China Palace - Chinees

Van der Capellenstraat 252 8014 VZ Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant China Palace - Chinees

China Palace Zwolle (Zuid) is een Aziatisch restaurant, dat uit twee afzonderlijke eetgelegenheden bestaat. Op de onderste etage maakt u kennis met ons traditioneel Chinees specialiteitenrestaurant. Boven bevindt zich ons Asian Sushi Lounge.

LET OP: op deze site maakt u reservering voor het Chinees specialiteitenrestaurant!

Met z’n tweeën heerlijke genieten van een rijsttafel of zakelijke contact avond Chinees dineren; bij ons bent u aan het juiste adres! Verschillende traditionele Chinees-Indische en authentieke Kantonese gerechten worden hier voor u geschoteld. Met een gezellige sfeer en ongedwongen service doen we ons uiterste best u en uw gezelschap een geslaagd avond uiteten te mogen bezorgen.

Team China Palace Zwolle

Meer informatie over restaurant China Palace - Chinees

Syntus Stadsbus lijn 4 richting Ittersumerbroek. Uitstappen bij bushalte Winkelcentrum Zuid/Patroittenlaan.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de N337 (IJsselallee/Wijheseweg) sla bij het kruispunt de Olderneelallee in richting Schelle-Zuid. Daarna sla bij de derde rotonde linksaf de Patriottenlaan in. Sla direct linksaf de parkeerplaats op. U bent gearriveerd bij restaurant China Palace.
  • : Gratis parkeerplaats voor het restaurant.

Maandag t/m Zondag
van 12:00 tot 22:00 uur
(ook op alle feestdagen)

9,1

Jouw recensie over het restaurant China Palace - Chinees

J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
De ontvangst was een beetje teleurstellend omdat er geen tafel voor ons klaar stond ondanks mijn reservering via internet. De bediening was erg vriendelijk maar niet perfect; geen glas bij flesje bier; geen lepel bij een sorbet. Leuke avond gehad!
Graag willen u bedanken dat u tijd vrij heeft genomen om een review op Iens.nl te willen schrijven. We vinden erg jammer om te lezen dat u bij ons Chinees restaurant geen fijne avond heeft gehad. Vanwege zeer rustige en extreme warme maand juli hadden we totaal niet verwacht dat op de laatste dag van het schooljaar incidenteel zo druk zal worden. Op uw bezoekdag kwamen heel veel gasten op de bonnefooi binnen. De bediening had hier totaal niet erop gerekend. Het spijt ons zeer dat de service op uw avond niet perfect was geweest. Onze excuses hiervoor. We nemen uw terugkoppeling mee en kijken waar we bij uw volgende bezoek te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
B J B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Alles was prima in orde.Geen opmerking of klachten.
SUPER
Erg bedankt voor het schrijven van een review op Iens.nl. Het doet ons zeer goed om te lezen dat u een fijne avond uiteten bij ons Chinees restaurant heeft gehad. We doen ons uiterste best bij uw volgende bezoek wederom te laten slagen. We zien uw graag snel weer terug. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Thierry K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Top avond gehad samen met mijn gezin. Het eten was zalig. Maar wat het vooral speciaal maakte was de geweldige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Klein puntje ter verbetering was de vloerbedekking op de trap die nodig aan vervanging toe was. Dit schrok mij eerst iets af.

Maar had ik op dat moment al geweten hoe geweldig de avond zou worden had dit mij toen al niets uit gemaakt.
Bianca F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
waren uiteten met vrienden waarvan een jarig was. Heel erg attent dat daar aandacht aan werd gegeven bij het dessert een sterretje en toegezongen door het personeel en een presentje gekregen. bedankt en tot gauw maar weer.
Erg bedankt voor het schrijven van een review op Iens.nl. Als iemand jarig is, dat moeten we zeker gaan vieren! We zijn erg blij om te lezen dat jullie bij ons Chinees restaurant een geslaagde avond hebben gehad. We zien jullie graag snel weer terug. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Thierry C.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk gegeten, wederom super vriendelijke bediening. Wij blijven hier gewoon komen zoals al jaren (:

Erg bedankt voor uw mooie complimenten! We waarderen het zeer. Hopelijk zien we nog vaker elkaar in de toekomst :) Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Tiina R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeer vriendelijk bediening. Fijn sfeer! Eten was snel klaar en smakelijk !
Heel erg bedankt voor het plaatsen van een review op Iens.nl. Het doet ons zeer goed om te lezen u een fijne avond bij het Chinees restaurant heeft gehad. We zien u graag weer bij het volgende bezoek. Met vriendelijke groeten Team China Palace Zwolle
M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Al met al was het eten erg lekker en door de drukte (hemelvaartsdag) kan het zijn dat het erg lang duurde dat gerechten op tafel stonden.
Allereerst willen we u bedanken voor uw recensie op Iens.nl. We vinden het jammer om te lezen dat u en het gezelschap lang op uw gerechten moesten wachten. Helaas door de extreme drukte van Hemelvaartsdag is het personeel niet gelukt om op die avond alles soepel te laten verlopen. We waarderen uw terugkoppeling zeer en we nemen het mee waar we het kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
jose R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijk gegeten, na 2 rondes wel al meer dan genoeg. Leuk om van elkaars bakjes/keuzes mee te eten.
Graag willen we u bedanken voor de mooie review over onze Asian Sushi lounge. Hier wordt het All You Can Eat concept, waar verschillende kleine 'tapas' gerechtjes in verschillende rondes geserveerd. Het doet ons goed dat deze afdeling u goed heeft bevallen. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het favoriete restaurant van onze overleden ouders, die ons daar graag uitnodigden om van alles en nog wat te vieren. Wij willen dit graag in ere houden ook nu ze er niet meer zijn.
We vinden spijtig om te lezen dat uw ouders niet meer zijn. Ze zullen altijd bij ons gedachte zijn. We hopen bij iedere bezoek de mooie herinneringen in stand te kunnen behouden. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
P. V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
zeer vriendelijk bedienend personeel.
wachttijden ALTIJD mogelijk in overleg
voor de zoveelste keer genoten van overheerlijke maaltijden.
We willen u graag bedanken dat u tijd heeft genomen het schrijven van een recensie die u heeft geschreven op Iens.nl. Ons bediend personeel is erg blij met uw mooie compliment. En het doet ons zeer goed om te lezen dat u telkens weer heerlijk van onze gerechten geniet. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gezellig restaurant, goed eten voor een prima prijs, voldoende ruimte en privacy en vriendelijk personeel. Wij zijn zeer tevreden.
We willen u graag bedanken voor uw mooie complimenten, die u heeft geschreven op Iens.nl. We zijn erg blij om te lezen dat het Chinees restaurant u goed heeft bevallen. We verheugen ons al op uw volgende bezoek. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Altijd spuper was druk moesten iets langer wachten opeten maar niet erg lekker gezeten
Heel erg bedankt voor uw mooie recensie, die u op Iens.nl heeft geschreven. Helaas door de extreme drukte heeft ons personeel iets meer tijd nodig om de gerechten klaar te maken. We bedanken voor uw begrip. Het doet ons goed om te lezen dat u een gezellige avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hebben in het Japanse deel gegeten. Reservering via Iens alleen mogelijk voor Chinees.
Even aanpassen Iens!
We willen u graag bedanken van het schrijven van een review op Iens.nl. Helaas is er (nog steeds) een migratie probleem van Couverts naar Iens, waardoor onze oorspronkelijke account (Chinees) een wirwar is geworden. We hopen dat dit probleem zo spoedig wordt opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
jan E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij hebben regelmatig mogen genieten van dit heerlijke restaurant. Zowel Chinees, kantonees, en sushi gegeten. Heerlijk !!!
Heel erg bedankt voor uw mooie woorden, die u heeft geschreven op Iens.nl. Zeker van één van onze vaste klanten. We hopen u ook vaker in de toekomst te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle.
dinekebonte .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben met 11 personen gegeten. De bediening is vriendelijk en flexibel, de wachttijd kort...te kort bijna (je staat te snel weer buiten...). We hebben lekker gegeten.
We willen u graag bedanken voor uw schrijven van een review op Iens.nl. Het doet ons goed om te lezen dat de bediening en het eten bij het Chinees restaurant u en uw gezelschap goed hebben bevallen. We vinden het spijtig om te lezen dat het bezoek te kort was geweest. We nemen uw terugkoppeling mee hoe we deze in de toekomst beter ermee moet omgaan. We waarderen uw feedback zeer. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Sushi gegeten, maar van zeer matige kwaliteit. Weinig smaak en veel smaakt hetzelfde. Ben een enorme sushi fan, maar dit restaurant zou ik niet aanraden.
Graag willen wij u bedanken voor het schrijven van een recensie op Iens.nl. Iedere vorm van feedback waarderen we zeer. We vinden het zeer spijtig om te lezen dat de Sushi u niet heeft bevallen. We vinden het ook jammer dat u via deze manier kenbaar laat maken en niet tijdens uw bezoek bij ons heeft aangegeven. Misschien hadden we dan elkaar iets te kunnen betekenen. Als een enorme sushi fan wensen wij u een smakelijke voortzetting bij de andere Sushi restaurants die Nederland rijk is. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Ik kom er regelmatig en weet daarom wat ik kan verwachten. Dit keer was het erg druk en zou daarom de sushi zo slordig zijn gemaakt? Die waren beter de vorige keer. Ook de dimsums missen verfijning en worden nu meestal gefrituurd omdat stomen volgens de aardige eigenaarszoon niet meer gevraagd wordt. Op verzoek doet de keuken het wel. De schaaltjes worden voordat je de saus kan nemen alweer weggehaald, dus snel wegzetten. De wijn wordt meteen in de glazen geschonken zonder voorproeven. Tip: de mizusoep, de beefrolletjes en de ossehaasstukjes. Beneden gingen een stuk of vijf branders onder warmhoudplaatjes aan en daar zat ik rechtboven op de eerste etage. Wat een verschrikkelijke lucht. Gauw weg hier.
Hartelijk bedankt voor uw recensie op Iens.nl. Dat u regelmatig bij ons komt eten hebben we van uw reviews met kritisch noten en ongezouten mening, die zeker niet mals zijn, bij Couverts.nl al vernomen. Het spijt ons ook erg te lezen dat uw verwachtingen wederom niet zijn voldaan. We weten het ook niet meer zeker of dat in de toekomst daadwerkelijk zal gebeuren, aangezien het All You Can Eat concept tot een zekere prijs-kwaliteitsniveau ons toelaat. Over dimsums gesproken, betreft het maar één gerecht; de vegetarische pasteitjes. Omdat de gestoomde Kimchi pasteitjes niet goed in de markt liggen, zijn deze vervangen door appelpasteitjes. Meneer gaf zelf aan dat hij deze situatie goed begreep. We vinden het ook erg jammer dat dit verhaal weer online te sprake komt. Ook jammer dat u niet heeft vermeld dat u aan de einde van een (drukke) zaterdagavond toch een andere tafel heeft gekregen. Over wijn, Sushi en saus is het personeel op de hoogte gesteld. Met vriendelijke groeten, eigenaarszoon China Palace Zwolle
Kennert .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Japans all-you-can-eat gegeten, was best ok. Kwaliteit vlees is prima, de sausjes over het vlees zijn veel van hetzelfde. Verbeteridee: geen sausjes op basis van bindmiddel over het vlees, goed vlees heeft dat niet nodig. Ossehaas was heerlijk mals en goed van smaak. Vooral ook de verschillende groenten waren prima en supervers. De gefrituurde hapjes vielen wat tegen qua smaak, was aan de vette kant. Bediening was erg gastvrij, aardig en attent. De gerechten werden snel bereid.
We willen u graag bedanken voor het schrijven van uw recensie op Iens.nl. Het doet ons goed om te lezen dat onze Japanse Sushi Lounge u goed heeft bevallen. De sauzen bij de vlees-/visgerechten worden bij onze grotendeels (vaste) klanten zeer gewaardeerd. Sommige wil juist een extra kommetje daarvan. Zodoende serveren we ieder gerecht met een bijbehorende saus. Uiteraard kunnen deze gerechten zonder saus worden gereserveerd. Deze kunnen op het bestelformulier worden vermeld. De verbeterpunt en uw kritische noten nemen we zeker mee naar het management. We waarderen het zeer. Het personeel vindt het zeer fijn uw complimenten te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle

Charles B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
heb bij afhaal gedaan was is slecht geworden sorry maar is zo kip droog vlees geen smaak wel 20 euro kwijt sorry dat ik dat zeg charley breuker
Dag Charley, wat leuk dat je een keer een review over ons wil schrijven. Al meer dan twintig jaar goede vrienden en uiteraard goede vaste klant vinden we heel erg jammer dat je ons voor het eerst op deze manier kenbaar wil maken dat de afhaal jou niet goed is bevallen. Helaas is onze manier van klachtenbehandeling niet via Social Media. Daarom vinden we extra jammer dat je ons niet persoonlijk of telefonisch heeft benaderd, misschien was de 20 euro toch wel goed gekomen. Doe de groeten aan Marco Baan. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Voor de 3e x gegeten waarvan de eerste 2 x best ok waren. Deze x was dat zeker niet het geval. Alles was te vet en te zout. Calamaris, en garnalen kon je uitknijpen zo vet. Biefstuk was iedere keer vreselijk zout en rib eye was zo taai dat het oneetbaar was. We hadden het gezellig en de bediening was prima maar het slechte eten zorgt ervoor dat we niet meer terugkomen.
Allereerst willen wij u bedanken voor het schrijven van een review op Iens.nl. Iedere vorm van een feedback waarderen we het zeer. Het spijt ons zeer om op deze manier te lezen dat tijdens de drukke eerste Pinksterdag uw (derde) bezoek bij onze Asian Lounge niet goed is bevallen. Onze excuses hiervoor. Op deze dag zijn er geen klachten mbt de kwaliteit van het eten zowel bij het personeel als bij het management binnengekomen. Daarom vinden we ook extra jammer dat u op dezelfde dag niet bij ons heeft aangegeven, zodat we de oorzaak van het probleem op dat moment kunnen traceren. En wellicht dat we voor elkaar iets te kunnen betekenen. Wat wij weten is dat het personeel zich uiterste best heeft gedaan om tijdens de feestdagen iedereen een gezellige avond te bezorgen. Misschien was de drukte te hoog dat de kwaliteit van het eten uw vewachtingen niet heeft voldaan. Aangezien dit de laatste druppel doet overlopen om bij ons geen vervolgbezoek zullen komen, dan rest ons nog u veel eetplezier bij andere (sushi)restaurants. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle

Reactie van proever:

Bedankt voor de nette reactie. Drukte is alleen geen excuus om alles te zout en te vet aan tafel te serveren. Wij waren deze avond op uitnodiging dus ik vond het niet op zijn plaats om mijn ongenoegen te uiten. Succes met jullie restaurant.

Gr Danny

anf 2e reactie van restaurant:

Maar daar geven we u totaal gelijk dat drukte geen excuus moet zijn. Aangezien de eerste twee bezoek best ok waren, maar de derde keer helemaal niet, dan kunnen we deze niet verklaren alleen maar dan het personeel niet maximaal presteerde tijdens de feestdrukte. Op dit punt gaan we bekijken wat we kunnen verbeteren. We hadden u graag een andere alternatief wil aanbieden; een gerecht minder of helemaal geen saus, minder kruiden/zout, medium/rauw gebakken, andere stukje vlees dat minder taai is of gefrituurde gerechten minder vet. Aan de andere kant kunnen wij u goed begrijpen dat u uw gezelschap niet in mindere sfeer wil brengen. Onze excuses hiervoor. We willen u graag bedanken voor uw terugkoppeling. We waarderen het zeer. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle