China Palace - Chinees

Van der Capellenstraat 252 8014 VZ Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant China Palace - Chinees

China Palace Zwolle (Zuid) is een Aziatisch restaurant, dat uit twee afzonderlijke eetgelegenheden bestaat. Op de onderste etage maakt u kennis met ons traditioneel Chinees specialiteitenrestaurant. Boven bevindt zich ons Asian Sushi Lounge.

LET OP: op deze site maakt u reservering voor het Chinees specialiteitenrestaurant!

Met z’n tweeën heerlijke genieten van een rijsttafel of zakelijke contact avond Chinees dineren; bij ons bent u aan het juiste adres! Verschillende traditionele Chinees-Indische en authentieke Kantonese gerechten worden hier voor u geschoteld. Met een gezellige sfeer en ongedwongen service doen we ons uiterste best u en uw gezelschap een geslaagd avond uiteten te mogen bezorgen.

Team China Palace Zwolle

Meer informatie over restaurant China Palace - Chinees

Syntus Stadsbus lijn 4 richting Ittersumerbroek. Uitstappen bij bushalte Winkelcentrum Zuid/Patroittenlaan.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de N337 (IJsselallee/Wijheseweg) sla bij het kruispunt de Olderneelallee in richting Schelle-Zuid. Daarna sla bij de derde rotonde linksaf de Patriottenlaan in. Sla direct linksaf de parkeerplaats op. U bent gearriveerd bij restaurant China Palace.
  • : Gratis parkeerplaats voor het restaurant.

Maandag t/m Zondag
van 12:00 tot 22:00 uur
(ook op alle feestdagen)

9,1

Jouw recensie over het restaurant China Palace - Chinees

Greet B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
een heel gezellig en goed restaurant
Kris B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Een Gezellig restaurant met fantastisch Kantonees eten maar vooral bijzonder hartelijk en behulpzaam personeel! Aanrader! Vooral t.o.v. Andere Chinese restaurants in Zwolle is dit verreweg onze favoriet!
D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ik kom hier met enig regelmaat eten met vrienden.
Het eten is altijd lekker en het personeel is vriendelijk.
Het systeem hoe je je eten kan bestellen vind ik ideaal en het eten word snel bij je gebracht.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wij komen hier vaak, de bediening is altijd erg attent om het iedereen naar de zin te maken! We hebben verschillende dieetvoorschriften en daar wordt uiterst zorgvuldig rekening mee gehouden, wat erg prettig is!
He.ly E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben er van genoten.Van jullie had ik geen bevestiging gehad,,dus moest extra Hellenic.naar China Palace Alles is verder goed verlopen,dig was de eerste keer dat ik geen bevestiging kreeg.
J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
De ontvangst was een beetje teleurstellend omdat er geen tafel voor ons klaar stond ondanks mijn reservering via internet. De bediening was erg vriendelijk maar niet perfect; geen glas bij flesje bier; geen lepel bij een sorbet. Leuke avond gehad!
Graag willen u bedanken dat u tijd vrij heeft genomen om een review op Iens.nl te willen schrijven. We vinden erg jammer om te lezen dat u bij ons Chinees restaurant geen fijne avond heeft gehad. Vanwege zeer rustige en extreme warme maand juli hadden we totaal niet verwacht dat op de laatste dag van het schooljaar incidenteel zo druk zal worden. Op uw bezoekdag kwamen heel veel gasten op de bonnefooi binnen. De bediening had hier totaal niet erop gerekend. Het spijt ons zeer dat de service op uw avond niet perfect was geweest. Onze excuses hiervoor. We nemen uw terugkoppeling mee en kijken waar we bij uw volgende bezoek te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
B J B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Alles was prima in orde.Geen opmerking of klachten.
SUPER
Erg bedankt voor het schrijven van een review op Iens.nl. Het doet ons zeer goed om te lezen dat u een fijne avond uiteten bij ons Chinees restaurant heeft gehad. We doen ons uiterste best bij uw volgende bezoek wederom te laten slagen. We zien uw graag snel weer terug. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Thierry K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Top avond gehad samen met mijn gezin. Het eten was zalig. Maar wat het vooral speciaal maakte was de geweldige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Klein puntje ter verbetering was de vloerbedekking op de trap die nodig aan vervanging toe was. Dit schrok mij eerst iets af.

Maar had ik op dat moment al geweten hoe geweldig de avond zou worden had dit mij toen al niets uit gemaakt.
Bianca F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
waren uiteten met vrienden waarvan een jarig was. Heel erg attent dat daar aandacht aan werd gegeven bij het dessert een sterretje en toegezongen door het personeel en een presentje gekregen. bedankt en tot gauw maar weer.
Erg bedankt voor het schrijven van een review op Iens.nl. Als iemand jarig is, dat moeten we zeker gaan vieren! We zijn erg blij om te lezen dat jullie bij ons Chinees restaurant een geslaagde avond hebben gehad. We zien jullie graag snel weer terug. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Thierry C.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk gegeten, wederom super vriendelijke bediening. Wij blijven hier gewoon komen zoals al jaren (:

Erg bedankt voor uw mooie complimenten! We waarderen het zeer. Hopelijk zien we nog vaker elkaar in de toekomst :) Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Tiina R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeer vriendelijk bediening. Fijn sfeer! Eten was snel klaar en smakelijk !
Heel erg bedankt voor het plaatsen van een review op Iens.nl. Het doet ons zeer goed om te lezen u een fijne avond bij het Chinees restaurant heeft gehad. We zien u graag weer bij het volgende bezoek. Met vriendelijke groeten Team China Palace Zwolle
M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Al met al was het eten erg lekker en door de drukte (hemelvaartsdag) kan het zijn dat het erg lang duurde dat gerechten op tafel stonden.
Allereerst willen we u bedanken voor uw recensie op Iens.nl. We vinden het jammer om te lezen dat u en het gezelschap lang op uw gerechten moesten wachten. Helaas door de extreme drukte van Hemelvaartsdag is het personeel niet gelukt om op die avond alles soepel te laten verlopen. We waarderen uw terugkoppeling zeer en we nemen het mee waar we het kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
jose R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijk gegeten, na 2 rondes wel al meer dan genoeg. Leuk om van elkaars bakjes/keuzes mee te eten.
Graag willen we u bedanken voor de mooie review over onze Asian Sushi lounge. Hier wordt het All You Can Eat concept, waar verschillende kleine 'tapas' gerechtjes in verschillende rondes geserveerd. Het doet ons goed dat deze afdeling u goed heeft bevallen. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het favoriete restaurant van onze overleden ouders, die ons daar graag uitnodigden om van alles en nog wat te vieren. Wij willen dit graag in ere houden ook nu ze er niet meer zijn.
We vinden spijtig om te lezen dat uw ouders niet meer zijn. Ze zullen altijd bij ons gedachte zijn. We hopen bij iedere bezoek de mooie herinneringen in stand te kunnen behouden. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
P. V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
zeer vriendelijk bedienend personeel.
wachttijden ALTIJD mogelijk in overleg
voor de zoveelste keer genoten van overheerlijke maaltijden.
We willen u graag bedanken dat u tijd heeft genomen het schrijven van een recensie die u heeft geschreven op Iens.nl. Ons bediend personeel is erg blij met uw mooie compliment. En het doet ons zeer goed om te lezen dat u telkens weer heerlijk van onze gerechten geniet. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gezellig restaurant, goed eten voor een prima prijs, voldoende ruimte en privacy en vriendelijk personeel. Wij zijn zeer tevreden.
We willen u graag bedanken voor uw mooie complimenten, die u heeft geschreven op Iens.nl. We zijn erg blij om te lezen dat het Chinees restaurant u goed heeft bevallen. We verheugen ons al op uw volgende bezoek. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Altijd spuper was druk moesten iets langer wachten opeten maar niet erg lekker gezeten
Heel erg bedankt voor uw mooie recensie, die u op Iens.nl heeft geschreven. Helaas door de extreme drukte heeft ons personeel iets meer tijd nodig om de gerechten klaar te maken. We bedanken voor uw begrip. Het doet ons goed om te lezen dat u een gezellige avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hebben in het Japanse deel gegeten. Reservering via Iens alleen mogelijk voor Chinees.
Even aanpassen Iens!
We willen u graag bedanken van het schrijven van een review op Iens.nl. Helaas is er (nog steeds) een migratie probleem van Couverts naar Iens, waardoor onze oorspronkelijke account (Chinees) een wirwar is geworden. We hopen dat dit probleem zo spoedig wordt opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle
jan E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij hebben regelmatig mogen genieten van dit heerlijke restaurant. Zowel Chinees, kantonees, en sushi gegeten. Heerlijk !!!
Heel erg bedankt voor uw mooie woorden, die u heeft geschreven op Iens.nl. Zeker van één van onze vaste klanten. We hopen u ook vaker in de toekomst te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle.
dinekebonte .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben met 11 personen gegeten. De bediening is vriendelijk en flexibel, de wachttijd kort...te kort bijna (je staat te snel weer buiten...). We hebben lekker gegeten.
We willen u graag bedanken voor uw schrijven van een review op Iens.nl. Het doet ons goed om te lezen dat de bediening en het eten bij het Chinees restaurant u en uw gezelschap goed hebben bevallen. We vinden het spijtig om te lezen dat het bezoek te kort was geweest. We nemen uw terugkoppeling mee hoe we deze in de toekomst beter ermee moet omgaan. We waarderen uw feedback zeer. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle