China Garden

Meer informatie over restaurant China Garden

• Airconditioning , Catering
Iddo P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Het eten is erg flauw en heel erg duur. Totaal geen prijs kwaliteit en ik raad het dan ook helemaal niet aan. Nu twee keer afgehaald hier en dat wordt zeker geen derde keer! Snap de goede recensies hier dan ook helemaal niet ik zou zeggen niet doen echt zonde van je geld.
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Wij komen hier wel vaker en het is goed eten alhier.
De laatste keer hadden we vooraf peking eend en groentes in pannenkoekjes.
Als hoofdgerecht had ik de kikkerbillen in knoflook en mijn vrouw had de ossenhaas.
Wederom zeer lekker gegeten deze avond
Maar de andere gerechten welke bij eerdere bezoeken hadden genomen zijn ook goed.
Zdg .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
Heerlijke malse ossenhaasreepjes. Vriendelijk personeel en goede service. Ik ben hier al vaker geweest en zal in de toekomst ook zeker vaker komen!
Ilona88fabian .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Wij hebben hier al heel vaak gegeten en tot nu toe was het ieder keer lekker en het personeel erg aardig. A.s. zondag gaan we er weer eten.