China Palace

Meer informatie over restaurant China Palace

Jouw recensie over het restaurant China Palace

Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Net zoals al die andere keren, weer perfect eten en gezellig, personeel is vriendelijk en het zien absuluut geen klok kijkers. Dus echt een aanrader!
Hedwig K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De ontvangst was heel welkom. We kregen een andere tafel toegewezen zodat we meer ruimte met de baby hadden.
Glutenvrij was goed geregeld: de aparte bestellijst lag al klaar.
Sean-Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij China Palace. De sushi's zijn precies groot genoeg en de warme gerechten zijn heerlijk. Uiteraard de avond afgesloten met de pandanbroodjes.
Mohamed B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Een chique interieur, dat is even wennen aan Chinese restaurants. De bediening was attent en vlot. De sushi is van goede kwaliteit en de vis van chef is zeker een aanrader hier. Het is een genot om hier te eten. Alles klopt. Wij komen zeker terug.