordt verwacht je meer. Het was goed maar niet bijzonder. De prijs- kwaliteitsverhouding was goed, maar we zullen er zeker niet regelmatig gebruik van maken.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Fijn restaurant om eten te halen of bezorgen.
Wij eten hier regelmatig in de weekenden . Het buffet is heel erg goed.geen enorme grote zalen, maar gezellig.

Mooie locatie met voldoende parkeerruimte.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
was wat ik ervan verwacht had.
erg lekker en ruim voldoende.
we waren met z'n vieren.
3x Indische rijsttafel en mijn dochter had een kindermenu.
Alles werd correct gebracht.
Het was voor het eerst dat ik a la carte had besteld.
maar het is zeker voor herhaling vatbaar.
Rhodé Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wij hebben hier zojuist gegeten met een Social Deal bon. Heerlijk! Voor iedereen wat, met alle soorten diëten.
Veel keuze uit eten; er was zelfs sushi, hoewel die niet de kwaliteit heeft van de sushi in een echt sushi restaurant, maar dat mag je ook niet verwachten gezien het restaurant nog velen andere soorten gerechten hebben (gebakken vis, groentes, wok, salade, chocoladefontein, minitompouce, frituur, fruit, chinees en ga zo maar door). Je gaat hier heen omdat je het leuk vind nieuwe dingen te proeven of lekker onbeperkt te dineren zoals wij deden. Heerlijk, en zonder tijdslimiet.
Service was goed, de bediening werkte hard. Steeds weer nieuwe borden bij een ander gerecht. Decor vond ik leuk, maar je moet er wel van houden. Chinese sfeer en een indoor watertje met vissen en een schildpad.
De prijs voor ons zeer voordelig gezien de bon die we hadden. Echter zonder bon kun je er in het weekend onbeperkt eten voor 21,50 en kinderen tot en met 10 voor 12,5. Wat mij betreft; nog steeds voordelig. Ik ben enthousiast over dit restaurant en ga hier waarschijnlijk nogmaals heen.
gejo.clemens .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gisterenavond van het buffet gegeten van Socialdeal. Heerlijke sushi vooraf (keuze wel wat beperkt) en vervolgens zalm van de Teppan yaki. Ook prima gebakken en de (vegetarische) mihoen was ook al prima. Daarna de gamba's geprobeerd van de hotplate (we zijn niet zo van de wok dus dat hebben we niet geprobeerd). En ook die gamba's weer goed gebakken! Daarnaast was er nog een Chinees buffet, maar voor ons was het al voldoende. Wel even de nagerechten bar genuttigd (vruchten, zoetigheden en div. soorten lekker ijs al of niet met slagroom).
Het personeel was geweldig. De gebruikte borden werden steeds snel van tafel afgeruimd zodat het geen bende werd. Daar kunnen veel andere buffetten een voorbeeld aan nemen.
De entourage is standaard Chinees. En zeker schoon en netjes.
Wij gaan nog wel eens terug!
Frankieboy001 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
gisteren hier gegeten. Ik moet zeggen we hebben lekker gegegeten in een gemoedelijk restaurant. Verwacht geen hoogstandjes maar wel lekkere en goede standaard Chinese gerechten. En voor de Thaise kip (bij de Chinees) zou ik zo terug gaan. En over het bedienend personeel alleen maar lof
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gewoon heel aardige mensen die er al jaren heel hard werken voor ook hun boterham, produkten zijn vers en van goede kwaliteit, de keuze is ruim en voldoende, gezien vorige recenties zijn er altijd mensen die denken dat ze alleen op de wereld zijn en dat alles maar aan hun verwachtingen moet voldoen voor de allerlaagste prijs, mijn advies aan deze over het paard getilde zuinige kwallen, ga lekker zelf thuis chinees koken, misschien is dat wel helemaal niet te vreten, als je tenminste het fornuis nog aangestoken krijgt, zulke juppen zouden niet eens meer binnen gelaten moeten worden.
Silko B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Gisteren avond hier terecht gekomen middels een actie van Social Deal! Echt een topper, goed eten, gevarieerd buffet, alles kersvers, heet en zeer smaakvol. Personeel super vriendelijk en voorkomend. Echt een aanrader !!!
Super bedankt voor de super recensie. Erg leuk om te horen dat alles naar wens was. Graag tot ziens. Vriendelijke groeten en fijne dagen toegewenst.
Iens55 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Normaal plaats ik niet snel een reactie maar na het lezen van de recensie van risingbullit moest ik toch even reageren. Ik erger me enorm aan mensen die uit onwetendheid een restaurant compleet af kraken, tot aan het onbeschofte af. Bij geen enkele deal bij geen enkel restaurant zijn de drankjes inbegrepen, dat had deze persoon kunnen weten als hij of zij zich had voorgelicht. Hoezo geen keus aan eten, er is een enorm keus aan verschillende soorten vlees, vis, groenten enz. En ja als het druk is zal je even moeten wachten,maar dat is overal. Ik haal hier vaak eten en dit is altijd goed en lekker. Het personeel is vriendelijk en hardwerkend en verdienen zeker niet zo' n nare recensie. Ik blijf terugkomen!!
U haalt de woorden uit mijn mond. Om toch nogmaals even toe te lichten, er staat inderdaad nergens aangegeven bij onze deal dat het inclusief drinken is, ook wel de zogeheten All in dining oftewel all-inclusive dining. Er wordt duidelijke weergegeven All You can eat. Bedankt voor uw recensie en zien uw graag weer. Met vriendelijke groeten China Palace
Gerrie T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Leuk die Chinese tapas. Geen grote bak met één smaak, maar echt onbeberkt eten van allerhande gerechten. Een niet een onpersoonlijke lijst die je in moet vullen, maar een ober die opneemt en bedient. Geen super bijzondere gerechten, maar gewoon goed.
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Afwijkend t.o.v. de andere Chinees restaurants vanwege het buffet systeem die ze gebruiken (dus geen wokken). Maar ook hier moet je geen culinaire wonderen verwachten. Echter het personeel is uiterst voorkomend en niet opdringerig met drankjes. Ook de aankleding is wel apart gedaan: heel veel Chinese kunsten, wand aankleding, prullaria, bamboo, tapijten, palen, etc. etc. de een vindt dit misschien overdreven, de ander vindt het helemaal geweldig. Maar het gaat uiteindelijk om de gezelligheid en het eten. En het eten is gewoon weg goed en lekker. Wordt regelmatig aangevuld met verse gemaakte produkten. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed en wat je van een goede Chinees zou verwachten.
Bedankt voor de leuke reactie. Sinds 2015 is ons buffet vernieuwd en heeft nu wel wokken erbij. Dus kom gauw is beleven.