China House

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant China House

Betty V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Mijn verjaardag in het restaurant gevierd. Wat was het eten weer heerlijk. We hebben genoten ook van de koffie met de verwennerijtjes er bij. De ontvangst maar ook de bediening is zo goed. Bedankt en tot de volgende keer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Tja ruim een uur wachten voordat je een gerecht krijgt, zelf de menukaart gaan halen. Wat een oke recensie in het Leidsch Dagblad allemaal niet doet voor je zaak. Overigens was de drukte vergelijkbaar met een andere zondag. Eten is prima, maar prijs/waarde (€37,50) is een beetje zoek. De bediening was gewoon slecht. Excuses aan het einde komen dan een beetje als mostert na de maaltijd.
joswille .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Gisteravond hier heerlijk gegeten. Entourage en eten was zeer goed. De bediening was onverwacht voortreffelijk. Personeel heel vriendelijk. Eten werd opgediend aan tafel. Bij welk Chinees restaurant vind je dat.
Jean-Pierre O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
China house is een Chinees die met zijn tijd mee gaat, lid van fine eastern restaurants. Laat de keuken vrij in het maken van een een leuk menu en je maakt al kennis met mooie Chinese gerechten, vergezeld met een heerlijk glas wijn, want ook de wijnkaart van China house is up to date.
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Vorige week voor het eerst hier gegeten en we waren in positieve zin verrast. We vonden het eten allemaal bijzonder lekker, veel beter van smaak dan bij menig ander Chinees/Indisch restaurant.
We komen zeker nog regelmatig terug.
Loes O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Wij eten hier zo af en toe en vinden de flensjes met pekingeend altijd erg lekker. De hoofdgerechten wisselen wel een beetje van kwaliteit en zijn soms een beetje aan de flauwe kant en missen verfijning. De inrichting is keurig verzorgd en ruim van opzet, de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Een prima adres voor een avondje ontspannen eten tegen een redelijke prijs.
john V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Onlangs gegeten bij dit restaurant. Aankleding is sfeervol met als blikvanger een gigantische chinese parasol. Bediening vriendelijk maar geen verstand van de wijnen die hier geserveerd worden. Ober vroeg meerder malen welke wijn ik nu precies bedoelde die op hun eigen kaart stond en leek het wat vreemd te vinden dat ik bij elke gang een ander glas koos. Voorgerecht van pangsit en loempia was goed. Knapperig en goed gevuld. Daarna kozen we een prima wan-ton soep waarin de raviolis met varkensvlees heerlijk smaakten. Hoofdgerechten vielen tegen. We hadden gekozen voor een combinatie-schotel van ossehaas, garnalen en kip.Helaas hadden alledrie de schotels exact dezelfde bereiding en garnituur van veel grofgesneden uien en paprika. Hier moet een creatieve kok toch wel wat meer mee doen. Smaak was ook niet bijzonder.We sloten af met een koffie,die goed was.Eerlijk gezegd hadden we toch wel iets meer van deze zaak verwacht en een herhalingsbezoek zit er voor ons niet in.
M M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Geen doorsnee Chinees, uitgebreide kaart met veel Kantonese gerechten. De Sie Chun Ngau (ossenhaas met ui en pepers) was goed scherp, maar ook zeer smakelijk. De porties zijn ruim , maar niet "chinees" van grootte. Vriendelijke bediening in een ruim opgezet restaurant.