China Garden

31-345619595

Meer informatie over restaurant China Garden

Wim1952 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Tijdens een bezoek aan Leerdam viel de keuze op China Garden om de inwendige mens te versterken. Keuze werd mede bepaald door de gunstige recensies. Wet genoten met ons vieren van een Chinese Rijsttafel Speciaal. Prima producten, lekker klaar gemaakt. Bediening is erg plezierig. Prijzen zijn redelijk gezien de geboden kwaliteit. Wie uit is op een 'goedkope tent' kan zijn heil beter ergens anders zoeken.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Geweldig chinees restaurant, waar persoonlijkheid meetelt. Dit merk je als je vaker terug komt aan de manier van begroeten maar ook in de bediening en service. Vaak is er een rondje drank van de zaak, het gebaar voelt er g goed. De producten zijn vers, specifieke wensen worden verwerkt in de gerechten. We komen hier echt al jaren en het blijft een top tent.
Weerd .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Diverse Tipangerechten besteld. Waren zoals vanouds heerlijk knapperig en vers. Precies goed. Personeel is erg vriendelijk en inderdaad als je vaker komt wordt je persoonlijk begroet. Was weer een gezellig avondje uit.
Cvtp .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Ik kom hier al jaren met veel plezier.
Eten is altijd goed (zowel in het restaurant als bij afhalen).
Er zijn ook vele verschillende gerechten om uit te kiezen.
Personeel altijd zeer vriendelijk en attent.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Hier dit weekend een Chechuan rijsttafel gegeten. Kwaliteit was goed. Het menu bestaat uit een voorafje, een lekkere soep met garnalen, een schaal met verschillende vleesgerechten en een kopje thee of koffie. De bediening is vriendelijk. Er zijn echter een paar kleine minpuntjes. Zo zat er geen prik op de cola van een van onze tafelgenoten. Ze kreeg echter wel weer meteen een nieuwe (wél met prik), dus dat werd prima opgelost. Verder moesten we redelijk lang wachten op de verschillende gangen. Zeker ruim een half uur voordat het voorgerecht kwam. Dan zou het wel zo aardig zijn iets kleins neer te zetten, bijvoorbeeld een schaaltje kroepoek o.i.d. Dat werd nu vergeten. Dus de bediening zou iets meer aandacht moeten hebben voor de stand van zaken aan de diverse tafels.