China Garden

Heksenwaag 57 4823 JT Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China Garden

Cornelieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Wij komen hier al jaren eten en afhalen. Eigenlijk alles wat je neemt is lekker. Persoonlijk vind ik de combinatiemenu's ideaal met afhalen. 2 gerechten met nasi/bami of rijst. Ook kan je kiezen voor het maandmenu, is incl heerlijke soep. Bediening zeer correct, aardig, zeer persoonlijk.
Zeker een aanrader dit restaurant!
Traaie .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Meestal komen we bij dit restaurant voor de afhaalmaaltijd. En meerdere keren hebben we hier in het restaurant gegeten. Wij zijn er altijd erg tevreden over.
Deze keer bestelden we een ti-pan gerecht met biefstuk. Dit is echt heerlijk! De bediening altijd zeer vriendelijk. Wij blijven terugkomen!

Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Af en toe hebben wij trek in Chinees eten en dan komt er maar één restaurant in ons op, China Garden, waar we inmiddels dus al vele malen gegeten hebben. Je wordt er altijd heel vriendelijk verwelkomd of je nu samen komt of met een gezelschap, de entourage is mooi en heel gezellig. Afgelopen vrijdag waren we hier met z'n zessen. We kozen de grote ronde tafel. Voor onze buitenlandse gasten was er een Engelse kaart voorhanden. Op tafel stonden verschillende gerechten, van de krokante Peking eend, garnalen en tipan tot de vegetarische gado gado, een gerecht dat niet op de kaart staat maar dat ze graag voor je klaarmaken, alles zag er schitterend uit en nodigde uit om te gaan smullen. We keken om ons heen en zagen dat alles weer overheerlijk smaakte, iedereen zat te genieten. Omdat de porties ruim zijn lustte niet iedereen nog een dessert, maar ook het ijs is hier lekker. Onze complimenten voor dit restaurant zijn zeker op zijn plaats, dus we komen er graag weer terug.
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Na onze terugreis vanuit Disneyland Parijs gestopt bij deze Chinees waar we vroeger in de buurt woonden. Inmiddels zitten ze hier 20 jaar (toen is dus winkelcentrum geopend) met nog steeds dezelfde eigenaars.
Dochterlief ging zoals altijd weer aan de Peking eend wat haar favoriete gerecht is. Zelf hebben we deze keer om een verrassingsmenu gevraagd, zowel met vis als vlees met stevige smaken (pepers)
De vis schotel bestond uit slib-tong met lente-ui (heerlijk), garnaaltjes in een krokant jasje met Spaanse pepers & zout. Dit was echt geweldig. Verder ook nog een gericht met witvis in een soja saus. Deze was zo zo..
Op de vleesschotel vonden we kip terug, net zoals je garnalen in een krokant jasje met Spaanse pepers & zout. Ook geweldig. Verder Babi spek (njam njam!), gezoete eend en biefstuk in Senshuan pepersaus (lekker! Malse biefstuk).
Kortom: Weer eens heerlijk gegeten! Jammer dat het tegenwoordig een stukje rijden is, maar we hebben het er voor over!
Victoria C.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Voor de koopavond dacht ik eens wat anders te bestellen. Ik heb zelden zo slecht gegeten. De pekingeend was een flauwe kleffe bedoeling, de saus smaakte naar bindmiddel en de mihoen was redelijk. Alles was lauw of koud. Erg jammer...het zal een eenmalige actie blijven!
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Inmiddels zijn we al weer bijna 7 jaar geleden vertrokken vanuit de Haagse Beemden, maar zo eens in de zoveel tijd komen nog eens even terug om bij deze Chinees te gaan eten.
Ze hebben een uitgebreide kaart, maar je kan ook prima buiten de kaart bestellen of zaken laten samen stellen. Deze keer hebben we ons maar eens aan de kaart gehouden. Dochterlief (9) heeft als voorgerecht een tomatensoep genomen en als hoofdgerecht de Peking Eend met Hoshin saus, geserveerd met traditionele deegvelletjes, komkommer & ui. Hier heeft ze heerlijk van gesmuld.
Zelf zijn we aan het gedroogde rundvlees met knoflook & peper gegaan, aangevuld met een Tipan met geroosterd varkensvlees en een schotel met rundvlees in een zeer pittige saus. Het zag er zeer smaakvol uit en voldeed ruimschoots aan de verwachtingen qua smaak. De in vormpjes gesneden worteltjes zouden ze wel eens weg mogen laten...
De inrichting is standaard, zoals je bij elke Chinees mag verwachten. Rood, nep-goud, vazen, etc...
De bediening uitermate correct en een tikkeltje gereserveerd. Maar ook dat is te verwachten.
Als je een keer lekker Chinees wil eten: Zeker een aanrader!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
We hebben hier seedert een lange tijd gegeten en weer was het een teleurstelling. We hebben allebei de Nasie Rames gegeten alles had wel zo'n beetje de zelfde smaak. Erg weinig rijst in verhouding. Het rundvlees bevatte veel stukken vet. persoonlijk vind ik dit niet lekker tijdens het eten het rundvlees was ook te groot gesneden. de Gado Gado was flauw en de saté saus erg dun. het koolgerecht dat erbij zat was ook erg grof gesneden. en erg "laf"van smaak. Verder was er een aardige mevrouw die ons bediende maar steeds het restaurant op en neer ijsbeerde met de handen op de rug. Dit gaf ons wel een unheimlich gevoel.
Ik denk dat we hier verlopig niet meer komen.