China Garden

Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Na de laatste teleurstellende bezoek aan een andere Chinees, probeerde wij maar eens bij China Garden. Ontvangst was vriendelijk, maar beetje overdreven en wij hadden gemeende gevoelens bij. Eten duurde erg lang, terwijl het niet druk was. Wij namen kip met pikante saus en tausie ossenhaas en beide met mie. Wat teleurstellende gerechten met weinig smaak, saus was waterig en bevroren ingrediënten en de mie was een en al vet. Het toetje hielden wij het voor gezien. Geen aanrader!
Yzeeland .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Na het lezen van de goede recensies had ik meer verwacht. Het eten viel mij tegen. Ik had garnalen met groente in zwarte bonensaus. Er zaten ongeveer 5 garnalen in, met de staart er nog aan. Ik vind dat onhandig als garnalen in een dikke saus liggen. De smaak van de saus vond ik ook niet zo lekker en ook niet pikant (wat hij wel zou moeten zijn). De paprika was in te lange repen gesneden. Verder gebakken banaan, vond deze erg vet. Als toetje ijs met warme kersen, dit was wel lekker. De bediening was klungelig. Zo was men mijn gebakken bananen vergeten, en kregen we in plaats van bami rijst Bij het afrekenen had men de koffie die in de rijsttafel van mijn tafelgenoten inbegrepen was toch gerekend.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
Wij wonen al 17 jaar in Domburg en onze familie wilde graag bij de chinees eten. Hun waren er al geweest het jaar ervoor en was toen goed bevallen.
Achteraf kan ik niet ontkennen dat we in Domburg ook een goede Chinees hebben. De tomaten soep was echt heerlijk zoet en de gerechten smaakten naar meer. De rijst zat in een stenen bakje met een dekseltje erop zodat het warm blijft. Bij je koffie of thee krijg je ook een klein bolletje ijs. Kortom het zag er verzorgt uit allemaal.

Bediening was ook vriendelijk en was ook geen probleem om het overige eten mee naar huis te nemen want we kregen natuurlijk veel te veel.
Enige kleine puntje van kritiek is dat de leuningen van de stoelen wat recht staan, maar daar zou ik niet voor wegblijven.
We komen zeker terug!!