China Palace

Meer informatie over restaurant China Palace

Jouw recensie over het restaurant China Palace

wboss .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We voelen ons altijd erg welkom door al het personeel maar vooral natuurlijk door de gastheer zelf. Heerlijke gerechten met ruime porties. Nog geen sushi gevonden die aan deze kan tippen. Van de warme gerechten staan de ribeye en het speenvarken in mijn favorieten lijst. Gezellige en zeer ruime inrichting (veel ruimte tussen de tafels) wat je een extra comfortabel gevoel geeft. Altijd een zeer geslaagde en voldoening gevende avond!
Sean-Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij China Palace. De sushi's zijn precies groot genoeg en de warme gerechten zijn heerlijk. Uiteraard de avond afgesloten met de pandanbroodjes.
Mohamed B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Een chique interieur, dat is even wennen aan Chinese restaurants. De bediening was attent en vlot. De sushi is van goede kwaliteit en de vis van chef is zeker een aanrader hier. Het is een genot om hier te eten. Alles klopt. Wij komen zeker terug.