China Garden

Dorpsstraat 17 8381 AM Vledder Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China Garden

Rob T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Mooi buitenterras met mooi weer, iets wat veel Chinese restaurants niet hebben. Heerlijk authentiek eten, porties zijn ruim voldoend en persoonlijk vind ik een aanrader het buffet op vrijdag, zaterdag en zondag. Afhalen kan ook, vaak beter eerst telefonisch bestellen. Het is regelmatig bijzonder druk in het weekend.
Wavare .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Prachtig verbouwd restaurant. Zoals gebruikelijk bij 'de Chinees' gaat alles zeer vlot, soms vraag je je af hoe dat allemaal zó snel voor elkaar is. Wij hebben uiteenlopende ervaringen met het eten zelf. Meestal vinden we het smaakvol en maakt het een verse indruk, maar een maandje geleden bestelden wij beiden een Bami Rames Speciaal die echt niet heel fijn was. Erg droog kippeboutje en dito saté. Maakte een onverse en afgeraffelde indruk. Maar vorige week had ik een prima Eendgerecht met Chinese champignons. Leuk jong ding in de bediening.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Deze chinees is ontzettend populair bij de mensen uit Vledder én omliggende dorpen. Het is traditioneel Chinees eten dus verwacht geen hippe Chineze gerechten, maar het is zeker aan te raden, ze hebben hier de beste Foe yong hai die ik ooit heb geproefd. Ook aan te raden om te bellen voor je bestelling (vooral op zondag) aangezien het ontzettend druk is dan. Het personeel is erg vriendelijk en na een paar bezoekjes weten ze precies wat je wilt bestellen. Het probleem is dat ik nu niet meer in buurt van Vledder woon en hier nog maar af en toe eet en bijna elke andere Chinees terleurstellend is.