China Inn

• Mastercard , Visa card
  • Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Onlangs hier gegeten met een stel vriendinnen. Het hapjes menu gekozen : onbeperkt aantal gangen en telkens 2 hapjes per gang. Ruime keuze. Nasi etc kun je bijbestellen (zonder extra kosten). Eten erg goed, alles goed op smaak en warm. Bediening in het begin wat rommelig, duurde lang voordat we konden bestellen maar daarna kwam het goed op gang. Na het eten is er nog een ijsje en koffie of thee. Het is wel een echt buurt restaurant, wat wil zeggen dat het na een uur of acht, half negen leeg is (of ons na dan). Dat is jammer. Op zich is het restaurant toch een aanrader, alleen vonden we de prijs van een fles spa rood ( € 9.50 ) buiten proportie.
Wegter .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Veruit de Chinees van Noord Brabant. Kwaliteit is, wanneer dan ook, van goede kwaliteit. Een meer dan uitgebreide kaart. Zeer vriendelijke bediening.
Mamiro .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Vanavond hier gegeten en het was overheerlijk.
We hadden een tapas menu en dan mag je steeds twee gerechtjes nemen.(incl soep en dessert) Zo kun je van de kaart vele gerechtjes proeven en de ene is nog lekkerder dan de andere.Echt een aanrader, en de bediening is super vriendelijk.
jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Naast alle gerechten die allemaal heerlijk zijn is mijn favoriet toch de nasi rames waarvan de
rendang het heerlijkste is.
Maandag menu voor een tientje vind ik niet zo geslaagd
Delarosa .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Dit is absoluut een van de allerbeste van Eindhoven en omstreken! Wij gingen (ben wat dat betreft helaas te ver weg verhuisd) hier minimaal 1 keer per week eten of eten halen, en altijd was het superlekker. Vers, verzorgd, noem maar op. En idd, de gastvrouw is absolute top. Wat een attente, lieve vrouw! Maar dat geldt voor de gehele bezetting van het restaurant hoor.
Eindhoven, wees trots op dit restaurant, het is top van Nederland in vele opzichten! Zogauw wij weer in de buurt zijn, smullen!!