China Palace

De Beurs 53 3823 GA Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China Palace

Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Mijn zoon was jarig en is gek op dit eten, dus met z'n 5-en hier gereserveerd. Het eten was weer erg lekker. Lekkere kleine gerechtjes en genoeg keuze om lekker af te wisselen. Vlotte en vriendelijke bediening. Alleen tegen een uur of 21.00 uur begon een dame ven de bediening nogal gestresst rond te rennen en het leek wel of ze ons weg wilde hebben. Heel gehaast werden de lege bordjes afgehaald en de laatste gerechtjes gebracht en werd er ook niet meer gevraagd of je nog wat wilde drinken. Ik had het idee dat we snel de laatste gerechtjes achterover moest gooien, voelde me erg gehaast. Dit was jammer, nog niet eerder meegemaakt hier.
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Niet daar gegeten. Afgehaald. Ik was blij verrast dat de Indische Rijsttafel een betere smaak heeft dan de doorsnee Chinees.
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteren overheerlijk gegeten. Veel meer dan alleen sushi. Buikspek en eend zijn
aanraders. Genieten. Fijne sfeer en erg vriendelijk en snel personeel.
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super goed gegeten. Wij hebben gebruik gemaakt van de huis-, tuin en keukenkaart. Het reguliere Chinese eten. De prijs is prima en de kwaliteit super goed. Zeker beter dan de doorsnee afhaal. Kan absoluut geen teleurstelling zijn. De ambiance is modern en het personeel super vriendelijk, verzorgd en aangenaam. De porties zijn niet overdreven groot, maar dat vind ik in deze zeker niet storend. Ik zeg: doen!
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Nou hier maar eens wezen eten. Het was er druk dus even zoeken naar een tafeltje, helaas een beetje uit het zicht van de bediening maar goed . Eerste drankjes en uitleg volgden snel, ook de eerste ronde wordt snel op en meegenomen. Nog een keertje naar voren gelopen om de beloofde stokjes met elastiek te halen (2x om gevraagd). Als eerste geserveerd een pasteitje van het huis, een prijswinnaar volgens de bediening, wat erin zat geen idee en werdt ook niet verteld,.....? De twee de gang liet zeker een half uur op zich wachten, bediening loopt Vaal langs maar er gaat geen lampje branden. En ja hoor het wordt toch opgemerkt, drankje van huis en excusses, waren er eingelijk al klaar mee. 2e ronde en de daarop volgende rondes volgende snel op elkaar. Kwaliteit is doorsnee, niet bovennatuurlijks. Gerechten met eend wordt wel gesneden geserveerd maar niet goed doorgesneden en dus niet te hanteren met stokjes, jammerlijk. Smaken zijn verder goed doch wat vlak. Bediening heeft moeite met drukte, Mede omdat er een afhaal geheelte bij het restaurant inzit. Menukaarten zijn echt aan vervanging toe, vies en versleten, kan echt niet. Voor ons niet weer, zijn zeker betere in de omgeving.
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heel fijn restaurant! Moderne, stemmige inrichting. Voldoende ruimte tussen de tafels. Vriendelijke bediening. All you can eat gerechten waren erg lekker, zowel de sushi's als de Chinese gerechten. Muziek stond zacht, dus ongestoord praten. Kunnen we zeker nog een keer doen.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gezien de hoge iens recensies voor dit restaurant, en het feit dat we weer eens trek in sushi hadden naar amersfoort getogen. Echter dit is dus GEEN sushi restaurant. Men serveert enkele sushi gerechten maar veel meer typische Chinese gerechten. Deze zijn verder prima op smaak, al wordt wel redelijk vaak eea in de frituur bereidt (pasteitjes? Sathe?) de bestelde sushi was redelijk maar niet te vergelijken met een goede Japanse sushitent. Inrichting is netjes en ziet er redelijk nieuw en modern uit. Prima chinees voor de inwoners van deze wijk in Amersfoort en als u in de buurt kunt u er zeker langs gaan, maar zou er niet voor omrijden.
Des1968 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Echt niet lekker. De kwaliteit van het eten is er de afgelopen jaren sterk op achteruit gegaan. Vroeger erg goed, maar ik ga er niet meer heen omdat ik het eten slecht vind.
Veel vet aan 'mager' vlees, niet krokant gebakken, waterige saus, niet helemaal gaar.
Jammer! (afhaal)
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Vanavond voor de tweede keer in korte tijd bij China Palace gegeten. Net als vorige keer was het eten weer heerlijk. De hapjes smaken niet allemaal hetzelfde, zoals wel het geval op veel andere plekken, en er is voor ieder wat wils. De sfeer in het restaurant is heel aangenaam, ondanks het concept voelt het absoluut niet als een 'vreetschuur'. Het is kleinschalig en er hangt een fijne sfeer. Het personeel is ontzettend vriendelijk en begripvol. Wij hadden in ons gezelschap iemand die zich door omstandigheden niet goed voelde. Deze persoon heeft weinig gegeten en een ander uit het gezelschap heeft deze persoon thuis gebracht. Toen hij terugkwam was zijn bier lauw geworden en kreeg hij een nieuw glas van het huis. Ook voor de persoon die naar huis is geggaan werd een ander tarief gehanteerd. Een van de dames uit ons gezelschap was jarig en kreeg een presentje. Wat een geweldige service! Al met al hebben wij mede dankzij de begripvolle medewerkers een hele fijne avond gehad.  Hiervoor hartelijk dank namens ons allemaal, wij komen zeker nogmaals terug!
Sophia K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016

In juli zijn wij sinds een langere tijd weer wezen eten bij China Palace. We zijn al meerdere malen eerder geweest vanuit Lelystad. Dat stuk ervoor rijden deden we altijd met plezier omdat we het meer dan waard vonden.

Tot gister. Ik kan het ook niet precies benoemen. De gerechten waren kleinere porties dan we gewend waren vooral de sushi's vonden we qua formaat echt minimaal. Wat er qua gerechten echt uitsprong qua smaak vonden wij de sateh, de eendengerechtjes en het krokante nestje met kip. De gebakken zalm was erg droog net als de paar stukjes erg droog gebakken ossenhaas met romige witte wijnsaus. Het eten gaf me, in tegenstelling tot eerdere keren, geen wauw gevoel meer. De bediening was vlot en oplettend.

Nogmaals, we hebben best lekker gegeten en als we in de buurt zijn gaan we er vast nog wel eens eten. Maar er speciaal voor rijden dat doen we niet meer want in onze ogen onderscheiden de gerechtjes zich niet meer. Echt heel erg jammer.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
We hebben hier wel eens afgehaald (wat erg lekker is), maar na de vernieuwing, nooit meer in het restaurant gegeten. Ze hebben nu het " all you can eat " principe en we dachten meteen, jammer... Aangezien de meeste van dit soort restaurants niet geweldig zijn. Maar dit is echt een aanrader. Echt veel eigentijdse en originele gerechtjes. Veruit het beste " All you can eat " restaurant van Amersfoort. Zeker voor herhaling vatbaar. Oh, en niet te vergeten, super vriendelijk personeel.
Niek J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Echt hele goede kwaliteit! Zowel halen als eten en bezorgen. Jim maakt er een feestje van! Hele diverse gerechten, Chinees, Japans, Indisch en heerlijke wijntjes.
Coen N.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Een aangename verrassing! Heerlijk eten en erg vriendelijk personeel. De beef cubes (ossenhaas in witte wijn saus) en de gegrilde eend met Thaise saus zijn absoluut een aanrader!
David B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
We komen uit verschillende richtingen en kiezen om elkaar in Amersfoort te ontmoeten voor het diner.
Aziatisch? Goed idee!
Zo komen we uit op China Palace, met twee voordelen: dicht bij de snelwegen én met ‘plenty’ gratis parkeren voor de deur.
De buitenkant is heel gewoon, waardoor het elegant ingerichte en ruim opgezette interieur des te charmanter overkomt.
Na vriendelijk te zijn begroet door een van de medewerksters mag ik plaatsnemen en – met een pot thee – op mijn disgenoot wachten.
Het restaurant heeft een ‘all you can eat’-concept (max. 5x3 gerechtjes voor zo’n €23,50) met de bedoeling dat iedereen aan dezelfde tafel daar gebruik van maakt.
Doordat ik vegetarisch eet en de keus aan vegetarische gerechtjes betrekkelijk beperkt is, mag ik bij wijze van coulance van de kaart kiezen. Hoewel beknopt, staat mijn lievelingsgerecht op deze kaart: ‘Lo Hon Tchai’ (verschillende manieren van schrijven) voor €13,50. Ik krijg een grote kom vers gewokte groenten met tofu en een pot met rijst. Heerlijk!
Mijn vriend ‘fietst’ door zijn vele gerechtjes, van sushi tot edamame, van grote garnalen in tempura tot Peking eend, met diverse opmerkingen zoals ‘lekker’, ‘matig’, ‘o, ze hebben óók friet gebakken in deze olie’.
Het personeel is vriendelijk en attent, de bediening snel en efficiënt.
De inrichting, zoals al genoemd, is elegant: predominant grijs met kleuraccenten. De wc’s zijn even elegant ingericht, met – wat ik zelf enorm waardeer – kleine échte handdoekjes.
De achtergrondmuziek is op een redelijk (dus niet storend) niveau, maar de keuze van muziek mag beter afgestemd zijn op het type en de stijl van het restaurant.
Nanja V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten is heel vers en gevarieerd, de sushi is goed en de kaart biedt veel keuze. De bediening was correct en vriendelijk, de gastvrouw was hartelijk. We hadden gevraagd om een rustig tafeltje en dat kregen we ook. Zou hier zeker terugkomen.
rob562 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Prima ervaring. Eerste keer hier en komen zeker terug. All-you-can-eat concept met talloze (kleine/grotere) gerechtjes die je per 3 stuks (per persoon) bestelt en dan na enkele minuten warm en vers worden geserveerd.
Bediening attent, zeer correct
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Wat eet je hier ongelovelijk lekker! Zelfs met de verhuizing meer naar het oosten, blijven we hier terugkomen. Mooie beheerste porties, allemaal top op smaak. Probeer vooral de eend, die zo mooi gegaard is. Ik ben een grote fan!
Sophia K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Toen de "vorige" kaart er nog was hebben we heel regelmatig gegeten in dit restaurant. Maar op een gegeven moment waren we uitgekeken op de kaart waardoor we een poosje niet geweest zijn. Gelukkig hebben ze inmiddels een nieuwe kaart die we graag wilden uitproberen. Ik kan kort zijn over het eten. Er zijn nieuwe lekkere gerechten bijgekomen die onveranderd van hoge kwaliteit zijn. Er hangt een prettige sfeer en de bediening is goed. We komen er graag (vanuit Lelystad, dus dat zegt wel iets) en gaan gauw weer om de kaart verder te ontdekken.
DigiDennis .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Heerlijk gegeten, rustige sfeer, mooie en moderne inrichting van het restaurant. Duidelijke uitleg van het concept en vriendelijk personeel.
De gerechten zijn erg gevarieerd, ook met Chinese specialiteiten, waardoor het toch weer anders is dan alleen Japans (wat ook aanwezig was). Al met al een aanrader!
Ossenhaas (Hei Jiao Niu) en Zalm Teriyaki was bijvoorbeeld erg lekker.
Zelfs nagerechten met een Chinese touch. Voorbeeld lychee ijs mét lychees was heerlijk & subtiel. (Over het algemeen worden er geen nagerechten geserveerd in China heb ik begrepen, dus dan is dit een leuke knipoog!). Dankjewel!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Niet eens met vorige beoordelaar. Systeem had idd beter uitgelegd kunnen worden, maar bediening is naar onze ervaring heel behulpzaam als je je vraag voorlegt. Eten is super lekker, kent veel variatie en alle porties zijn ruim voldoende. We hebben gemerkt dat als je iets meer specifiek qua smaak wilt ontdekken, de chef daar heel veel plezier in heeft en er veel aandacht aan zowel gerecht als uitleg is. De inrichting is slim in opzet, sommige plaatsen zijn wat dicht op elkaar. Maar ook daar geldt weer dat als je dit aangeeft er altijd een alternatief wordt aangeboden. Wij vinden China Palace een regelrechte aanrader!