China Garden

West 1A 9285 WB Buitenpost Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China Garden

• : Parkeerplaats

• Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ter gelegenheid van de verjaardag in het gezin hebben wij hier op een 'door-de-weekse' dag gegeten. Het was de eerste keer sinds het restaurant uitgebreid is. Ten opzichte van de laatste keer is het restaurant niet alleen groter geworden, maar de keuze is ook toegenomen. Ook de ruimte rondom de buffettafels is groter. Gelukkig (voor ons) was het deze donderdag niet heel druk en konden we rustig tafelen. Na twee uurtjes waren onze buikjes gevuld, hebben we de eigenaar bedankt en zijn we tevreden naar huis gerold.
Klaasmeijer .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Afgelopen zondag gegeten voor de tweede keer. Het restaurant is ruim en schoon.Assortiment was heel uitgebreid, één nadeel: wanneer je vol zit blijf je door eten. Toen we weggingen iets teveel gehad.

Perfect.

We komen zeker weer als we via deze route gaan.

Fam.Meijer Groningen
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Zaterdagavond met mijn dochter en haar vriend wezen wokken bij China Garden. Het restaurant is verbouwd er is een groot stuk bij gekomen. Het was altijd al een gezellig en sfeervol restaurant maar na de verbouwing is het er alleen maar gezelliger op geworden.
Hoe druk het er ook is, je merkt hier niets van, je hebt genoeg ruimte om te zitten en je zit elkaar dan ook absoluut niet in de weg.
Het eten was er dan ook wederom weer fantastisch, er is een ruime keuze aan voorgerechten, maar ook de bijgerechten zijn geweldig en wat ik er zo fijn aan vind dat ze ondanks het nieuwe concept toch de nadruk hebben liggen op de Chinese keuken en waarmee ze zich toch onderscheiden van de andere Wereldkeukens.
Maar dit wil niet zeggen dat ze geen aanbod hebben vanuit andere keukens, je kunt hierbij denken aan pizza en pasta, sukadelappen en lekkere warme Hollandse groenten.

Het wok buffet is fantastisch maar ook de grillplaten zijn perfect. Voor de kinderen is er een ruime keuze aan snacks. En wat bij de kinderen natuurlijk ook in trek is, dat is de chocolade fontein.

Wat ook het verschil maakt met andere wok restaurants is de prijs, bij de meeste restaurants zit het drinken er wel bij in maar als je dan alcoholische drankjes wil nuttigen moet je daar weer apart voor betalen. Dat is hier dus niet het geval, je kunt hier zoveel eten en drinken als je wilt en dat voor dezelfde prijs als bij een vergelijkbaar restaurant in Leek.

Daarbij komt nog dat de sfeer er heel gezellig is, het personeel ontzettend vriendelijk is, altijd een praatje willen maken en dat in zo'n groot restaurant er tijd voor de klanten is.
Maar ook alle lof voor de eigenaren van het restaurant, meneer en mevrouw Mei zijn altijd aanwezig in het restaurant en zijn er niet om het personeel in de gaten te houden maar werken net zo hard met het personeel mee.

Ik kan hier nog wel even doorgaan over hoe geweldig ik het vind bij China Garden, maar ik denk dat dit wel duidelijk is.

Als ik iemand een plaats om te eten aan moet bevelen dan is het toch echt wel China Garden
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
De eerste keer hier sinds China Garden is veranderd in een wereldrestaurant. Uitbreiding is wat mij betreft goed geslaagd. Ruim voldoende variatie in gerechten. Mijn favorieten; de tomatensoep en kippenborst van de tepanjaki. Ze hebben een erg leuke all inclusive formule. Zo weet je vooraf precies wat je kwijt bent. Dit was ook incl bier en wijn. Bediening is altijd vriendelijk en attent.
Er is ook een speelhoekje voor de kinderen. Kritische noot daarbij; dicht bij de rokersruimte waardoor in de speelhoek een rooklucht hangt.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vanavond met een gezelschap van 23 volwassenen en 3 kinderen gebruik gemaakt van het wok-buffet. Het was wederom prima, zowel het eten als de prima bediening. Mensen bedankt voor de gezellige avond die wij bij jullie mochten doorbrengen, het was prima!
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Wij hebben deze avond de kaart gevraagd i.p.v. het wok-menu. De kaart bevat een overzichtelijke selectie van Chinees-Indische gerechten zonder dat je je door een menu met 400 nummers hoeft te worstelen. Onze bestelling (Babi-pangang en een Tja Sieuw) werd netjes en verzorgt opgediend. De bediening was beleeft, de vraag om een extra schaaltje Sate saus was geen probleem. Het restaurant ziet er modern en keurig uit.
Strazia-Cervello .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Over het algemeen ben ik niet zo van het wok-concept, maar vanavond ben ik zeer verrast door dit leuke restaurant in Buitenpost. Samen met mijn tafelgenoot hebben we een hele leuke avond beleefd mede dankzij het zeer vriendelijke personeel. Wij hadden voor alleen het buffet gekozen waardoor de serveerster wel erg vaak kwamen vragen of wij nog wat drinken wilden, maar beter iets te vaak dan te weinig.

Er is, in vergelijking met andere wokrestaurants, veel keuze. Voor ieder wat wils. Ook is het buffet zeer schoon en dit wordt ook goed onderhouden. Mocht er iets op de grond vallen wordt dit eigenlijk gelijk opgeruimd. Het restaurant zat erg vol, maar ondanks dat hebben wij weinig hinder van ondervonden. De akoestiek is erg goed.

Hier gaan wij zeker nog een keer terug komen.
EvenProeven .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Zeer aangenaam verrast! Het aanbod van het buffet is aantrekkelijk voor een breed publiek. Bij het wokken is er een ruime keus uit vis, vlees en groenten. Waardoor je naast lekker ook gezond kunt eten! Het restaurant is ruim en schoon. De bediening is prima. Zeker voor herhaling vatbaar!
Klaasmeijer .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Gisteravond weer heerlijk gegeten. We zij er al verscheiden keren geweest, maar elke keer is het weer genieten van het eten, de sfeer en het leuke en vooral vriendelijke personeel. Het aanbod van veel verschillende soorten vis en vlees en groenten die je daar kunt nuttigen is groot.. ziet er schoon en fris uit, echt niets op aan te merken :) Bedankt China Garden voor de goede service en het op je gemak voelen bij jullie, Familie Meijer.
Dgustatie .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Het restaurant oogt modern, trendy en heel erg groot. Het accent ligt op het buffet en de wok, maar hier is weinig oosters aan (haring, pastasalade, frites, stokbrood etcetera). We bestelden daarom à la carte en waren toch erg teleurgesteld. Dit werd opgemerkt en er werd iets nieuws voor ons klaargemaakt, maar ook dit kon ons niet erg bekoren. Het smaakt vlak en vooral erg Hollands. Jammer.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Vandaag hier gegeten, en deze keer niet gekozen voor het wok-arrangement, maar de Chinees-Indische rijsttafel voor 2 personen. Deze rijsttafel bestaat uit een soep naar keuze, gebakken banaantjes, uitgebreid assortiment vleesgerechten met bami en/of nasi naar keuze. Als afsluiter ijs of koffie/thee.

Het eten werd vlot door het vriendelijke en behulpzame personeel opgediend. Over het algemeen waren we tevreden over de smaak. Jammer dat de soep wat aan de lauwe kant was. De sateetjes waren naar onze mening iets te droog en de babi pangang te zout. Verder was het ruim voldoende.

Het restaurant is keurig en modern ingericht, en is voorzien van zorgvuldig akoestische demping zodat je ook bij een vol restaurant aan tafel gewoon een gesprek kunt voeren.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
In dit Restaurant komen wij regelmatig terug. Deze avond hebben wij er als gezin gegeten. Meestal zijn wij dik tevreden, maar vandaag vonden wij de kwaliteit iets wisselvallig.

Mijn genuttigde wokgerecht met Schechuan saus (3 vlammetjes) had wel iets pittiger gemogen. De kipfilet van de grill was prima. Hierna een selectie van het Chinees Indisch buffet gegeten. Hier van was de bami wel erg zout, en de vulling wat aan de magere kant. De rundvlees gerechtjes (Daging Smoor, Daging Bali) bevatten naar mijn mening te veel vetrandjes. Het ijs-buffet is zoals gewoonlijk prima, maar hier viel de slagroom door de mand (niet voldoende opgeklopt).

Helaas, deze avond geen 10 voor het eten. Verder zeer vriendelijk personeel en een schitterend decor. We hopen dat het de volgende keer beter is!
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Tijdens onze vakantie hier gegeten. Veel keus in voor, hoofd en nagerechten. Vers van de bakplaat, wok of buffet. Voor de kinderen was er ook een aparte speelhoek. Helaas wonen we te ver weg om hier weer even aan te kunnen. Zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Dit gewoon een goed restaurant met constante kwaliteit. Wij gaan hier dan ook regelmatig te eten (of halen af). Afgelopen weekend hebben wij als gezin hier het wok-arrangement afgenomen. Het wok-arrangement is compleet zoals je dat mag verwachten: diverse soepen, Chinese gerechten, een wok- en een teppanyaki bar en diverse nagerechten. Vandaag troffen we ook een heerlijk gesneden ham aan. Nadeel is dat je als regelmatige bezoeker niet meer verrast bent door de smaken, wellicht een tip om regelmatig verbeteringen door te blijven voeren. Verder top restaurant!
Lekker_ite .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Gezellig restaurant! Voor ieder wat wils. Doordat je zelf verantwoordelijk bent voor je eten (dat wil zeggen, het ophalen ervan, kiezen van de porties etc.) hoef je nooit lang te wachten. Er is volop keus in voorgerechten, amuses, hoofdgerechten en desserts. Niet van een hoogstaande kwaliteit, maar gewoon goed. Het personeel is vriendelijk en de styling top! Modern en fris.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Hebben hier deze keer met een groep erg lekker gegeten. Bij de Tepanyaki gevraagd om wat minder knoflook te gebruiken, wat de smaak erg ten goede kwam. Het is een uitstekend restaurant met erg lekkere en verse gerechten, prima bediening in een mooi restaurnt.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Genoten van het buffet, vooral de Tepanyaki gerechten als tongscharretjes en lamskoteletrjes waren zeer smakelijk. De wat geringere omvang dan die van wok restaurants in de omgeving heeft als gevolg dat dat het eten altijd lekker vers is, de sfeer prettiger en de bediening persoonlijker is.
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Een van mijn favoriete restaurants om lekker te wokken. Het buffet is zeer uitgebreid en er is voor iedereen wat wils. Alle producten zijn vers en het restaurant ziet er modern en zeer schoon uit. Ook qua desserts is er keuze zat.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Lekker betaalbaar eten. A La Carte eten (niet in het weekend) is een aanrader. Als voorgerecht hadden we een portie mini-loempia's besteld. De mini-loempia's werden keurig met een loempia-saus vlot geserveerd. Na ons gevraagd te hebben of we toe waren aan de volgende gang werd het hoofdgerecht geserveerd: Een babi pangang met bami en een kipfile in pikante saus. De bami pangang was knapperig en zacht van smaak. De kip was prima, de saus niet te heet. De hoeveelheid was voldoende, in ieder geval niet overdadig (zoals je dat soms meemaakt in Chinese restaurants. Minpuntje was het ontbreken van een ijskaart, maar ondanks dat was het geen probleem een aardbeien-sorbet en Dame Blanche te serveren. Tot slot, het restaurant ziet er schoon uit en er is gedacht aan de kinderen (speelhoek binnen en buiten). Verder vriendelijke en behulpzame bediening.