China Garden

Dorpsstraat 24 6721 JK Bennekom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China Garden

Hoe_is_de_dis .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Met een goep van 7 hier op zaterdagavond gegeten, met slechts 1 andere tafel bezet...
Wij hadden aangegeven ons door de kok te laten verrassen voor €20 p.p.

ter tafel: Peking eend - garnalen met groenten- cha sieuw - Ossenhaas in zwarte bonen saus-
kip in zoetzure saus. (en natuurlijk nasi, bami)

Mooie uitgebreide keuze en het smaakte allemaal uitstekend
( de cha sieuw vind ik altijd wat saai en droog, maar dat ben ik)
Bovendien gaf de mevrouw aan dat het bedrag uiteindelijk op €18,00 p.p. was uitgekomen,
dat was netjes van haar!

Kortom: een prima maaltijd voor een scherpe prijs, ik kom hier zeker nog eens terug.
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
We kozen het luxere menu C voor 2 personen van € 25,- met nasi, om af te halen. (Menu A en B hebben namelijk ook allerlei gerechten en kost € 16,50.) Het duurde ongeveer een kwartier voordat het klaar was. Het waren verschillende gerechten, een bak met ossenhaas plakjes en verschillende groentes in een jus. Een bak pittige garnalen met groenten, een bakje met plakjes varkensvlees (babi pangang), een bekertjes saus, vier loempiaatjes met saus en twee bakken nasi. Het was veel, de garnalen waren er weer weinig in verhouding. De loempia vond ik het lekkerst, krokant, niet te vet en lekker kruidig, daarna de garnalen, helaas weinig, maar smaakvol en lekker pittig. De ossenhaas was zacht maar de jus vond ik niet lekker erbij. Het varkensvlees was droog en had niet veel smaak. De nasi was oké. En er zat helaas geen kroepoek bij. Vanwege de tegenvallende smaak en de hogere prijs voor het luxere menu, kom ik hier niet meer terug.
ArjanZ .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Regelmatig komen wij bij China Garden, meestal om af te halen, soms om er ' aan tafel' te eten. Nog nooit zijn we hierin teleurgesteld. Snelle service, vriendelijke bediening en bovenal: lekker eten!
Dit alles voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader dus!